Staat Hind in de titel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:12 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut titel zeg
Alweer Hind
*kots*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
Godver de godver de godver de vuile kut broer dat ik heb!!! Echt!!!
Tussen mijn 120 dvd's valt het me opeens op dat ik 2 dvd's mis. Ik heb het hele huis onderste boven gehaald! Opeens bel ik mijn broer, heeft die eikel ze achter gelaten bij zijn KUT vriendin!!!
En ik maar NOOIT een dvd uitlenen en hij weet dat ie dat ook NOOIT mag doen! Als hij een dvd mee neemt naar zijn KUT vriendin (lang verhaal, ik haat haar) dan moet hij de dvd weer meenemen! Heeft ie dus al een week daar laten liggen en die kut kinderen van haar zullen weer die dvd's beschadigd hebben netals een cd van mij toen! Echt ik ga hem wurgen vanavond!! Echt waar!
Mijn dvd verzameling betekent echt alles voor me! Heb 120 originele dvd's in 2 jaar tijd wezen kopen! Zo veel geld in gestoken en hij gaat er mee om als of ze van hem zijn en niks kosten!!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
Tussen mijn 120 dvd's valt het me opeens op dat ik 2 dvd's mis. Ik heb het hele huis onderste boven gehaald! Opeens bel ik mijn broer, heeft die eikel ze achter gelaten bij zijn KUT vriendin!!!
En ik maar NOOIT een dvd uitlenen en hij weet dat ie dat ook NOOIT mag doen! Als hij een dvd mee neemt naar zijn KUT vriendin (lang verhaal, ik haat haar) dan moet hij de dvd weer meenemen! Heeft ie dus al een week daar laten liggen en die kut kinderen van haar zullen weer die dvd's beschadigd hebben netals een cd van mij toen! Echt ik ga hem wurgen vanavond!! Echt waar!
Mijn dvd verzameling betekent echt alles voor me! Heb 120 originele dvd's in 2 jaar tijd wezen kopen! Zo veel geld in gestoken en hij gaat er mee om als of ze van hem zijn en niks kosten!!!
Ik ken ook zulke figuren jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:19 schreef Dizer het volgende:
Hij moet gewoon met zijn vingers van mijn spullen afblijven! Sukkel!!!
Elke keer als ie een dvd pakt dan ligt alles weer door elkaar en mag ik weer alles gaan sorteren! Echt het wordt tijd dat ie oprot!
*mompelt over zijn 28 jarige broer dat nog steeds thuis woont*
Denk je wel om je hart?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Dizer het volgende:
En maar niks zeggen gewoon! En ik het hele huis zoeken!!
*probeert te kalmeren....*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je wel om je hart?![]()
Ik zou het niet op dezelfde manier zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef BVO het volgende:
Gewoon vanavond tegen hem zeggen wat je nu hier schrijft, dan komt het wel goed denk ik.
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef Dizer het volgende:
ik laat alleen weel dat van zijn kut-vriendin weg, dat zal niet zo goed neervallen...
Dat was ook het stukje dat ik bedoeldequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef Dizer het volgende:
ik laat alleen wel dat van zijn kut-vriendin weg, dat zal niet zo goed neervallen
Ik heb altijd ruzie over eten met mijn broersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
en "It's summer all over again" mag ook gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
TomTom!.
De C in Showchat moet als hoofdletter..
Azijnzeiker.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
TomTom!.
De C in Showchat moet als hoofdletter..
hoezo??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Azijnzeiker..
BTW, iedereen moet vanavond om 23.10 naar Canvas kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |