Het Nederlandse tv aanbod qua scifi is ver onder de maat. Als een een sf is, dan is het van de 100 keer 99 herhaling.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:27 schreef BlaZ het volgende:
Stargate.Atlantis.S01E07
aan het downloaden. Heeft iemand hem al gezien?
Trouwens erg leuk dat er meer mensen deze serie volgen. Dacht dat het in Nederland helemaal niet populair was.
Mja de markt is hier gewoon te klein. In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied. Dat betekend gigantisch veel zenders met een enorm aanbod.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:33 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het Nederlandse tv aanbod qua scifi is ver onder de maat. Als een een sf is, dan is het van de 100 keer 99 herhaling.![]()
tsk tsk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:22 schreef kree het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van star trek??
Terwijl ik zwaar verslaafd benaan de stargate, kunnen de startrek series mij eigelijk weinig boeien.
Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland. Daarnaast zijn er genoeg buitenlandse series die hier wel op Nederlandse buis verschijnen. Dit kan net zo gemakkelijk als goede SF-series.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mja de markt is hier gewoon te klein. In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied. Dat betekend gigantisch veel zenders met een enorm aanbod.
Dat kan gewoon niet in Nederland.
Nederlandse en Vlaamse TV samenvoegen zou een goede stap zijn.
Same here... ik vind star-trek gewoon nog steeds te ver gezocht...quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:22 schreef kree het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van star trek??
Terwijl ik zwaar verslaafd benaan de stargate, kunnen de startrek series mij eigelijk weinig boeien.
idd, maar dat geld voor zo ontzettend veel series die hier uitgezonden worden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 04:24 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland.
Het is niet te beoordelen door mensen die niet zo door de wraith gebruikt worden. Daarom dacht ik zelf ook dat ze het serum beter in kogels of pijlen moesten implementeren dan hadden ze wapens om terug te vechten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd, maar dat geld voor zo ontzettend veel series die hier uitgezonden worden.
-Rare tijdstippen
-Na 2 weken al de uitzend tijd/dag wijzigen
En meer van dat soort grapjes, dan slaat zo'n serie natuurlijk nooit aan. Wat volgt zijn zondagmiddag herhalingen...
Soms doen ze het idd ook goed zoals je zegt bijvoorbeeld 24 en op de publieke omroep met ER.
Aflevering 7 was denk ik een wijze les voor het Atlantis team, ze vertrouwden teveel op de goedheid van dat andere volk. Terwijl dat volk echt tot alles bereidt zijn om de Wraith tegen te houden.
Ik snap alleen niet waarom ze Sheppard niet geloven toen hij hen duidelijk probeerde te maken dat de Wraith niet geloven in 'live and let live', ze zullen gewoon uitgeroeid worden door de Wraith.....
klopt ook wel wat je zegt. Series die van tijdstip en dergelijke veranderen is niks. Ik download series liever. Op tv mis je altijd wel een aflevering ofzo. Ook kun je kijken wanneer je wiltquote:Op zondag 22 augustus 2004 04:24 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland. Daarnaast zijn er genoeg buitenlandse series die hier wel op Nederlandse buis verschijnen. Dit kan net zo gemakkelijk als goede SF-series.
Als het op de buis komt wordt door de volgende dingen vaak verknalt:
Niet op chronologische volgorde uitzenden.
Op verkeerde tijdstippen uitzenden.
Pas na jaren alsnog uitzenden.
Halverwege tijdens een seizoen mee kappen.
Herhalen herhalen herhalen en nog eens herhalen kunnen ze als de beste.
Als ze net als Yorin met 24 deed moet het toch best te doen zijn.
dat kan wel zijn, maar series als de stargates worden uitgezonden op (betaal) kabel-kanalen, die maar door max 10% van de US bevolking gezien kunnen worden, dus dat is niet echt een argument...quote:In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied.
Wist ik niet maar dan heb je gelijk jaquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, maar series als de stargates worden uitgezonden op (betaal) kabel-kanalen, die maar door max 10% van de US bevolking gezien kunnen worden, dus dat is niet echt een argument...
The Original Series en Next Generation zijn mijn favorieten. Kirk en Picard rule. En Spock en Scottie en Bones en Chekov natuurlijk. Chekov spreekt net zo engels als mijn lieve meisje :-Dquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb ook een Star Trek verslaving. Star Trek is idd niet actie gericht, maar Voyager en Enterprise vind ik toch wel actie-gericht.
Een unas maken in SG1 kost ook heel veel tijd hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef Burner2000 het volgende:
Leuke aflevering om na te kijken. Hi Steve, bye Steve... zap zap.
Knap hoeze de wraith gemaakt hebben. Dat kost ook uren om 1 persoon zo op te maken.
De Ancients zijn op de een of andere manier zelf verwant aan de mens. Hoe het precies zit is volgens mij nog niet helemaal duidelijk. Het Atlantis Universum is ooit door de Ancients in gezaaid met leven. Hoe dat zou moeten werken weet ik niet, maar ik vermoed niet dat ze mensen van Aarde hebben geplukt en daar gedumpt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
De Ancients hebben mensen meegenomen vanaf de aarde, en de mensen die in stargate atlantis voorkomen zijn de afstammelingen daarvan.
Ik denk dat dit een voorvloeisel is uit de theorie hierboven. De Ancients hebben al hun kennis in onze genen verstopt. Op deze manier komt nieuwe kennis vrij zodra we een bepaald nivo bereikt hebben. Zo zul je dus in 9 van de 10 beschavingen een gelijkwaardig pad van ontwikkeling vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat het team in een ANDER MELKWEGSTELSEL een mens-beschaving tegenkomt dat precies lijkt op dat van ons in 1900. In SG-1 kan dat, omdat het afstammenlingen van de aarde zijn. Maar hier? Heeft iemand theorieen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |