JA! Dat betekent voor ons weer minder sjouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef drugsgebruiker het volgende:
Alsof jullie die stickers lezen.
Mensen spreken nou eenmaal liever iemand rechtstreeks aan, ik verwijs ze ook altijd door naar de klantenservice, tenzij het iets is wat ik makkelijk zelf op kan lossen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef Jordy-B het volgende:
mensen die bij jou gaan klagen over een management-dingetje als problemen met de verhuis/bewaarservices...
En dan vertel je ze dat ze dan de klantenservice moeten bellen, omdat je daar als postbode geen invloed op hebt... Je geeft ze een kennisgeving met het nummer en al...
En dan vooral niet bellen, maar een week later een andere postbode aan de mouw trekken...
Dat horen we graag!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb nooit problemen met de TPG en de TPG heeft nooit problemen met mij. Zo kan het ook
Ooh hebben jullie niet zown mooi A4tje met alle huisnummers in het zwart en rood, makkelijk voor als je de huis aan huis ertussen mag zetten, scheelt een hooooooop extragesjouw en gekloot!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
maar opzich is het wel balen als je toch teveel reclame meeneemt en DAN pas zo'n sticker ziet
Sorry!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damn , klote ban op fok , ik had zo'n mooie openingspost voorbereid. maar ok,
Dat is hier niet veel anders. De postbode begint bij het huis achter ons, maar we zien hem pas drie uur later terug.quote:[b] Dus meneer Heeft z'n post pas als allerlaatste, terwijl ik bij zn buurman begin met bezorgen
Ik weiger dat uit principe te doen, behalve als ze langslopen van het volgende huis ofsow. Het mag ook niet eens, maar als ik er eenmaal aan begin blijven ze het vragen en ben je langer bezig met de post uit de bundels te halen dan als je het normaal besteld had. Ik maak alleen uitzonderingen voor mensen die op vakantie gaan en dan nog ff snel hun post willen hebben voordat ze weg gaan. Maar verder doe ik het nooitquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mensen die de post "alvast" vragen kunnen echt kut zijn ja, vooral als ze geen begrip tonen dat het niet zo praktisch is om eerst 3 bundels post uit je tas te halen om er bij te kunnen.
haha, ja man , moet ik ze de volgende keer weer jatten bij collega'squote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:07 schreef Beach het volgende:
En mensen die elastiekjes willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |