Aan de ene kant heb je wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik vind atlantis eigenlijk maar een beetje genept. Het is gewoon té nep. Net die acties die paar acties die het niet origineel maken. Bijvoorbeeld met dat 'we name it later' van dat teleport ding. SG-1 blijft beter
De eerste flame is alweer binnenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
Heb het ook even op het officiele forum gepost, en nu maar hopen dat niet allemaal van die nerds me gaan flamen omdat ze op haar geilen
http://mboard.scifi.com/s(...)b=5&o=&fpart=1#14465
quote:Hairyguy22~
I am so sorry that you do not have a large vocabulary (obvious from your lame way of describing Tayla) so I will try to use small words.
1) Get a life outside of you house.
2) Casting her was for that WOW factor to get some hairy guys like you with no life to keep watching.
3) Personally, she fits in as much a Tel’c did at the beginning of Stargate SG1.
Zeker weten, leuk voor als je mot ergens hebtquote:Op maandag 26 juli 2004 01:43 schreef metallicattim het volgende:geef mij zon ding maar!
Alleen lastig als je moet poepen en dat ding gaat niet af, kun je niet je kont afvegenquote:Op maandag 26 juli 2004 01:43 schreef metallicattim het volgende:geef mij zon ding maar!
Als je niet eet, zul je ook zeer weinig moeten scheiten, maar ik vat je puntquote:Op maandag 26 juli 2004 06:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Alleen lastig als je moet poepen en dat ding gaat niet af, kun je niet je kont afvegen![]()
De ancients wisten hoe ze hem uit moeten zetten... dan is het dus geen probleem. Je gaat toch niet ff een hapje eten terwijl je zwaar onder vuur ligt...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:50 schreef metallicattim het volgende:
en waarom denken ze dan niet aan eten en drinken? toch ook wel iets best belangrijks, ook voor de Ancients lijkt me!
Inderdaad en ook erg voorspelbaar :Squote:Op maandag 26 juli 2004 21:34 schreef Japis_backup het volgende:
beetje zwakke aflevering.
Help er is iets dat ons bedreigt. Graag een oplossing. Dat duurt dan 50 min.
Typisch een kapstok aflevering om nieuwe dingen te introduceren.
De intro:quote:Op zondag 25 juli 2004 12:29 schreef Derice het volgende:
Wel jammer dat de Intro van Atlantis niet in de xvid-lol zit.
Weet iemand of er toevallig ook een intro ergens los online staat?
Wil die toch wel graag eens zien, en om nou daarvoor de vcd te gaan downloaden, beetje teveel van 't goede.
Tof. Die zocht ik ook nogquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:24 schreef Derice het volgende:
[..]
De intro:
Video: http://homepage.mac.com/selmak/titles.avi
Audio: http://homepage.mac.com/selmak/titles.mp3
Ik zie liever de actrice van seizoen 7 van Stargate SG-1 terug. Die kwam realistischer over.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stargate: Atlantis daar zit pas de echt goede humor in!
Het enige waar ik me echt aan stoor is Dr Weir (Wier?) die is gewoon zwaar irritant, ligt voornamelijk aan de manier waarop ze haar rol brengt, ze is niet grappig, niet tragisch, komt niet ultra-intelligent over, is gewoon een b-actrice met een voorspelbare b-rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |