Doe ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
[offtopic] Long Time No See! does ff upadte mailen enzo!! [/offtopic]
Daar bloeit duidelijk iets moois opquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:22 schreef Jonnetje het volgende:
Wat krijg je als je hier een filmpje van Chiara afspeelt?
(Ik wou dat ík film had met geluid...)
[afbeelding]
Meneer komt aan gesneld, duwt en trekt net zo hard tot mamma even opstaat, kruipt dan snel zelf op de stoel en gaat er eens goed voor zitten....
(moet je 'm niet horen als het filmpje afgelopen is...)
dat dacht ik dus ook direct!quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar bloeit duidelijk iets moois op![]()
'k geloof alleen dat Chiara al uitgehuwelijkt is aan vriendje Levi..... :'(quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar bloeit duidelijk iets moois op![]()
Ja, ze zit los, maar ik sta er natuurlijk wel naastquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef Jambo het volgende:
En Junah heeft ook al van die prachtige blauwe kijkers. Zit ze nu al helemaal los in de tub Tan? En jullie kleding is helemaal op elkaar afgestemd.
Knap van Junah hoor. Melvin gooit nog steeds zijn hoofd voorover, dus ik durf hem nog niet los te laten! Plus dat hij mij altijd stevig vasthoudt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, ze zit los, maar ik sta er natuurlijk wel naast
En we hebben toevallig inderdaad alletwee dezelfde kleur aan, je hebt alleen mijn broek niet gezien, die is geelgroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |