Ik word helemaal warm van binnen als ik jou Ajacieden zie verdedigen in Ajax-topicsquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
Ken je geschiedenis![]()
![]()
![]()
Hou even op met dat kinderachtige gedoe zeg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jou Ajacieden zie verdedigen in Ajax-topics.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jou Ajacieden zie verdedigen in Ajax-topics.
Ik word helemaal warm van binnen als ik Excusé zie verdedigen en uit zijn blunder weer een PSV doelpunt volgtquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Dit begint een beetje trieste vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik Excusé zie verdedigen en uit zijn blunder weer een PSV doelpunt volgt
Wat, de Ajax verdediging?quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit begint een beetje trieste vormen aan te nemen.
Van wie ben jij nou de irritante schijtkloon?quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:00 schreef cultheld het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen als ik Excusé zie verdedigen en uit zijn blunder weer een PSV doelpunt volgt
?quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:03 schreef keeper het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou de irritante schijtkloon?
Als ik jou was zou ik maken dat ik weg kom uit dit topic, anders zorg ik ervoor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:06 schreef cultheld het volgende:
?
Ja hoor Ajacied, maar waarom laat je Ajacieden dan wel in een PSV topic trollenquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maken dat ik weg kom uit dit topic, anders zorg ik ervoor.
Ga maar ergens anders lopen trollen.![]()
Als je wat langer mee zou lopen, zou je weten dat ik dat daar ook niet toesta.quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:15 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor Ajacied, maar waarom laat je Ajacieden dan wel in een PSV topic trollen
Ik snap zowiezo niet dat mensen graag ieder jaar het nieuwe uit/Tjempieunsliek-shirt willen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:52 schreef gras het volgende:
Beetje nutteloos zo'n CL-shirt. Ajax zal er vast goed aan verdienen, maar in ieder geval ik koop dat shirt niet. Zo mooi ziet hij er ook nog niet uit.
samen met Gerrie clinics en training gevenquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:27 schreef methodmich het volgende:
Ze moeten Arnold Mühren maar doorschuiven. Heeft mij ook nog eens getraind.
Jij leest toch niet de Sportweek van vorig jaar?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:03 schreef F1Bas het volgende:
Volgens sportweek wil Ajax Allbäck ook wel, ik hoop dat dit niet waar is.
Al verkopen ze Soetaers, Sikora, De Ridder, De Mul, Mitea, Pienaar en Sonck, dan nog zal Koeman 4-4-3 of 3-4-3 willen spelen mm.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:07 schreef methodmich het volgende:
Dat kan er op duiden dat Koeman toch 4-4-2 wil gaan spelen, eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |