quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:04 schreef Onderbroek het volgende:
bamidisc!
VEGETARIERquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:27 schreef erikkll het volgende:
hij is vegetarisch, maar aan de hand van 't plaatje kon ze al vertellen dat ze er nog nooit van had gehoord
boo hoo hooquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
VEGETARIER
leer het nou eensch!!!
dat weet ik toch ook wel, ik had 't over die kut bamischijf, niet over die gast!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
VEGETARIER
leer het nou eensch!!!
en in canada? daarom mocht 't nl. ook in 't frans..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef Oldbie het volgende:
In engeland vreten ze alleen maar fish&chips en steak & kidney pie's.
Bamischijven zijn niet belangrijk daar.
Ai, dat weet ik niet....ik denk hamburgers en hotdogs. Net als in de USA.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
en in canada? daarom mocht 't nl. ook in 't frans..
Maar ze is vegetariërquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ai, dat weet ik niet....ik denk hamburgers en hotdogs. Net als in de USA.
geloof dat maar nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:13 schreef erikkll het volgende:ze zei me trouwens dat ze NOOIT honger heeft.... ze eet 1x per week... is dat uberhaupt mogelijk? ik bedoel... als zij dat zegt zal 't wel zo zijn, maar gezond lijkt 't me niet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:04 schreef Space-Chinees het volgende:
kroket, fricandel.. echt typisch nederlands allemaal denk ik.
nee... maar ze heeft ook geen anorexia ofzo zegt ze, ze vond het niet vies om te eten, als ze maar honger had? ze heeft alleen nooit honger?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:55 schreef MouseOver het volgende:
Vond ze het zelf eigenlijk normaal om niet te eten?
that's what i tried to tell her. only i did know how to spell roll in english.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:58 schreef Chillmeister het volgende:
Bami stuffed in a breadcrum rol, deep fried
een kroket of frikandel ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik weet niet of je wel eens in een engelse snackbar bent geweest? Ik heb er in elk geval nog nooit een bamischijf gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |