picserver is beetje sloomquote:Op maandag 12 juli 2004 18:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
mooie kruisjes![]()
nike alpha nog iets verder kwam ik niet ..quote:Op maandag 12 juli 2004 18:22 schreef Mighty het volgende:
OH..die heb ik ook maar dan anders...ik had ze toen bij Nike Town in New York gekocht...hadden ze wel veel nikes...maar in Nederland weet ik het ook niet hoor.....
pimp@nikeairmax.nlquote:Op maandag 12 juli 2004 18:54 schreef da_rippah het volgende:
info@nike.nl ofzo?
lezen is niet je sterkste kant he infantiele triangeljosti ?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef SEX het volgende:
T.S. de schoen die je laat zien is de 'NIKE LSD 2005' speciaal ontworpen voor junkies die crack
gebruikten en een goede schoen wilde hebben met dubbele zool waar ze destijds veel drugs in
stopte zodat de politie niet opmerkte dat ze crack en heroine bij zich hadden. Bij de zeeman kun
je deze schoenen nog vinden maar wel met het risico dat ze 7e hands zijn en niet meer zo mooi.
waar heb jij het over ? verkeerde forum gepost ?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef Brennie het volgende:
Hallo.. rustig aan allen!
Je weet het allemaal net iets te goed...quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef SEX het volgende:
T.S. de schoen die je laat zien is de 'NIKE LSD 2005' speciaal ontworpen voor junkies die crack
gebruikten en een goede schoen wilde hebben met dubbele zool waar ze destijds veel drugs in
stopte zodat de politie niet opmerkte dat ze crack en heroine bij zich hadden. Bij de zeeman kun
je deze schoenen nog vinden maar wel met het risico dat ze 7e hands zijn en niet meer zo mooi.
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
lezen is niet je sterkste kant he infantiele triangeljosti ?
mischien moet je is een bril kopen voordat je jezelf nog is een keer pijn doet
Ik geef een algemene waarschuwing..quote:Op maandag 12 juli 2004 19:13 schreef manny het volgende:
[..]
waar heb jij het over ? verkeerde forum gepost ?
De preciese naam is Nike Air Tuned Max Precision....welke maat heb je? Ik heb nog wel een nieuw paar te koopquote:Op maandag 12 juli 2004 18:00 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb dus in 98/99 deze nike's gekocht en helemaal afgedragen
Toen al erg zeldzaam want ik was volgens mij de enige die ze had op school![]()
Nu wil weten of ik ze mischien nog ergens kan vinden want het zijn geweldige schoenen
Het gaat om dit model
[afbeelding]
[afbeelding]
er staan alleen een hoop nummertjes op de schoen en geen naam
Ik zou dus willen weten hoe deze modellen nou heten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |