wat dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:22 schreef ScudRaket het volgende:
Valt me mee dat ze de beveiligning van die mensen in Pakistan niet hebben gefilmd. Als je die verhalen hoort
Via Telegraaf.nl is die foto niet te zien, misschien kun je deze scannen als het niet teveel moeite isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Moet zeggen dat de telegraaf voorpagina van vandaag een 'heerlijke' foto presenteert met onder andere Fatima Moreira de Melo en Sylvia Karres...![]()
In mijn ogen: twee van de "lekkerste"...![]()
zit op me werk helaas...heb d'r geen scanner...misschien iemand anders?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Via Telegraaf.nl is die foto niet te zien, misschien kun je deze scannen als het niet teveel moeite is? ..Inge de Bruyn staat trouwens ook leuk in AD Sportwereld..
![]()
duurt wel langquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef JPM01 het volgende:
ik heb die foto gezien zal hem eens inscannen![]()
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
duurt wel lang
Idd, zijn de vrouwen al aan het inspelen onderhand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:15 schreef Najra het volgende:
Vroeg opstaan uhm...vandaag
Om 5 uur gaat de wekker bij de damesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Idd, zijn de vrouwen al aan het inspelen onderhand?![]()
Over een kwartiertje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
Om 5 uur gaat de wekker bij de dames![]()
Wooohooo....ik denk dat we wel winnen van de zuid afrikanen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 07:36 schreef At_Fundum het volgende:
kom op Clarinda, Minke en consorten
Doet Kameroen ook mee?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 07:39 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
Wooohooo....ik denk dat we wel winnen van de zuid afrikanen...
is de eerste overwinning alvast binnnen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |