que?quote:WAik - maandag 12 juli 2004 @ 18:17
hmmm er komt steeds meer los over beavje en blublub
Kan jeg til du fitte sitte?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:06 schreef Timmah het volgende:
vil du det som drikke?
Har du kondomen av duquote:Op maandag 12 juli 2004 21:09 schreef blublub het volgende:
[..]
Kan jeg til du fitte sitte?
Hold dig væk fra migquote:Op maandag 12 juli 2004 21:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Har du kondomen av du
Jeg vil ikke se dig mere!quote:Op maandag 12 juli 2004 21:12 schreef blublub het volgende:
[..]
Hold dig væk fra mig
Kun med kondomquote:Op maandag 12 juli 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jeg vil ikke se dig mere!![]()
Har du et kondomquote:Op maandag 12 juli 2004 21:15 schreef blublub het volgende:
[..]
Kun med kondom
* Stil *quote:Op maandag 12 juli 2004 21:16 schreef blublub het volgende:
hard to get spelen in t Scandinavisch
jeg vil du mellom du brystene knulle?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:16 schreef blublub het volgende:
hard to get spelen in t Scandinavisch
jeg vil du mellom du brystene knulle?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jeg vil du mellom du brystene knulle?
msnquote:Op maandag 12 juli 2004 21:20 schreef Bob-B het volgende:
:S
tüürlökquote:Op maandag 12 juli 2004 21:20 schreef blublub het volgende:
[..]
jeg vil du mellom du brystene knulle?
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:20 schreef Bob-B het volgende:
:S
Jeg elsker digquote:Op maandag 12 juli 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tüürlök
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:23 schreef blublub het volgende:
[..]
Jeg elsker dig![]()
ik word echt een kerel, ik mag je tussen je tieten nuecken en ik hou gelijk van je![]()
ók wøl wøl an jø knáckebrødje frønnikenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tüürlök
nee, hij zegt niks tegen mequote:Op maandag 12 juli 2004 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
je gaat te veel met Gerdööw om
dat is seksuele intimidatie jochie!quote:Op maandag 12 juli 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
ók wøl wøl an jø knáckebrødje frønniken![]()
Sorry ..quote:Op maandag 12 juli 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
[..]
dat is seksuele intimidatie jochie!
ïk wöl deser köpen:quote:Op maandag 12 juli 2004 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
ïk höb ön bëd vän Ikea
Ön Zwëëds nøkemøbelquote:
Jeg vil gerne i Ikea-seng med digquote:
för 2 parsönanquote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ön Zwëëds nøkemøbel
njet för 3?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:50 schreef blublub het volgende:
[..]
för 2 parsönan
Thanksquote:Op maandag 12 juli 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb het topic effe stil gezet voor je Timmah
Misschien moet je ze weer op "play" zetten?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
Maar volgens mij heb ik ook meteen iedereen weggegooid
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:![]()
![]()
zielige film?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zielige film?
Aliadidfordemalihaliquote:Op maandag 12 juli 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
Anastacia
enne Rules of Attraction heb je ook via de xman site?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah.... de zilverruggorillapapa ging dood
Enne, mijn Get Real was vanochtend ook klaar met kopenDie's nu aan het... eh... branden En The rules of attraction is al voor 52% gekocht vandaag
Get Real is zoooooooo 1999quote:Op maandag 12 juli 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh Get Real is klaar met dow 'kopen'!
Dan moet ik wat inhalenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Get Real is zoooooooo 1999
retro is in mênquote:Op maandag 12 juli 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En alle pre-2000 films zijn per definitie slecht?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh...quote:Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En alle pre-2000 films zijn per definitie slecht?
als je dat leuk vind, moet je ook age of seventeen maar "kijken-kijken-en-niet-kopen", is ook zo'n coming out film, jongen die zijn "seksualiteit ontdekt", fijne aftrek-film als je van preppies houdt ook...quote:Op maandag 12 juli 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet ik wat inhalen.
Shakespeare in Lovequote:Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En alle pre-2000 films zijn per definitie slecht?
