abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20596640
Deel 2!

Linkje naar deeltje 1

Dit topic is bedoeld voor TPG-ers en ex TPG-ers die eens flink hun gal willen spuien over de klanten waar ze mee te maken kragen.

Klemt de brievenbus? Lastige honden? Klant die niks begrijpt?

Uit hier je frustraties, hou je vooral niet in, dat doen de klanten ook niet als ze over de TPG klagen, genoeg bewijs hiervoor te vinden op het forum.

Game on!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20596781
Nog even mijn frustratie uiten trouwens over een hinderlijke gewoonte van veel mensen: Sosm heb je voor een bepaald adres alleen reclame, als er dan toevallig iemand buiten staat om het aan te nemen is het standaard antwoord bijna altijd:"Oh, reclame, die rotzooi kan ik toch niks mee."

Plak dan GVD een ja/nee sticker op de bus stelletje debielen, hoeven wij het niet mee te nemen en hoeven jullie niet te zeuren dat je zoveel reclame krijgt....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20596854
Alsof jullie die stickers lezen.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_20596856
mensen die bij jou gaan klagen over een management-dingetje als problemen met de verhuis/bewaarservices...

En dan vertel je ze dat ze dan de klantenservice moeten bellen, omdat je daar als postbode geen invloed op hebt... Je geeft ze een kennisgeving met het nummer en al...

En dan vooral niet bellen, maar een week later een andere postbode aan de mouw trekken...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20596975
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef drugsgebruiker het volgende:
Alsof jullie die stickers lezen.
JA! Dat betekent voor ons weer minder sjouwen.
pi_20596994
Ik heb nooit problemen met de TPG en de TPG heeft nooit problemen met mij. Zo kan het ook
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2004 @ 14:43:22 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_20596998
maar opzich is het wel balen als je toch teveel reclame meeneemt en DAN pas zo'n sticker ziet
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_20597004
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef Jordy-B het volgende:
mensen die bij jou gaan klagen over een management-dingetje als problemen met de verhuis/bewaarservices...

En dan vertel je ze dat ze dan de klantenservice moeten bellen, omdat je daar als postbode geen invloed op hebt... Je geeft ze een kennisgeving met het nummer en al...

En dan vooral niet bellen, maar een week later een andere postbode aan de mouw trekken...
Mensen spreken nou eenmaal liever iemand rechtstreeks aan, ik verwijs ze ook altijd door naar de klantenservice, tenzij het iets is wat ik makkelijk zelf op kan lossen natuurlijk.
pi_20597030
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb nooit problemen met de TPG en de TPG heeft nooit problemen met mij. Zo kan het ook
Dat horen we graag!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:52:34 #10
66485 Muis_84
Niet voor 1 gat te vangen...
pi_20601853
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
maar opzich is het wel balen als je toch teveel reclame meeneemt en DAN pas zo'n sticker ziet
Ooh hebben jullie niet zown mooi A4tje met alle huisnummers in het zwart en rood, makkelijk voor als je de huis aan huis ertussen mag zetten, scheelt een hooooooop extragesjouw en gekloot!
Vind ik dan...
pi_20601917
Bij ons zijn die niet echt up-to-date. Maar in de zomer zie je ook vaak dat mensen die een week weg gaan er snel een stikker op plakken en dan na een week het ding er weer afhalen. Dat is dus echt kut...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:51:14 #12
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20603023
Damn , klote ban op fok , ik had zo'n mooie openingspost voorbereid. maar ok,

Klote ook dat tpg geen werk heeft voor mij , maar ja zaterdat lekker op vakantie
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_20603612
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damn , klote ban op fok , ik had zo'n mooie openingspost voorbereid. maar ok,
Sorry!
pi_20604033
Zijn mensen die de deur open doen terwijl je nog de post erin aan het doen bent al genoemt? Die zijn pas vervelend!
pi_20604491
Laatst had ik dus zo'n zak die het leuk vond om de postbode te laten schrikken, loop je daar met je duffe kop, duw je de post in de brievenbus, wordt ie keihard uit je handen getrokken....
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2004 @ 20:47:36 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_20605812
ach, er was ook altijd zon irritante kerel die me ELKE dag vroeg of ik zn post alvast kon geven, moest ie niet zo lang wachten. Maar ik geef hem wel gelijk hoor, zie onderstaande afbeelding:

Goed, ik kom dus aangereden bij die onderste pijl. Vervolgens ga ik Straat X in, daar bezorgen. Daarna een redelijke wijk die 2 tot 2,5 uur in beslag neemt. Dus meneer Heeft z'n post pas als allerlaatste, terwijl ik bij zn buurman begin met bezorgen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_20606450
quote:
[b] Dus meneer Heeft z'n post pas als allerlaatste, terwijl ik bij zn buurman begin met bezorgen
Dat is hier niet veel anders. De postbode begint bij het huis achter ons, maar we zien hem pas drie uur later terug.

Niet dat ik zoveel haast heb ofzo.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_20606792
Mensen die de post "alvast" vragen kunnen echt kut zijn ja, vooral als ze geen begrip tonen dat het niet zo praktisch is om eerst 3 bundels post uit je tas te halen om er bij te kunnen.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:41:45 #19
66485 Muis_84
Niet voor 1 gat te vangen...
pi_20608397
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mensen die de post "alvast" vragen kunnen echt kut zijn ja, vooral als ze geen begrip tonen dat het niet zo praktisch is om eerst 3 bundels post uit je tas te halen om er bij te kunnen.
Ik weiger dat uit principe te doen, behalve als ze langslopen van het volgende huis ofsow. Het mag ook niet eens, maar als ik er eenmaal aan begin blijven ze het vragen en ben je langer bezig met de post uit de bundels te halen dan als je het normaal besteld had. Ik maak alleen uitzonderingen voor mensen die op vakantie gaan en dan nog ff snel hun post willen hebben voordat ze weg gaan. Maar verder doe ik het nooit
Vind ik dan...
pi_20608943
En mensen die elastiekjes willen hebben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:12:50 #21
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20609086
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 23:07 schreef Beach het volgende:
En mensen die elastiekjes willen hebben
haha, ja man , moet ik ze de volgende keer weer jatten bij collega's

1 keer zag ik toen ik wegliep van mijn fiets , dat kinderen ze probeerde te jatten. Dus ik: "HEE!! MOT DA" rennen die gastjes. Kom ik later terug. Zitten ze daar beetje te voetballen.
ik: " wie was dat net aan mijn fiets?" kindjes wijzen naar zo'n gastje (best lullig )
ik zeg, jij zal nooit meer eleastiekjes krijgen, en al je vriendjes wel , dus ik geef wat eleastiekjes aan de rest. Je had z'n gezicht moeten zien
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_20609158
Ik bezorg dus post in een achterstandsbuurt, elke dag krijg ik weer te horen die blauwe brief mag je houden en alleen de miljoen wil ik hebben
pi_20609201
Ik werk dan wel niet bij de tpg maar heb dagelijks van die "klanten" ......
Jullie mogen blij zijn dat je nog een fiets hebt waar mee je kan doorfietsen als je zon klant tegenkomt.

Ik moet gewoon blijven staan
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_20609279
Ik ben brievenbuslichter en Ik erger me een beetje aan het feit dat er echt ELKE dag wel iemand aan komt lopen met een envelop in de hand, met de vraag: "Kan deze nog mee?"

Eigenlijk zou ik gewoon een keer moeten zeggen "Nee jij bent morgen aan de beurt, kom voortaan maar eerder!"
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:22:59 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20609327
Ik wil ff m'n gal spugen op die medewerkers van de TPG met het niveau van het achtereind van een varken

al 3 paketten die gewoon als rembours zijn verstuurd en ook zo betaald zijn, zijn als gewone pakketjes afgeleverd zonder dat die mensen er een cent voor hoefden te betalen
Als die mensen niet zo eerlijk waren geweest had dit mij 400 euro gekost. Nu hoop ik maar dat het me 400 euro extra opelever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')