abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2004 @ 01:27:25 #226
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_21458307
Stargate.Atlantis.S01E07

aan het downloaden. Heeft iemand hem al gezien?

Trouwens erg leuk dat er meer mensen deze serie volgen. Dacht dat het in Nederland helemaal niet populair was.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_21458389
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 01:27 schreef BlaZ het volgende:
Stargate.Atlantis.S01E07

aan het downloaden. Heeft iemand hem al gezien?

Trouwens erg leuk dat er meer mensen deze serie volgen. Dacht dat het in Nederland helemaal niet populair was.
Het Nederlandse tv aanbod qua scifi is ver onder de maat. Als een een sf is, dan is het van de 100 keer 99 herhaling.
History can't change the past, the future can.
  zondag 22 augustus 2004 @ 03:19:23 #228
56749 BlaZ
pi_21459217
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 01:33 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Het Nederlandse tv aanbod qua scifi is ver onder de maat. Als een een sf is, dan is het van de 100 keer 99 herhaling.
Mja de markt is hier gewoon te klein. In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied. Dat betekend gigantisch veel zenders met een enorm aanbod.
Dat kan gewoon niet in Nederland.

Nederlandse en Vlaamse TV samenvoegen zou een goede stap zijn.

Aflevering 7 van atlantis vond ik trouwens erg leuk.
Ze komen op een wereld die rond 1900 te plaatsen is. En ze proberen een medicijn te ontdekken dat hen stopt tegen de wraiths.
pi_21459240
Wat vinden jullie trouwens van star trek??

Terwijl ik zwaar verslaafd ben aan de stargate, kunnen de startrek series mij eigelijk weinig boeien.
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 augustus 2004 @ 04:00:38 #230
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21459389
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:22 schreef kree het volgende:

Terwijl ik zwaar verslaafd ben aan de stargate, kunnen de startrek series mij eigelijk weinig boeien.
tsk tsk.
Tis niet aktie gericht maar meer op interactie tussen characters en diplomatiek enzo.
Vind het leuker dan Stargate.

En de originele serie cast rules :-D
The Light Is Leaving Us All
pi_21459476
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Mja de markt is hier gewoon te klein. In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied. Dat betekend gigantisch veel zenders met een enorm aanbod.
Dat kan gewoon niet in Nederland.

Nederlandse en Vlaamse TV samenvoegen zou een goede stap zijn.
Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland. Daarnaast zijn er genoeg buitenlandse series die hier wel op Nederlandse buis verschijnen. Dit kan net zo gemakkelijk als goede SF-series.
Als het op de buis komt wordt door de volgende dingen vaak verknalt:
Niet op chronologische volgorde uitzenden.
Op verkeerde tijdstippen uitzenden.
Pas na jaren alsnog uitzenden.
Halverwege tijdens een seizoen mee kappen.
Herhalen herhalen herhalen en nog eens herhalen kunnen ze als de beste.

Als ze net als Yorin met 24 deed moet het toch best te doen zijn.

zondag 22 augustus 2004 @ 10:05:20 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21460303
Hoe is S01 Ep07?

ik ga em vanavond voor Star Wars kijken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21460343
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:22 schreef kree het volgende:

Same here... ik vind star-trek gewoon nog steeds te ver gezocht...
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:14:54 #234
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21460376
Sowieso willen ze series hier nog wel eens verknallen. En dan gaat het niet alleen om sf series. Maar dingen als Murder One en Profit waren echt geweldig, maar werden beiden op onzalige tijdstippen uitgezonden en halverwege afgebroken.

Overigens vind ik Star Trek (en dan met name Deep Space Nine) ook heerlijk om naar te kijken
pi_21460414
ff afwijkend vraagje: Ligt gateworld.net bij jullie er ook vaak uit?? Ik kan nu ver****me mijn SG1 en SGA news niet lezen :S
pi_21461018
Geen idee Litening, ik heb nooit zo de behoefte sites over series te lezen.
Hij ligt er iig op dit moment wel uit.
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:20:58 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_21461056
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 04:24 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland.
idd, maar dat geld voor zo ontzettend veel series die hier uitgezonden worden.
-Rare tijdstippen
-Na 2 weken al de uitzend tijd/dag wijzigen

En meer van dat soort grapjes, dan slaat zo'n serie natuurlijk nooit aan. Wat volgt zijn zondagmiddag herhalingen...

Soms doen ze het idd ook goed zoals je zegt bijvoorbeeld 24 en op de publieke omroep met ER.

Aflevering 7 was denk ik een wijze les voor het Atlantis team, ze vertrouwden teveel op de goedheid van dat andere volk. Terwijl dat volk echt tot alles bereidt zijn om de Wraith tegen te houden.
Ik snap alleen niet waarom ze Sheppard niet geloven toen hij hen duidelijk probeerde te maken dat de Wraith niet geloven in 'live and let live', ze zullen gewoon uitgeroeid worden door de Wraith.....
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:25:39 #238
56749 BlaZ
pi_21464387
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

idd, maar dat geld voor zo ontzettend veel series die hier uitgezonden worden.
-Rare tijdstippen
-Na 2 weken al de uitzend tijd/dag wijzigen

En meer van dat soort grapjes, dan slaat zo'n serie natuurlijk nooit aan. Wat volgt zijn zondagmiddag herhalingen...

Soms doen ze het idd ook goed zoals je zegt bijvoorbeeld 24 en op de publieke omroep met ER.

Aflevering 7 was denk ik een wijze les voor het Atlantis team, ze vertrouwden teveel op de goedheid van dat andere volk. Terwijl dat volk echt tot alles bereidt zijn om de Wraith tegen te houden.
Ik snap alleen niet waarom ze Sheppard niet geloven toen hij hen duidelijk probeerde te maken dat de Wraith niet geloven in 'live and let live', ze zullen gewoon uitgeroeid worden door de Wraith.....
Het is niet te beoordelen door mensen die niet zo door de wraith gebruikt worden. Daarom dacht ik zelf ook dat ze het serum beter in kogels of pijlen moesten implementeren dan hadden ze wapens om terug te vechten.
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:29:41 #239
56749 BlaZ
pi_21464469
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 04:24 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Men heeft het niet eens echt serieus geprobeerd in Nederland. Daarnaast zijn er genoeg buitenlandse series die hier wel op Nederlandse buis verschijnen. Dit kan net zo gemakkelijk als goede SF-series.
Als het op de buis komt wordt door de volgende dingen vaak verknalt:
Niet op chronologische volgorde uitzenden.
Op verkeerde tijdstippen uitzenden.
Pas na jaren alsnog uitzenden.
Halverwege tijdens een seizoen mee kappen.
Herhalen herhalen herhalen en nog eens herhalen kunnen ze als de beste.

Als ze net als Yorin met 24 deed moet het toch best te doen zijn.

klopt ook wel wat je zegt. Series die van tijdstip en dergelijke veranderen is niks. Ik download series liever. Op tv mis je altijd wel een aflevering ofzo. Ook kun je kijken wanneer je wilt
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:01:47 #240
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_21472726
Ik vind het wel vreemd dat het team in een ANDER MELKWEGSTELSEL een mens-beschaving tegenkomt dat precies lijkt op dat van ons in 1900. In SG-1 kan dat, omdat het afstammenlingen van de aarde zijn. Maar hier? Heeft iemand theorieen?

Ik heb ook een Star Trek verslaving. Star Trek is idd niet actie gericht, maar Voyager en Enterprise vind ik toch wel actie-gericht.
pi_21474008
De Ancients hebben mensen meegenomen vanaf de aarde, en de mensen die in stargate atlantis voorkomen zijn de afstammelingen daarvan.
pi_21475123
quote:
In VS heb je 200 miljoen inwoners als doel gebied.
dat kan wel zijn, maar series als de stargates worden uitgezonden op (betaal) kabel-kanalen, die maar door max 10% van de US bevolking gezien kunnen worden, dus dat is niet echt een argument...
I love it when a plan comes together !
pi_21476882
Ik heb de eerste 6 afleveringen gezien, en ik vind het een serie met geweldig potentieel. Er blijft net genoeg van het originele stargate gevoel hangen met een nieuwe cast en omgeving. De humor blijft natuurlijk geweldig

En uiteraard ben ik ook een Startrek fan
you have the right to remain silent, so shut the **** up,
you have the right to an attorney, if you can't afford one, we'll provide you with the dumbest lawyer on earth
pi_21477478
Leuke aflevering om na te kijken. Hi Steve, bye Steve... zap zap.
Knap hoeze de wraith gemaakt hebben. Dat kost ook uren om 1 persoon zo op te maken.
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:18:16 #245
56749 BlaZ
pi_21477690
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat kan wel zijn, maar series als de stargates worden uitgezonden op (betaal) kabel-kanalen, die maar door max 10% van de US bevolking gezien kunnen worden, dus dat is niet echt een argument...
Wist ik niet maar dan heb je gelijk ja

Hoe duur kost abonnement op SCi-Fi chan in USA trwnz?
  maandag 23 augustus 2004 @ 03:19:22 #246
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21478823
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb ook een Star Trek verslaving. Star Trek is idd niet actie gericht, maar Voyager en Enterprise vind ik toch wel actie-gericht.
The Original Series en Next Generation zijn mijn favorieten. Kirk en Picard rule. En Spock en Scottie en Bones en Chekov natuurlijk. Chekov spreekt net zo engels als mijn lieve meisje :-D

Anyway... bijna :-D Bijna kan ik Atlantis ep 7 kijken....
The Light Is Leaving Us All
pi_21479188
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef Burner2000 het volgende:
Leuke aflevering om na te kijken. Hi Steve, bye Steve... zap zap.
Knap hoeze de wraith gemaakt hebben. Dat kost ook uren om 1 persoon zo op te maken.
Een unas maken in SG1 kost ook heel veel tijd hoor!
  Donald Duck held maandag 23 augustus 2004 @ 06:38:16 #248
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_21479238
alle figuren kosten enorm veel tijd. 'k heb eens op een SG-1 DVD zo'n special bekeken over de kostuums. Daar zit echt enorm veel werk in. Elk volk heeft z'n eigen stijl, en dan ook nog eens allemaal variaties per volk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 23 augustus 2004 @ 09:46:40 #249
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_21479998
Dit was veruit de beste aflevering tot nu toe. Eindelijk
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_21480269
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
De Ancients hebben mensen meegenomen vanaf de aarde, en de mensen die in stargate atlantis voorkomen zijn de afstammelingen daarvan.
De Ancients zijn op de een of andere manier zelf verwant aan de mens. Hoe het precies zit is volgens mij nog niet helemaal duidelijk. Het Atlantis Universum is ooit door de Ancients in gezaaid met leven. Hoe dat zou moeten werken weet ik niet, maar ik vermoed niet dat ze mensen van Aarde hebben geplukt en daar gedumpt.

Ik denk eerder dat de Ancients de Aarde op een zelfde manier hebben ingezaaid. De bouwstenen worden geplant, en de mens evolueert op een natuurlijke manier naar het bouwplan dat uitgezet is.

Ons helal is later verder tot leven gebracht door de go'a'uld die het leven vanaf aarde verder verspreid hebben. Dit is ook de reden dat ik er van uit ga dat Aarde niet de orginele planeet van de Ancients is.
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat het team in een ANDER MELKWEGSTELSEL een mens-beschaving tegenkomt dat precies lijkt op dat van ons in 1900. In SG-1 kan dat, omdat het afstammenlingen van de aarde zijn. Maar hier? Heeft iemand theorieen?
Ik denk dat dit een voorvloeisel is uit de theorie hierboven. De Ancients hebben al hun kennis in onze genen verstopt. Op deze manier komt nieuwe kennis vrij zodra we een bepaald nivo bereikt hebben. Zo zul je dus in 9 van de 10 beschavingen een gelijkwaardig pad van ontwikkeling vinden.

Dit kan je ook meteen gebruiken als verklaring voor een verschijnsel dat we op aarde ook wel zien:
Meerdere mensen die onafhankelijk van elkaar een zelfde uitvinding doen. (Drukpers/vliegtuig/raket)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')