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
als je dat leuk vind, moet je ook age of seventeen maar "kijken-kijken-en-niet-kopen", is ook zo'n coming out film, jongen die zijn "seksualiteit ontdekt", fijne aftrek-film als je van preppies houdt ook...![]()
al die films met jongens die maar hun "seksualiteit ontdekken" wat moet je er in godsnaam mee?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar die age of seventeen is zo vreselijk boy george
*hier maar niks op zegt*quote:Op maandag 12 juli 2004 23:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
als je dat leuk vind, moet je ook age of seventeen maar "kijken-kijken-en-niet-kopen", is ook zo'n coming out film, jongen die zijn "seksualiteit ontdekt", fijne aftrek-film als je van preppies houdt ook...![]()
Kijken en jezelf er in herkennen (maar niet aftrekkenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
al die films met jongens die maar hun "seksualiteit ontdekken" wat moet je er in godsnaam mee?
me wat? ik benquote:Op maandag 12 juli 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
[..]Ajuu! je onschuld, wat doe je?!
86?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
me wat? ik benjaar!
Tis Ajuu! Niet Albert Mol!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]
86?
ik kan me niet meer herineeren, vergeet het alitjd meteen, ja die jongens van beautiful thing (ook zoiets!!) die kan ik me nog herinneren...quote:Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijken en jezelf er in herkennen (maar niet aftrekken)
Ik vind Sebastian ook wel schattig. Hele mooie jongen
die meneer daar onder rechts heeft tietenquote:
tu est le soleil de ma viequote:Op maandag 12 juli 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis Ajuu! Niet Albert Mol!
hihihiquote:Op maandag 12 juli 2004 23:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
tu est le soleil de ma vie![]()
wat zien ik?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:30 schreef blublub het volgende:
hij knippert met zn oogies
Wat een verhaal.... zeg. Dan heb je natuurlijk een hapje verdiend...Alleen jammer dat ie al op is.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:51 schreef ajuu het volgende:
<verhaal>
eet smakelijk timmah....mag ik een hapje?
ja, wel beetje waxxerig verhaal he? nou slapen danmaar, weltrusten petshop boy!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat een verhaal.... zeg. Dan heb je natuurlijk een hapje verdiend...Alleen jammer dat ie al op is.
Trusten Ajuu!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, wel beetje waxxerig verhaal he? nou slapen danmaar, weltrusten petshop boy!![]()
en dat allemaal voor een steen, die mij niet eens zoveel zegt (qua symbool) voor mijn moeder is dat wel belangrijk, maar zij kon vandaag niet (zit in zeeland) dus ik had beloofd te gaan kijken hoe de steen geplaatst was (hij is groen marmer, wat wel opvalt) maar ik werd er toch erg naar van...zo'n steen maakt wel meteen heeeel zwaar, ik kan niet meer mijn iegen gevoel erbij hebben, nee niet voor mij zo 'n steen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
aaawwww ajuu *aai*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:47 schreef Jerruh het volgende:
help me er aan herinneren da ik nooit meer in de verkeerde trein spring *nu pas thuis is van utrecht en amsterdam...*
ik was er bijnaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
straks belandde je nog in het woeste Zwolle!!
Sta je daar als brabander in de regen en de wind hahaha
Hahahaha ARNHEM???quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik was er bijna. ik kwam in arnhem terecht en daar kon ik ternauwernood de trein richting breda nemen hehe, omweggetjuhhhh
.
t was komischquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha ARNHEM???![]()
Das mijn route!! Waar was je met je hoofd?
Heb je idd geluk gehad, zo 's avonds laat... doodeng, omdat je dan ook niet kan zien waar de trein doorheen rijdt... Gelukkig voor je heb je geen vertraging gehad dan
mogguhquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:38 schreef Vlarp het volgende:
'morge allemaal
maak je indruk meequote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:40 schreef WAik het volgende:
[..]
mogguh![]()
goh wat goed, ook op me tweede dag me verslapen![]()
![]()
naja, boeie![]()
De hele nacht bezig geweest of zo?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:03 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Nou!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:14 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh een labyrint
Ehmm..hijs wel piitig!![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:22 schreef blublub het volgende:
ik heb een corrupted geestzit ik toch verdomme 5 minuten naar die dolfijntjes te zoeken zeg
![]()
we zijn de nieuwe Nathan'squote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!
ik ook
kijk uit dat je geen overheersende manipulatieve bril pakt die je hersenen opzuigt en je persoonlijkheid vervangt met de zijne.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:27 schreef Cybart het volgende:
zo, goeiemoguh, en tot laterz.... ik ga eens kijken of ik een bril kan gaan uitzoeken....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:41 schreef blublub het volgende:
[..]
we zijn de nieuwe Nathan's
ielh
garpje wij zijn toch keiliefquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
jah hij stalkt mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:beaverblub is weer bezig
!
In your dreams beebquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hij stalkt me
jah! zelfs in mn dromen, die pervertquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In your dreams beeb
you know you love itquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jah! zelfs in mn dromen, die pervert![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
you know you love it![]()
Als je wilt dat ze om 2 uur bij je zijn moet je de volgende keer misschien om half 2 afspreken!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef Timmah het volgende:
Hallo
Het zou wel leuk zijn als vrienden voor een afspraak om 2 uur daadwerkelijk om 2 uur op de stoep staan...
* wacht *
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:30 schreef Jerruh het volgende:
jow freek en timmah.
ik begrijp er geen moer vanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:30 schreef Timmah het volgende:
Ik ga Love Hina kijkenKoesjes van Pan
![]()
van mij ook![]()
ja, ik heb ook de antwoorden niet op al je vragen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu!
nog niet aangekleed??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:44 schreef blublub het volgende:
zal ik mn roze met wit gestreepte polo aandoen of mn gewone rozerood achtige met witte opdruk? zal ik mn koperachtige hangoorbellen of mn zilver met roze hangoorbellen aandoen? zal ik mn laarzen of mn pumpjes (naja puntschoentjes met klein hakje) aantrekken? past daarbij t beste een klein schoudertasje of een grote shopper?
Oh so many questions
mijn manager was er ook nog niet toen ik kwamquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maak je indruk mee
nu welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
nog niet aangekleed??
Donequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:44 schreef blublub het volgende:
zal ik mn roze met wit gestreepte polo aandoen of mn gewone rozerood achtige met witte opdruk? zal ik mn koperachtige hangoorbellen of mn zilver met roze hangoorbellen aandoen? zal ik mn laarzen of mn pumpjes (naja puntschoentjes met klein hakje) aantrekken? past daarbij t beste een klein schoudertasje of een grote shopper?
Oh so many questions
ga je weer leuke beestjes met sokkenprint tekenen ajuu?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:44 schreef ajuu het volgende:
ziek gemeld
beetje bijkomen van gister, rotdag
gedroomd, brrrr
en nou ga ik tekenen
dag beaf
the problems of getting dressed in the 21st centuryquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:50 schreef blublub het volgende:
je moet hipheid en goede combi met de rest van je kleren wel combineren met practischheid
ik kom nooit verder dan combineren, alleen weet ik nooit wat ik met wat moet combineren.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:50 schreef blublub het volgende:
[..]
nu welalleen het wat past bij wat tafereel duurt altijd een beetje lang bij mij
je moet hipheid en goede combi met de rest van je kleren wel combineren met practischheid
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Done
:')
coming soon in a forum near you!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ga je weer leuke beestjes met sokkenprint tekenen ajuu?
jah nou ja, idd bij meisjes is het anders, en ons wordt het dan ook eerder kwalijk genomen als we niet goed combineren denk ik, bij een jongen is het (mits niet te grote fout) soms nog wel aandoenlijk. maar goed, er zijn genoeg meiden die echt niet kunen combineren, of die verkeerde kleding kopen (sommige meiden kunnen niet accepteren dat ze niet maat 36 hebben, en kopen het desondanks toch, waardoor ze net gestopte worsten lijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik kom nooit verder dan combineren, alleen weet ik nooit wat ik met wat moet combineren.
ik combineer me een ongeluk, sommige mensen zeggen dan dat ik eruit zie alsof "mijn stylliste hysterisch is geworden" dan weet ik dat goed is. maar goed ik ben dan ook een jongen, dus ik weet niet wat ik behoor te combineer, ik combineer maar wat.
aaah..."aandoenlijk"....the story of my life!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef blublub het volgende:
[..]
jah nou ja, idd bij meisjes is het anders, en ons wordt het dan ook eerder kwalijk genomen als we niet goed combineren denk ik, bij een jongen is het (mits niet te grote fout) soms nog wel aandoenlijk. maar goed, er zijn genoeg meiden die echt niet kunen combineren, of die verkeerde kleding kopen (sommige meiden kunnen niet accepteren dat ze niet maat 36 hebben, en kopen het desondanks toch, waardoor ze net gestopte worsten lijken) maar als ik alleen thuis ben zie ik er ook niet uit hoor :')
euhm, dat was al bekend ajuuquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik kom nooit verder dan combineren, alleen weet ik nooit wat ik met wat moet combineren.
ik combineer me een ongeluk, sommige mensen zeggen dan dat ik eruit zie alsof "mijn stylliste hysterisch is geworden" dan weet ik dat goed is. maar goed ik ben dan ook een jongen, dus ik weet niet wat ik behoor te combineer, ik combineer maar wat.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
aaah..."aandoenlijk"....the story of my life!
die "mits niet te grote fout" staat mij trouwens ook altijd erg goed!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:53 schreef blublub het volgende:
[..]!
dat is precies wat ik zelf ook al bedacht had!edit: op de laarzen na, ik doe mn zwarte lage schoentjes met klein hakje aan
great minds think alike
"" MITS NIET TE GROTE FOUT"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm, dat was al bekend ajuu :')
*terugdenk aan foto van groen/paarse schoenen met geel/groene sokken*![]()
over wie heb je t nou? over jezelf zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
Gewoon je zachtroze polo onder je blauw gestreepte blouse onder je blauw met witte rugbytrui, spijkerbroek erbij en bootschoenen en klaar ben je
Het was wel schattig. Ik zou het niet aantrekken al kreeg ik er geld voor maar het was wel schattig. Op een mijn-stylist-is-lid-van-de-jostiband-manierquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
"" MITS NIET TE GROTE FOUT"![]()
![]()
![]()
duh!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:05 schreef blublub het volgende:
[..]
over wie heb je t nou? over jezelf zeker
Shopze blub!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:04 schreef blublub het volgende:
okay en nu ben ik echt shoppen
beavje, ajuu![]()
ha, die kende ik noig niet, die houden we erin!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was wel schattig. Ik zou het niet aantrekken al kreeg ik er geld voor maar het was wel schattig. Op een mijn-stylist-is-lid-van-de-jostiband-manier![]()
ik heb ook mijnn blauw steepjeshemd ! alleen niet van RL.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
duh!
Ik ben gisteren niet in de metro geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb ook mijnn blauw steepjeshemd ! alleen niet van RL.
gister bloedmooie jongen in metro met een RL streepjeshemd, aaaah.
laatste keer dat ik ooit een bril op heb gehad is 9 jaar geleden...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kijk uit dat je geen overheersende manipulatieve bril pakt die je hersenen opzuigt en je persoonlijkheid vervangt met de zijne.
had jij trouwens een bril?
you are always on my mind!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet in de metro geweest
laat JA het maar niet horenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
you are always on my mind!![]()
![]()
![]()
![]()
jermans....aLLeZZzz DoPe?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!
het gaat het gaat...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:22 schreef Jerruh het volgende:
le dope c'est avec moi
met toi!?
Ik ga zaterdga naar zo'n feestjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef ajuu het volgende:
o.........hello!!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:!
Zeikesdrijvesnatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:47 schreef Andyvie het volgende:
Pup gaat dus natgespoten worden?
Neem je regenpak mee!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeikesdrijvesnat
Een vriend van me heeft z'n supersoaker al van zolder gehaald...HELP!
Thehe, ga je ook dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:53 schreef Jerruh het volgende:
cool feest! hey ang3l.
maar ja, als ik ga blijf ik de hele avond droog.
ik ga niequote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehe, ga je ook dan?
Ik ram wel een x een waterstraal in he smiecheltje hoor
dan blijf je soms letterlijk en figuurlijk droog staanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga nie
ik ken niemand die me mee wil nemen.
besides, alleen waterstralen als iemand een cutie is.
ik weet niet waar het is en hoe ik er moet komen....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook, daarom ga ik ook
Fok mini meet?
ga je allemaal mensen in de buurt heel hard slaan en beschieten, zodat ze je wel van lijf moeten spuitenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet niet waar het is en hoe ik er moet komen....
En ik denk dat ik niet nat zal worden geschoten...![]()
of extreem snel voor een afgevuurde straal springen om zo geraakt te worden in een wanhoopspoging nat te worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:16 schreef WAik het volgende:
[..]
ga je allemaal mensen in de buurt heel hard slaan en beschieten, zodat ze je wel van lijf moeten spuiten
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
en na het zien van die site concludeer ik dat ik het lichaam er niet voor heb om daar naar toe te gaan.![]()
Nee ik wel dan met me bleke huid, 1 meter 83 en 58 kilootjesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
en na het zien van die site concludeer ik dat ik het lichaam er niet voor heb om daar naar toe te gaan.![]()
Amen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef WAik het volgende:
[..]
je moet je ook nooit spiegelen aan die wanhopig knapste lui die daar rondlopen
ik zou zeggen, kun je nog een lifter meenemenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik wel dan met me bleke huid, 1 meter 83 en 58 kilootjes
nu, op dit moment? met wie, wat doen, waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:19 schreef Jerruh het volgende:
*naar scheveningen gaat*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Voor alle flo-fans en stalkers:
Vanavond open mic bij 3FM, flo's zussie, met Eve & I
Jeeeejquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:23 schreef beaverhausen het volgende:Nieuw truitje
ofzo
Ik was in zo'n bui om onderzoek te doen voor een profielwerkstuk. En tis een leuk onderwerp, dus heel erg is het niet. Ik ga een filmscript schrijven, en daar tekeningen bij maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:00 schreef blublub het volgende:
nu al?
tis vakantie mên, ben je ziek ofzo?
CKV2 en tekenenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:12 schreef blublub het volgende:
voor welk vak doe je dat dan?
verveel jij je ook zo?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:16 schreef beaverhausen het volgende:.
Kijk eens liefquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:16 schreef beaverhausen het volgende:.
ah kijk.... dat had ik al vanaf de 2e niet meer, en CKV nooit gehadquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
CKV2 en tekenen
Hehequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ah kijk.... dat had ik al vanaf de 2e niet meer, en CKV nooit gehad
ik heb wel KCV gehad hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
HeheIk heb dan ook maar voor het creatieve Pakket gekozen
Dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb wel KCV gehad hoor
Klassieke Culturele Vorming (u spreekt met een gymnasiast, snappie?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet
CKV = Culturele Kunstzinnige vorming...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:33 schreef Andyvie het volgende:
CKV? KCV? Wat is dat? Heb ik nooit gehad op school?
je kan ook jezelf in het matras duwen ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
*JA mis*.
JA!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
*JA mis*.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
je kan ook jezelf in het matras duwen ofzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef blublub het volgende:
[..]
JA!![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef blublub het volgende:
JA!![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef Timmah het volgende:![]()
* aanbelt *quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:40 schreef blublub het volgende:
ik heb kouwe voetenwaar blijft die kerel nou die ze voor me komt opwarmen met een massage?
Jeujh!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
Woeiii!!! Hij heeft gebeld!!!![]()
![]()
*stuiter*
*helemaal flieft is*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jeujh!!
aaawwww *Andy aai*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:53 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil ook een vriendje
Maar even goed, gefeli, Beav!
Je bent toch verliefd? Das een felicitatie waard toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaawwww *Andy aai*
Maar jij had toch een heel spannend msn-project lopen?
enne feli waarmee?
Ow ja hihihiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd? Das een felicitatie waard toch?
Mja, ik heb wel iets lopen, maar als ie niet online is, dan komt dat niet verder ook natuurlijk![]()
Heb ik al gedaan, maar daar reageert ie ook niet opquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja hihihi
Maar dat ben ik al kei lang!
Kan je m niet smsen? voor maar 9 cent
ALLE MANNEN ZIJN DOOD EN MOETEN KLOOTZAKKEN!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar daar reageert ie ook niet opBen bang dat het niks gaat worden
JA!! Klootzakken moeten ze!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ALLE MANNEN ZIJN DOOD EN MOETEN KLOOTZAKKEN!
JA niet he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JA!! Klootzakken moeten ze!
nou ja niet allemaal
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JA!! Klootzakken moeten ze!
nou ja niet allemaal
Nee,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
JA niet he?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:09 schreef blublub het volgende:
wie van jullie is nou eigenlijk t vrouwtje en wie t mannetje, Biefje?
Dat vraag ik me bij jou en Gerdoow, A., Nummer 2, *vuleennaamin* ook afquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:09 schreef blublub het volgende:
wie van jullie is nou eigenlijk t vrouwtje en wie t mannetje, Biefje?
ik snap m nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou en Gerdoow, A., Nummer 2, *vuleennaamin* ook af
Vandaar ook mijn verwarringquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik snap m niet
ik ben t vrouwtje natuurlijk, en wat die anderen zijn, tjah, dat vraag ik me ook wel eens af ja
nee. ik snap m nog steeds nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwarring
Tuurlijk snap je hem ook niet blubje. Jij bent dom en een hoenrquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. ik snap m nog steeds niet
maar jij bent t vrouwtje dus he?
JA! dat vraag ik me dus wel eens af. je zou dus eigenlijk moeten denken dat homos minder problemen hebben, omdat ze niet zo veel van elkaar verschillen, iig niet zoals man en vrouw enzo... maar ja, dat vraag ik me dus wel eens af dan hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef Andyvie het volgende:
Ach ja...ik zoek wel iemand andersmaar mannen zijn geen klootzakken, want ik ben er ook een, en ik ben geen klootzak, toch
oh jah! fugetuh! ikke kan ook nie aales kan onhouwen men!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je hem ook niet blubje. Jij bent dom en een hoenr
Tuuluk ben je geen klootzak Andyquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef Andyvie het volgende:
Ach ja...ik zoek wel iemand andersmaar mannen zijn geen klootzakken, want ik ben er ook een, en ik ben geen klootzak, toch
Da geeft ook helemaal niks blubje. Kan jij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:17 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah! fugetuh! ikke kan ook nie aales kan onhouwen men!
owquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik lurkte.. Het Topic is gewoon alleen al verdomd leuk om alleen te lezen...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Da geeft ook helemaal niks blubje. Kan jij ook niks aan doen
O, mannen kunnen heeeeeeeel erg van elkaar verschillenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:16 schreef blublub het volgende:
[..]
JA! dat vraag ik me dus wel eens af. je zou dus eigenlijk moeten denken dat homos minder problemen hebben, omdat ze niet zo veel van elkaar verschillen, iig niet zoals man en vrouw enzo... maar ja, dat vraag ik me dus wel eens af dan he
Jaaaaa de eekhoorngrappen :')quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben dom!
![]()
je weet wel, ala Sandy, als Sponge Bob Standup Comedian alleen maar grappen over eekhoorns kan maken en dat ze dan heel dom gaat doen weet je wel, met zon tuinbroek en die vliegen...
[afbeelding] :')
euhm Andy? Das schoudervullingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, mannen kunnen heeeeeeeel erg van elkaar verschillen
@Beav: dank je wel *uithuil op sterke schouder van Beav*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:25 schreef Timmah het volgende:
De Hoodrollen voor mijn film zijn al bezet trouwens...
Gwyneth Paltrow :
[afbeelding]
En Eric Bana:
[afbeelding]
Ik geef je wel een rolletjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Gwyneth
Eric
Nou wil ik ook in je film!
Sandy: "oh jah, jij bent een sponsje! en wat hebben die ook alweer nodig? shhht niet zeggen, euhm euhm, wafels??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaaaaa de eekhoorngrappen![]()
Ik vind de Engelse Sandy leukerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:31 schreef blublub het volgende:
[..]
Sandy: "oh jah, jij bent een sponsje! en wat hebben die ook alweer nodig? shhht niet zeggen, euhm euhm, wafels??"
ik wil er ook in! ik wil een bad-guy killerwoman zijn! de sexy iedereen verleidende, onweerstaanbare oogenschijnlijk lieve en zachtaardige vrouw die stiekem 'sleeps with the enemy". ik word natuurlijk getypecast en hoef niet echt ernstig te acterenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geef je wel een rolletje
Nog behoefte voor een type? Relaties? Intriges? Humor? Bad-guy?
een brede schouder is een brede schouderquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm Andy? Das schoudervulling
Deal!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil er ook in! ik wil een bad-guy killerwoman zijn! de sexy iedereen verleidende, onweerstaanbare oogenschijnlijk lieve en zachtaardige vrouw die stiekem 'sleeps with the enemy". ik word natuurlijk getypecast en hoef niet echt ernstig te acteren
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind de Engelse Sandy leuker
Oeh! Ik krijg een rolletje!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geef je wel een rolletje
Nog behoefte voor een type? Relaties? Intriges? Humor? Bad-guy?
Neuj!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
wat zegt ze dan in t engels hehe? nou he? zeg dan zeg dan?
Texas!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
wat zegt ze dan in t engels hehe? nou he? zeg dan zeg dan?
Regelen wequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik krijg een rolletje!
Okeej, hier is m'n rider [afbeelding]
Ik wil:
Een eigen trailer
witte lelies
2 kratten Evian
een zilveren schaal met m&m's (zonder blauwe)
M'n eigen stylist
M'n eigen visagist
de rest faxt m'n PA je nog wel
oh ja! En ik wil relaties (met Eric) en intriges, veel intriges oeh! en wraak wil ik ook! en bedrog
En humor mag er ook wel in. Ik ben best grappigEn...
Beste meneer Beaverhausen,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik krijg een rolletje!
Okeej, hier is m'n rider [afbeelding]
Ik wil:
Een eigen trailer
witte lelies
2 kratten Evian
een zilveren schaal met m&m's (zonder blauwe)
M'n eigen stylist
M'n eigen visagist
de rest faxt m'n PA je nog wel
oh ja! En ik wil relaties (met Eric) en intriges, veel intriges oeh! en wraak wil ik ook! en bedrog
En humor mag er ook wel in. Ik ben best grappigEn...
ik dus he, ik heb de bruine band, loserquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! En ik wil een Kill Bill-achtige vechtscene
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Regelen we![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
Beste meneer Beaverhausen,
helaas is deze rol al bezet. Mevrouw Blubney is gewoon weg meer getalenteerd.
Veel succes met uw verdere (wouldbe) carriere,
groetjes, Timmah's secetaresse
Heej Mên! Ik heb nog geen secretaresse!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
Beste meneer Beaverhausen,
helaas is deze rol al bezet. Mevrouw Blubney is gewoon weg meer getalenteerd.
Veel succes met uw verdere (wouldbe) carriere,
groetjes, Timmah's secetaresse
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IK BEN GEEN MÊN, IK BEN EEN WOMÊNquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heej Mên! Ik heb nog geen secretaresse!
Gewoon een Gevecht als Grande Finale dus de 2 Bad Guysquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik dus he, ik heb de bruine band, loser
Oeh! Gaan wij vechten?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik dus he, ik heb de bruine band, loser
"You and I have unfinished business."quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]kansloos
ielh, wat eng!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Nah, wat mij nou weer overkomt ....
verhaal
Pfff....
"You're a loser"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"You and I have unfinished business."
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Nah, wat mij nou weer overkomt ....
*knip*
Pfff....
inderdaad! Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten in zo'n situatiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh, wat eng!
"Those of you lucky enough to have your lives take them with you. However, leave the limbs you've lost. They belong to me now."quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
[..]
"You're a loser"
Gas geven en run like the windquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
inderdaad! Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten in zo'n situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |