abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20956929
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:46 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag is het weer zo ver
als je in de usa woont ja, anders gewoon morgen
pi_20957782
Ik had vorige week een MPEG versie gedownload, brakke kwaliteit gewoon lekker wachten op de AVI
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:19:43 #128
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_20959450
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:18 schreef -tK- het volgende:

[..]

als je in de usa woont ja, anders gewoon morgen
jah zeker, maar het idee dat er vandaag de tv-rip word gemaakt doet goed
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held zaterdag 31 juli 2004 @ 00:02:34 #129
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_20966515
Zow, wel een leuke episode was dat (Hide And Seek, die heb ik nu pas gezien )

Leuke nieuwe technologieën hebben ze gevonden, daarmee kunnen ze wel tegen de Wraith lijkt me. 't was idd wel een soort van 'opvulaflevering', maar ja, 't is ook het begin van een nieuwe serie en ze moeten nog een hele stad onderzoeken. Logisch dat ze daar dan speciaal even een aflevering voor uittrekken.

Heb ik trouwens een aflevering gemist?
Op de episode guide staat als 3e aflevering vermeld: '38 minutes'
en 'Hide And Seek' als 4e. Maar die 38 minutes heb ik nog niet gezien. Foutje in de episode guide?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_20966800
quote:
Op de episode guide staat als 3e aflevering vermeld: '38 minutes'
Dat moet de 4de aflevering zijn (vanavond uitgezonden in de US of A)

Ik kijk zelf altijd op deze site voor de afleveringen.
http://www.sg1archive.com
Daar staat ie wel goed
Do what you love, love what you do!
  Donald Duck held zaterdag 31 juli 2004 @ 00:16:32 #131
46149 __Saviour__
pi_20966835
ah, ok
Dan ga ik morgen 38 Minutes zien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held zaterdag 31 juli 2004 @ 00:17:30 #132
46149 __Saviour__
pi_20966858
Ik ga trouwens morgen eens kijken of we Sci-Fi hier via onze satellietschotel kunnen ontvangen. Zou wel mooi zijn, natuurlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_20966889
quote:
Ik ga trouwens morgen eens kijken of we Sci-Fi hier via onze satellietschotel kunnen ontvangen. Zou wel mooi zijn, natuurlijk.
zeker mooi als je die zou kunnen ontvangen, ik mis in NL nog steeds een soortgelijke zender.
Wel TV-rips maken dan hè, voor ons
Do what you love, love what you do!
pi_20974126
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
dat gaat je niet lukken, ook al heb je een schotel van een paar meter
pi_20974772
Wat vond men van 1x04? (En please, geen downloadverhalen)

Ik vond het een best leuke ep, beter dan de vorige. Maar nog steeds niet geweldig.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:40:30 #136
16743 hp22
Bagger.
pi_20983506
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 14:59 schreef Retuobak het volgende:
Wat vond men van 1x04? (En please, geen downloadverhalen)

Ik vond het een best leuke ep, beter dan de vorige. Maar nog steeds niet geweldig.
Ik had in het begin het idee dat ik iets gemist had..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:43:34 #137
91751 Derice
Jamaica got a bobslede team!
pi_20983557
Ik had een dejavu gevoel.
Al een keer in SG-1 gezien.
Teal'c die vast zat in de StarGate na een of andere gast verrot geschoten te hebben die in een schip op hem af kwam.
Ook Jack is eens aan de muur genageld geweest door een of andere rare bol die niet terug de StarGate in wilde, toen had ie nog maar een korte tijd te leven en probeerden ze ook van alles om het van hem af te krijgen wat niet lukte en hem erg veel pijn deed.

Hopelijk niet meer van die "been there done that eps"
It's bobslede time!
  Donald Duck held zondag 1 augustus 2004 @ 00:23:37 #138
46149 __Saviour__
pi_20984189
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 14:16 schreef -tK- het volgende:

[..]

dat gaat je niet lukken, ook al heb je een schotel van een paar meter
Want?
ze zenden zeker alleen uit op Amerikaanse sattelieten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_20985922
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Want?
ze zenden zeker alleen uit op Amerikaanse sattelieten?
Waarschijnlijk zenden ze alleen naar sattelieten uit die boven amerika hangen en door de bolling van de aarde komt het signaal niet tot hier

just my 2 cents

Ik drink me er nog een
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_20986312
Na episodes 1,2, en nummerke 3 gezien te hebben kan ik tot nu toe zeggen dat ik SG1 wel wat beter vind, vooral als je de eerste afleveringen van SG1 ermee vergelijkt.
  Donald Duck held zondag 1 augustus 2004 @ 18:20:46 #141
46149 __Saviour__
pi_20994282
Zo, herkenbare aflevering zeg!
David Hewlett speelde namelijk ook al eens mee in SG-1 (in dezelfde rol, die van dr. McKay), in de aflevering 48 Hours (zie de gelijkenis met deze Atlantis episode qua naamgeving). En in die aflevering draaide het om Teal'c die, jawel, vast zat in een wormhole.
En zo'n insect dat maar niet wil loslaten, ook dat is al eens in een SG-1 episode gebeurd, namelijk in Bane. Hierin is wederom Teal'c het slachtoffer, die arme jongen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 1 augustus 2004 @ 18:44:57 #142
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_20994706
Mwoa SG-1 heeft me eigenlijk nooit kunnen boeien Maar Atlantis vinnik wel leuk. En ben benieuwd of ze nog meer info over dat beest gaan geven. Dar het bijvoorbeeld een baby Wraith blijkt te zijn ofzo.

Verder de Startrek grapjes waren erg leuk bedacht
The Light Is Leaving Us All
  Donald Duck held zondag 1 augustus 2004 @ 18:48:04 #143
46149 __Saviour__
pi_20994769
SG-1 niet boeiend? Ik vind dat echt een megagoede serie, maar ja, ieder z'n mening natuurlijk he

En StarTrek grapjes? Da's me even ontgaan dan. Wat voor dingen waren het?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 1 augustus 2004 @ 18:52:15 #144
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_20994830
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 niet boeiend? Ik vind dat echt een megagoede serie, maar ja, ieder z'n mening natuurlijk he

En StarTrek grapjes? Da's me even ontgaan dan. Wat voor dingen waren het?
Richard Dean Andersson mag ik ook niet zo misschien dat dat er mee te maken heeft.

Startrek grapje:
Doctor Becket: "I'm told you have something of a cling-on" *realiseerd wat ie zegt*
Sheppard:"haha that's funny"

was er nog eentje

die opmerking over Technobabble

[ Bericht 7% gewijzigd door Zeitgeist op 01-08-2004 19:06:43 ]
pi_20999630
oeh jah, dat vatte ik tijdens het kijken eff niet ik dacht dattie echt Klingon zei.....

thx, nu vat ik em
pi_20999911
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Richard Dean Andersson mag ik ook niet zo misschien dat dat er mee te maken heeft.
Richard Dean Anderson

Het is jammer dat sommige aspecten Atlantis helemaal nep maken. Bijvoorbeeld hoe die Canadian zich gedroeg toen ze vastzaten in de stargate en ze nog maar een bepaald aantal minuten te leven hadden. Je zou verwachten dat er dan wat doelgerichter wordt gewerkt, maar het stond ongeveer centraal om het gelijk krijgen. SG-1 werkt op zulke momenten als een team wat het realistisch maak, ook lekker droge grappen, maar het blijft meer echt.

Ook dat van die Amerikaan die het niet eens was met *hoe heet ze ook al weer* was genept. Onboeiende scene en dan ook nog die mensen doe onderlangs lopen met zo'n dom lachje

Al die domme momenten halen de fun uit het verhaal. En natuurlijk zijn de Gua'uld en Asgard ubergoed. Het verhaal heeft op zich wel potentie, maar hoe ze de personages neerzetten

SG-1 rocks, perfecte formule.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  Donald Duck held zondag 1 augustus 2004 @ 23:09:23 #147
46149 __Saviour__
pi_21000221
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:56 schreef UnderWorld_ het volgende:

...maar het stond ongeveer centraal om het gelijk krijgen.
Dat vat ik even niet. Wat bedoel je precies?
quote:
Ook dat van die Amerikaan die het niet eens was met *hoe heet ze ook al weer* was genept. Onboeiende scene en dan ook nog die mensen doe onderlangs lopen met zo'n dom lachje
Dat was inderdaad even een aparte scene ja. Ik verwacht dat die gast een of andere linkse hippe is die in komende afleveringen nog flink gaat dwarsliggen.
quote:
En natuurlijk zijn de Gua'uld en Asgard ubergoed.
De Asgard is echt het meest coole ras ooit
Maar Atlantis is nog maar net begonnen, er zullen ook in deze serie vast wel interessante rassen en bondgenoten opduiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 1 augustus 2004 @ 23:09:52 #148
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21000247
ach je weet niet hoe het zich ontwikkeld. Serie is pas 4 eps bezig.
Moet ook zeggen dat ik dr. Weir niet zo mag. Zwakke leader. Ze is erg onzeker.
is dat overigens een Event Horizon reference?

Maar de rest vind ik erg leuk. Dr. Becket vind ik super. En hoe ze in deze ep hem een Startrek grapje lieten maken was een homage aan Scottie. Shepperd vind ik ook erg leuk.
Verder die McKay... Hij is een zenuwpees en egoistisch. Wat dat betreft vond ik hem wel goed

Verder hebben we wel te maken met een team van mensen die niet allemaal in het leger hebben gezeten. Ze zijn niet allemaal even goed met stressvolle situaties. I mean ze zijn cut off van de aarde in een vreemde omgeving.

Maar zoals ik al zei tis pas 4 eps bezig. We zien wel Tot nu toe vind ik het iig erg leuk.
  zondag 1 augustus 2004 @ 23:27:19 #149
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21000689
Die dr Weir mag ik ook absoluut niet, het is echt zo'n Janeway type

Verder is het jammer dat ze teveel saaie dialogen hebben waardoor het soms meer lijkt op een toneelvoorstelling dan een SF serie, ik heb nog hoop maar nog een paar van dit soort afleveringen en ik ben weg... aktie ala laatste seizoen (in de VS) van Enterprise willen we hebben en snel graag
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Donald Duck held zondag 1 augustus 2004 @ 23:29:31 #150
46149 __Saviour__
pi_21000738
Dr. Weir is niet echt heel interessant inderdaad. Samantha Carter van SG-1 was een stuk leuker
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')