Dat is denk ik Griekse tijd. Op TT staat 15.30.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Rond half 5 hoor ik net
Was dat niet als ze verloor.... Of had ik dat verkeerd gehoortquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef mitt het volgende:
Oh als Bosch wint moet ze om het goud tegen een Belgische
Belgische had gewonnen stond ik beeld, al dacht ik ook andersom..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Was dat niet als ze verloor.... Of had ik dat verkeerd gehoort
Als ze verliest idd..Jacques heeft de herkansing gewonnen en kan hierna tegen de verliezer van deze partij om het brons strijden..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Was dat niet als ze verloor.... Of had ik dat verkeerd gehoort
Moet deze verliezer niet tegen de verliezer van de andere halve finale?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze verliest idd..Jacques heeft de herkansing gewonnen en kan hierna tegen de verliezer van deze partij om het brons strijden..
Ik denk het niet dan..anders heeft die herkansing ook weinig zin..snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Moet deze verliezer niet tegen de verliezer van de andere halve finale?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef RayMania het volgende:
Nee, in Judo doen ze dat niet...daar heb je 2x brons.
Heb je dinsdag opgelet?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef RayMania het volgende:
Nee, in Judo doen ze dat niet...daar heb je 2x brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |