'k Heb er wel respect voor in ieder geval. Heb alleen met Sikora het geduld bijna twee jaar gehad, maar op een gegeven moment is dat op. Misschien grijpt 'ie z'n aller aller laatste kans, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je kan zeggen van Sikora wat je wilt, maar hij heeft wel karakter. Hij kiest voor de moeilijkste weg en gaat de strijd aan. Ik ben benieuwd hoe Koeman hier op reageert.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:08 schreef twi het volgende:
sqlsmurft, BliksemSchigt
De Mul, Maduro, Emanuelson, Lindgren en De Ridder nog een beetje krijgen nu toch echt een kans.quote:die jeugd moet er dan wel zijn.
Deze opstelling zou kunnen, maar zie ik liever niet. Ik ben bang dat Ibrahimovic teveel op een eiland zal komen te staan. Daarbij zal Sneijder (en Galasek) ook niet echt goed tot zijn recht komen.. Maar ik zou ook helemaal fout kunnen zitten hoor.quote:Sonck voor, achter, naast Ibrahimovic, desnoods kan 'ie op z'n schouders gaan zitten als 'ie wil, ik zie geen verschil tussen 4-4-2 of 4-4-1-1. Je hebt inderdaad te maken met rechtshalven die in kunnen schuiven. Aan de linkerkant denk ik dan aan Maxwell of eventueel van der Vaart, aan de rechterkant aan Pienaar of de Jong. Die hebben dan niet de taak de achterlijn te halen, maar om dreiging vanaf de punten van het strafshopgeied te veroorzaken. Daar zijn ze beiden prima toe in staat.
Niet mijn opstelling. Ben bang dat je echt twee blokken krijgt en geen middenveld meer. Misschien zou Escude wel voor de verdediging kunnen spelen. Ben benieuwd naar zijn prestaties dit jaar.quote:Nog beter is een 3-2-3-2.
Stekelenburg
Grygera - Heitinga - Maxwell
Galasek - Escude
Pienaar - Sneijder - vd Vaart
Ibrahimovic - Sonck
Dan heb je bij moeilijke wedstrijden nog de flexibiliteit om Escude naar achteren te schuiven, en anders speelt 'ie in de rol die Koeman 'm toedicht.
Hier zou dan heel veel op getraind moeten worden. Dit leer je niet zomaar en ik weet niet hoe snel sommige spelers dit oppikken en in hoeverre ze zich nog wel aan de taak die ze hebben, zich zullen houden.quote:Galasek heeft dan een wat vrijere rol, en hetzelfde geldt voor van der Vaart en in mindere mate Sonck.Die twee kunnen elkaar dan afwisselen qua aanvallende posities (Sonck meer naar links als van der Vaart naar binnen trekt en vice versa).
De Jong zou bij mij in een 433 opstelling rechtsback spelen, al is hij zeker multifunctioneel. Met de Jong en Maxwell heb je twee backs, die ook aanvallend hun inbreng hebben.quote:Ben trouwens wel een fan van de Jong, die kan zowel op de positie van Grygera, Galasek (indien geblesseerd/geschorst) of Pienaar kunnen spelen.
Ik denk ook niet dat hij bij ajax ook maar iets zal presteren, maar voor andere clubs wordt een speler met zoveel doorzettingsvermogen wel interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:11 schreef twi het volgende:
'k Heb er wel respect voor in ieder geval. Heb alleen met Sikora het geduld bijna twee jaar gehad, maar op een gegeven moment is dat op. Misschien grijpt 'ie z'n aller aller laatste kans, maar ik zie het niet gebeuren.
Tja, z'n doorzettingsvermogen/werklust/professionele houding etc. weten echter z'n voetballende kwaliteiten niet te verbloemen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij bij ajax ook maar iets zal presteren, maar voor andere clubs wordt een speler met zoveel doorzettingsvermogen wel interessant.
Stel, heel hypothetisch natuurlijkquote:De Mul, Maduro, Emanuelson, Lindgren en De Ridder nog een beetje krijgen nu toch echt een kans.
Niet op het hoogste niveau nee, maar een middenmoter is wel blij met dat soort spelers. Ik vergelijk hem altijd met Van Der Schaaf. Niet goed genoeg voor de top, maar dankzij z'n mentaliteit nuttig voor clubs onder de topquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:28 schreef gras het volgende:
Tja, z'n doorzettingsvermogen/werklust/professionele houding etc. weten echter z'n voetballende kwaliteiten niet te verbloemen.
Bovenstaande spelers zijn de nummers 18 t/m 25 ongeveer. Die heb je niet echt vaak nodig. Dus zo afhankelijk ben je niet van hen. Zal mooi zijn als ze tot de eerste 11 weten te doorgroeien.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Stel, heel hypothetisch natuurlijk, dat een aantal talenten niet doorbreekt (echt waar dat gebeurt wel eens), dan krijg je wel grote problemen. Een seizoen mede-afhankelijk laten zijn van talenten die op HCE niveau nog niks hebben laten zien, noem ik toch wat riskant...
Ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Niet op het hoogste niveau nee, maar een middenmoter is wel blij met dat soort spelers. Ik vergelijk hem altijd met Van Der Schaaf. Niet goed genoeg voor de top, maar dankzij z'n mentaliteit nuttig voor clubs onder de top
Dat is wel heel hypothetischquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Stel, heel hypothetisch natuurlijk, dat een aantal talenten niet doorbreekt (echt waar dat gebeurt wel eens), dan krijg je wel grote problemen. Een seizoen mede-afhankelijk laten zijn van talenten die op HCE niveau nog niks hebben laten zien, noem ik toch wat riskant...
Krijgen ze niet. Ze mogen volgend jaar terug komen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef F1Bas het volgende:
'Ibrahimovic goede vervanger Drogba'
14/7/2004 21:21
Olympique Marseille is nog in onderhandeling met Chelsea over de transfer van Didier Drogba. Maar trainer José Anigo loopt alvast vooruit op het verlies van de aanvaller.
De coach van Marseille heeft al een opvolger op het oog: Zlatan Ibrahomivic. 'Dat is ieders droom. Als Didier vertrekt, is Ibrahimovic een type speler dat we zouden willen hebben', aldus Anigo.
Samuel Eto'o stond ook op het lijstje, maar de spits uit Kameroen is daarvan afgevoerd vanwege zijn te hoge prijskaartje. Real Mallorca vraagt een bedrag van zeventien tot twintig miljoen euro. 'Die prijs is hij niet waard.'
Chelsea heeft zijn zinnen gezet op Drogba. Maar de vraagprijs van Marseille, veertig miljoen euro, is de Londense club (nog) te gortig.
Feyenoord supporters hoop ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Wie gaat er morgen nog naar Excelsior tegen Ajax ik ben van de partij even kijken of het nog wat is ondanks der er een paar nog niet zijn
Is toch een stapje hogerop voor hemquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:02 schreef gras het volgende:
Ibrahimovic heeft eergevoel en ambitie. Die zal dus echt niet verkassen naar Olympique Marseille.
Ik zeg toch hij heeft eergevoel en ambitie. Hij ruilt Ajax niet in voor een clubje als Marseille. Alleen het allerhoogste.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is toch een stapje hogerop voor hem.
Die op de 24e is dan toch wel het makkelijkste.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:11 schreef Inquistor87 het volgende:
03/10/2004 AZ-Ajax
16/10/2004 Ajax-SC Heerenveen
24/10/2004 12:30 PSV-Ajax
De enige keer dat we 3 zware wedstrijden op rij krijgen (CL data was er nog niet)
Twordt wel weer tijd dat we bij de lampjes gaan winnen jah... en doe maar weer met dezelfde cijfers als 10 jaar terug graagquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:27 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Die op de 24e is dan toch wel het makkelijkste.![]()
Het zou mooi zijn voor het nederlandse voetbal als die neanderthaler vertrekt met z'n hooghartige kop en z'n ellebogen. Overgewaardeerde speler die zlatan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef F1Bas het volgende:
'Ibrahimovic goede vervanger Drogba'
14/7/2004 21:21
Olympique Marseille is nog in onderhandeling met Chelsea over de transfer van Didier Drogba. Maar trainer José Anigo loopt alvast vooruit op het verlies van de aanvaller.
De coach van Marseille heeft al een opvolger op het oog: Zlatan Ibrahomivic. 'Dat is ieders droom. Als Didier vertrekt, is Ibrahimovic een type speler dat we zouden willen hebben', aldus Anigo.
Samuel Eto'o stond ook op het lijstje, maar de spits uit Kameroen is daarvan afgevoerd vanwege zijn te hoge prijskaartje. Real Mallorca vraagt een bedrag van zeventien tot twintig miljoen euro. 'Die prijs is hij niet waard.'
Chelsea heeft zijn zinnen gezet op Drogba. Maar de vraagprijs van Marseille, veertig miljoen euro, is de Londense club (nog) te gortig.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn voor het nederlandse voetbal als die neanderthaler vertrekt met z'n hooghartige kop en z'n ellebogen. Overgewaardeerde speler die zlatan.
Als hij overgewaardeerd is, betekend dus dat jullie hem niet goed vinden, dan moet hij juist blijven vanuit jullie oogpunt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn voor het nederlandse voetbal als die neanderthaler vertrekt met z'n hooghartige kop en z'n ellebogen. Overgewaardeerde speler die zlatan.
Welke ellebogenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het is een irritante speler met een hooghartige instelling, die zie ik liever niet elke week, mag van mij ophoepelen. Dat heel amsterdam zijn kont kust is een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als hij overgewaardeerd is, betekend dus dat jullie hem niet goed vinden, dan moet hij juist blijven vanuit jullie oogpunt.
Dat gebeurt daar sowieso snel. De Ridder en maduro moeten volgens sommigen in 2006 in oranje staan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:11 schreef du_ke het volgende:
Ja er zijn duizenden Ajax fans die hem overschatten.
Dat had ik dan nog niet eens zo'n slecht idee gevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
En de Jong had al meegemoeten naar het EK.
Dat is niet om te lachenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
idd maar psv'ers hebben zeker liever bejaarden zoals bosvelt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd maar psv'ers hebben zeker liever bejaarden zoals bosvelt.
Ibrahimovic heeft zich een tijd lang bij vlagen ernstig misdragen op het veld, maar dat is er aardig uitgegaan. Buiten het veld is 'ie een voorbeeldige prof geweest, en waar dat hooghartige vandaan komt snap ik niet aangezien ik twijfel of je ooit een interview met 'm hebt gezien. Hij kent z'n plaats, hij heeft geduld en schat zichzelf blijkbaar nog niet rijp genoeg voor een betere club en heeft vrede met nog een jaar Ajax.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:14 schreef Spideyman het volgende:
Dat gebeurt daar sowieso snel. De Ridder en maduro moeten volgens sommigen in 2006 in oranje staan.
Waarom lul je dan over de Jong? Wie had je dan graag mee gezien die niet geblesseerd was?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:19 schreef du_ke het volgende:
Neuh.
of de Boer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd maar psv'ers hebben zeker liever bejaarden zoals bosvelt.
Ehm van Bommel viel uit, een middenvelder dan ga je er geen verdediger bij gooienquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom lul je dan over de Jong? Wie had je dan graag mee gezien die niet geblesseerd was?
Vraag me af waar Bosvelt dan Nedved stond te dekken. In de aanval? Bovendien is De Jong veel flexibeler dan "een verdediger". De Jong kan ook uitstekend op het middenveld uit de voeten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm van Bommel viel uit, een middenvelder dan ga je er geen verdediger bij gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |