Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, alleen in de defensie. Maar wellicht komt er nog iets beters bij.
Mja.. Ik had dit seizoen SC in 405 maar daar wil ik niet meer zitten.. Te duur en te saai.. Dus daarom op de wachtlijst.. Aan het begin van het seizoen werd er nog gezegd dat ik een goede kans had op kaarten maarja, niet dus..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Beetje laat met de wachtlijsten die al bestonden, en het aantal seizoenskaarten dat al verkocht waren. Zolang het goed gaat met Ajax, zullen er niet veel kaarten opgezegd worden.
Waarschijnlijk kan je beter proberen om een kaart van iemand over te nemen. Zo hebben vrienden van mij het ook geregeld.
waarom heb je dan geen overplaatsing gevraagd? Daar heb je voorrang mee, en was je zeker gelukt. Ik zat in 403 btw. Ben toen naar Noord gegaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja.. Ik had dit seizoen SC in 405 maar daar wil ik niet meer zitten.. Te duur en te saai.. Dus daarom op de wachtlijst.. Aan het begin van het seizoen werd er nog gezegd dat ik een goede kans had op kaarten maarja, niet dus..
Ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Ik zal eens opzoeken waar de discussie ergens stond.
pagina 1 van dit topicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Ik zal eens opzoeken waar de discussie ergens stond.
Dat is je geradenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ow die, die las ik al ja. Leuke discussie. Ik ben het met je eens, dat de defensie krap is bezet.
Ze zeiden dat t niet uitmaakte voor 410 daarzo..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen overplaatsing gevraagd? Daar heb je voorrang mee, en was je zeker gelukt. Ik zat in 403 btw. Ben toen naar Noord gegaan.
nee 410 is een wachtlijst voor van 300 tot 400 man. Ik was net mazzel met de tweede uitbreiding. Maar 415 bijvoorbeeld. Al zou je in eerste instantie maar naar 430 gaan. Dan zit je al gauw een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat t niet uitmaakte voor 410 daarzo..
En dan de hele wedstrijd naar de achterkant van dat reclamebord zitten te kijken.. Nee bedanktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee 410 is een wachtlijst voor van 300 tot 400 man. Ik was net mazzel met de tweede uitbreiding. Maar 415 bijvoorbeeld. Al zou je in eerste instantie maar naar 430 gaan. Dan zit je al gauw een stuk goedkoper.
dat TV scherm?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan de hele wedstrijd naar de achterkant van dat reclamebord zitten te kijken.. Nee bedankt
Ja dat zenden ze uit op radio-1.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:29 schreef BMWM3 het volgende:
Wat is de tussenstand van Dos '19 - Ajax?
Vertel even aubquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zenden ze uit op radio-1.
die traint nu trouwens alleen mee. Daarna gaat hij naar Jong Ajax.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Emanuelson
Krappe, spannende overwinning dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:27 schreef gras het volgende:
0 - 14 als er goed geteld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |