abonnement Unibet Coolblue
pi_21373191
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef PogueMahone het volgende:
Huilende Chinese, protesten van haar coach, vertragingen en de Britse die koel blijft en wint
Wat was daar ook allemaal aan de hand?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21373212
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:33 schreef tong80 het volgende:
Wietse van Alten in de tweede ronde uitgeschakeld.


Ron van der Hoff ook. Onnodig. Alles leek in kannen en kruiken, totdat hij met de een-na-laatste pijl een 5 schoot. Jammer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:16:02 #28
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21373237
ik snapte er eerlijk gezegd geen zak van, maar ik viel ook later in...

straks de halve finale
De Narcis van Gabon
pi_21373839
Boogschieten gaat via het knock-out systeem. Een beetje zoals de grote tennistourmooien dus. Je schiet 1 tegen 1, ieder om de beurt 3 pijlen meen ik (kan ook 1 zijn). De beste gaat een ronde verder. En dat net zo lang tot er 1 winaar over is.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21376016
Die Engelse ligt er dus uit.

Sterk geschoten van die Koreaanse, met eentje werkelijk exact in de roos.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21377133
Inderdaad, wat een fantastische sport

Ben ik te oud om daar nog mee te beginnen??

* SCH wordt dit weekend 37
pi_21377864
Het podium was Korea, Korea, Engeland. Pas voor de derde keer in de Olympische historie een Europese medaille bij het handboogschieten voor vrouwen.

En gewoon proberen SCH.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21378340
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:32 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, wat een fantastische sport

Ben ik te oud om daar nog mee te beginnen??

* buitenbeentje wordt dit weekend 37
Van harte gefeliciteerd alvast.

En nee, bent nog lang niet te oud om met handboogschieten te beginnen. Kijk eens op de site van de Nederlandse handboogbond, www.handboogsport.nl , onder het kopje breedtesport voor een club in je omgeving. Veel plezier!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21378581
Ik heb ook al een tijdje willen schermen, is ook niks geworden

Ben altijd bang dat ik ergens enorm talent voor blijk te hebben maar het nooit heb geweten.
pi_21378594
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef SCH het volgende:
Ben altijd bang dat ik ergens enorm talent voor blijk te hebben maar het nooit heb geweten.
Dat heb ik dus ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21378606
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook.
En ondertussen kunnen we helemaal niks
pi_21378618
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

En ondertussen kunnen we helemaal niks
Hey, spreek voor jezelf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21378637
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hey, spreek voor jezelf.
OK. Vertel
pi_21383923
Toekijken is ook een kunst.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21385761
@SCH: ik zie dat je in Utrecht woont (volgens je profiel althans). Dan zou je hier een keer kunnen gaan kijken. Kost je niets, behalve misschien een paar consumpties.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21443169
Het Nederlands team is in de kwartfinales uitgeschakeld.

Ze verloren nipt van Zuid-Korea, de nummer 1 geplaatst, met 250-249. Erg jammer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21443394
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 23:12 schreef buitenbeentje het volgende:
@SCH: ik zie dat je in Utrecht woont (volgens je profiel althans). Dan zou je hier een keer kunnen gaan kijken. Kost je niets, behalve misschien een paar consumpties.
quote:
Belangstellenden zijn welkom op donderdag 's avonds om 19:00 uur bij "Den Hommel" (aanbellen bij de deur rechts van het gebouw, nr. 5A).
In die buurt zou ik 's winters rond die tijd wel een boog meenemen

Is een leuke sport om te zien
pi_21444684
Wat een smerig schot van die beste Koreaan. Hij schoot tweemaal tien en wist dat ie nog een zeven nodig had met zijn laatste schot. Uiteraard schoot hij de zeven, waarop hij mikte
pi_21444818
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook al een tijdje willen schermen, is ook niks geworden

Ben altijd bang dat ik ergens enorm talent voor blijk te hebben maar het nooit heb geweten.
Ik heb zelf 3 jaar geschermd... ook 2 jaar aan handboogschieten gedaan trouwens. Werd beide misselijkmakend saai op den duur... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_21453330
De Koreanen hebben goud gewonnen. Het is weer onrechtvaardig. Nederland niet bij de eerste 15 ploegen ondanks het punt verschil
pi_21453777
Vind het echt een gave sport! Die Pieter Custers is toch 20? Damn je zou op zo'n leeftijd maar naar de OS gaan!
Heb de laatste partijen van die Engelse Alison Williamson gezien. Vooral die Koreaanse: midden in de roos en het publiek wat helemaal gek werd!
Stiekem vind ik het een sport wat ik eigenlijk ook wel zou willen doen, maar ik heb gezien hoe duur een handboog is
pi_21460362
Een redelijke tweedehands boog is onderhand net zo duur als een paar voetbalschoenen en de boog is een eenmalige aanschaf. Je hoeft niet in een keer met het allerbeste en allerduurste te beginnen. Zeker in de eerste twee jaar heeft dat helemaal geen nut. In die periode moet je voornamelijk aan je techniek werken. Pas op hoger nivo komt ook de kwaliteit van je materiaal om de hoek kijken. En zolang je geen materiaal hebt dat je foeilelijk vind kan je heel lekker staan schieten.
De contributies liggen vaak een stuk lager dan bij voetbal, tennins en dergelijke. De contributie bij de meeste clubs hier in de omgeving ligt zo rond de 70 euro per jaar.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21461695
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Een redelijke tweedehands boog is onderhand net zo duur als een paar voetbalschoenen en de boog is een eenmalige aanschaf. Je hoeft niet in een keer met het allerbeste en allerduurste te beginnen. Zeker in de eerste twee jaar heeft dat helemaal geen nut. In die periode moet je voornamelijk aan je techniek werken. Pas op hoger nivo komt ook de kwaliteit van je materiaal om de hoek kijken. En zolang je geen materiaal hebt dat je foeilelijk vind kan je heel lekker staan schieten.
De contributies liggen vaak een stuk lager dan bij voetbal, tennins en dergelijke. De contributie bij de meeste clubs hier in de omgeving ligt zo rond de 70 euro per jaar.
Pssst... .

[TK] Handboog

Staat nog steeds te koop... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_21463392
Bij onze club is anderhalve week geleden ingebroeken en zijn 4 bogen meegenomen. Die mensen zoeken nu dus een andere boog. Helaas voor jou zijn het allemal rechtshandige schutters.

Ennuh, DJ-Maurits, de plaatjes van je verkooptopic doen het helaas niet meer. Je zou hem eventueel hier te koop kunnen zetten.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_21463686
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:40 schreef buitenbeentje het volgende:
Bij onze club is anderhalve week geleden ingebroeken en zijn 4 bogen meegenomen. Die mensen zoeken nu dus een andere boog. Helaas voor jou zijn het allemal rechtshandige schutters.

Ennuh, DJ-Maurits, de plaatjes van je verkooptopic doen het helaas niet meer. Je zou hem eventueel hier te koop kunnen zetten.
Bedankt voor de link.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')