als je in de usa woont ja, anders gewoon morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:46 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag is het weer zo ver
jah zeker, maar het idee dat er vandaag de tv-rip word gemaakt doet goedquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:18 schreef -tK- het volgende:
[..]
als je in de usa woont ja, anders gewoon morgen
Dat moet de 4de aflevering zijn (vanavond uitgezonden in de US of A)quote:Op de episode guide staat als 3e aflevering vermeld: '38 minutes'
zeker mooi als je die zou kunnen ontvangen, ik mis in NL nog steeds een soortgelijke zender.quote:Ik ga trouwens morgen eens kijken of we Sci-Fi hier via onze satellietschotel kunnen ontvangen. Zou wel mooi zijn, natuurlijk.
dat gaat je niet lukken, ook al heb je een schotel van een paar meterquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga trouwens morgen eens kijken of we Sci-Fi hier via onze satellietschotel kunnen ontvangen. Zou wel mooi zijn, natuurlijk.
Ik had in het begin het idee dat ik iets gemist had..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:59 schreef Retuobak het volgende:
Wat vond men van 1x04? (En please, geen downloadverhalen)
Ik vond het een best leuke ep, beter dan de vorige. Maar nog steeds niet geweldig.
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:16 schreef -tK- het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken, ook al heb je een schotel van een paar meter
Waarschijnlijk zenden ze alleen naar sattelieten uit die boven amerika hangen en door de bolling van de aarde komt het signaal niet tot hierquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Want?
ze zenden zeker alleen uit op Amerikaanse sattelieten?
Richard Dean Andersson mag ik ook niet zo misschien dat dat er mee te maken heeft.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 niet boeiend? Ik vind dat echt een megagoede serie, maar ja, ieder z'n mening natuurlijk he
En StarTrek grapjes? Da's me even ontgaan dan. Wat voor dingen waren het?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Richard Dean Andersson mag ik ook niet zo misschien dat dat er mee te maken heeft.
Dat vat ik even niet. Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:56 schreef UnderWorld_ het volgende:
...maar het stond ongeveer centraal om het gelijk krijgen.
Dat was inderdaad even een aparte scene ja. Ik verwacht dat die gast een of andere linkse hippe is die in komende afleveringen nog flink gaat dwarsliggen.quote:Ook dat van die Amerikaan die het niet eens was met *hoe heet ze ook al weer* was genept. Onboeiende scene en dan ook nog die mensen doe onderlangs lopen met zo'n dom lachje
De Asgard is echt het meest coole ras ooitquote:En natuurlijk zijn de Gua'uld en Asgard ubergoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |