Gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
ooooohhhhhhhhhhhhhh dan kan je alleen maar lachen tochquote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Nadientje het volgende:
was niet de auto van sven
Gijijijijijs.....quote:Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssshoe was je weekend gijs??
niet je limiet gegooid hoorde ik van Thoren nu ?? nog 1 kans??
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2004 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooohhhhhhhhhhhhhh dan kan je alleen maar lachen toch
Ik zag je op tv gisteren :') .... die billenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.
Je moet wind tegen hebben maar we hadden helaas meewind.
Maar ik was 2de dus het was wel ok.
Heb nu nog 2 kansen voor het limiet!!
![]()
nog 2 kansen?? oooohhhquote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.
Je moet wind tegen hebben maar we hadden helaas meewind.
Maar ik was 2de dus het was wel ok.
Heb nu nog 2 kansen voor het limiet!!
![]()
je hebt wat met mijn billen he gijsquote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zag je op tv gisteren.... die billen
... zo lekker
Ben blij dat je een leuk weekend hebt gehad... je hebt in ieder geval gelachen toch!!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal niet![]()
die reparatie hadden ze gewoon al 2 keer gehad... toen hij opeens niet meer kon schakelen op de autobaan was het niet leuk
het was gister op studio sportquote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Nadientje het volgende:
op tv![]()
waar dan?
Een relatiequote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je hebt wat met mijn billen he gijs![]()
de autobaan ookquote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal niet![]()
die reparatie hadden ze gewoon al 2 keer gehad... toen hij opeens niet meer kon schakelen op de autobaan was het niet leuk
Ned 2 Surfer belde mequote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
het was gister op studio sport
is goed schatquote:Op maandag 12 juli 2004 13:05 schreef Nadientje het volgende:
niet dat je dat even zegt ofzo van te voren![]()
volgende keer zeggen hoor
ja dan moet ik werkenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
is goed schat![]()
Aanstaande donderdag ben ik in kerkrade trouwens![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Autobaan ook![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de autobaan ook![]()
![]()
Wat klopt er niet aan die zin???quote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.... ben solidair met je.... ik kom naar het werk
De zin is te liefquote:Op maandag 12 juli 2004 13:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die zin???![]()
het is een avond wedstrijd hoor........maar als je in de avond ook moet werken kom ik wel ff naar de mac. Zeg maar waar het ongeveer isquote:Op maandag 12 juli 2004 13:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja dan moet ik werken![]()
kom je maar mcdonalds eten
ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:Op maandag 12 juli 2004 13:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die zin???![]()
Jeroen? .... met dat ouwe wrak van hemquote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de autobaan ook![]()
![]()
das wel balen ja..... maar ik vind het altijd wel humor..... zat een x bij een vriend van me in de auto en die had een barrel van een wrak en rijden we de parkeerplaats af..... breek gewoon zijn pook![]()
die kop van hem
![]()
priceless
Asjemenou
Ja.. er hoort een bepaald woord niet tussenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De zin is te lief
Bij het stadion in de buurt het oude Roda stadion, én het nieuwequote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
het is een avond wedstrijd hoor........maar als je in de avond ook moet werken kom ik wel ff naar de mac. Zeg maar waar het ongeveer is![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jeroen? .... met dat ouwe wrak van hem![]()
Zijn stereo installatie was duurder dan zijn auto
thanks......als ik het niet kan vinden vraag ik het daar gewoon evenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bij het stadion in de buurt het oude Roda stadion, én het nieuwe.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke
het woordje solidair hoort er niet tussen
en?? en?? en?? en?? en?? en?? en??
Whahahahahahahahaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding*
Uw prijs beste meneer Brown.. ja ja ja jaja .... ongeloofelijk maar waar:
Een geheel verzorgde uitzetting naar het grensland naar keuze voor 2 personen...![]()
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding*
Uw prijs beste meneer Brown.. ja ja ja jaja .... ongeloofelijk maar waar:
Een geheel verzorgde uitzetting naar het grensland naar keuze voor 2 personen...![]()
[afbeelding]
:') ... krijg tyfusquote:Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha
Je eerste leuke grap in de Gijsjes :')
hij is errug goed jaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha
Je eerste leuke grap in de Gijsjes![]()
Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappig![]()
huh??eeehhhhh wie post er hier onder de naam van Silver-Surfer??
![]()
Dinequote:Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef Nadientje het volgende:
hoest met daantje??mag ik nog es een foto
dat is wat in het Eindhovens dagblad stondquote:NK atletiek in Utrecht mist status
Maandag 12 juli 2004 - UTRECHT - Het sterkste Nederlandse deelnemersveld, maar geen mogelijkheid kwalificatie af te dwingen voor de Olympische Spelen. Veel atleten begrepen dit weekeinde niet dat er alleen titels te halen waren bij de nationale kampioenschappen in Utrecht.
Het NK miste de status van olympische kwalificatiewedstrijd. Sportkoepel NOCNSF eiste namelijk dat plaatsing voor Athene in een internationaal aansprekend topveld zou worden afgedwongen. Het ontbreken van die status ontnam enigszins de glans van het kampioenschap.
„Onbegrijpelijk“, zei hordensprinter Gregory Sedoc, die nog op jacht is naar een olympisch ticket. Sedoc verloor zijn nationale titel op de 110 meter horden zaterdag aan Marcel van der Westen.
„Niet zo heel gek. Ik heb de afgelopen weken hard doorgetraind. Ik wil volgende week in Italië nog een poging doen Athene te halen. Hier was in deze fase eigenlijk voor mij niets te winnen. Daarnaast is het voor sommige atleten moeilijk om bij goede buitenlandse wedstrijden binnen te komen“, zei hij.
Zoals Sedoc dachten nog wel wat atleten in Utrecht, waar overigens één Nederlands record viel te noteren. Miranda Boonstra slaagde op de 3000 meter steeple eindelijk de grens van tien minuten te doorbreken (9.59,66).
Ook KNAU-voorzitter Martin van Rooijen meende dat de kans om zich voor Athene te plaatsen de NK meer inhoud had kunnen geven. Van Rooijen was van mening dat dit systeem op weg naar de Olympische Spelen in Peking (2008) moet veranderen. De preses is er een voorstander van om de nationale kampioenschappen een open karakter te geven. Van NK naar Dutch Open, met buitenlandse gasten, zoals in België ook al gebruikelijk is. „Het niveau gaat omhoog en dan voldoe je wel aan de kwalificatie dat er een sterk internationaal deelnemersveld aanwezig is.“ Van Rooijen moet zijn ideeën nog intern bespreken, maar zou graag zien dat de verandering nog voor het NK in 2005 (Amsterdam) gestalte krijgt.
Simon Vroemen was in Utrecht goed voor zijn achtste steepletitel in Utrecht. Hij liep de hele race nagenoeg in zijn eentje. Hij opperde van het NK maar een Beneluxkampioenschap te maken. „In België heb je vier goede steeplelopers. Dan krijg je concurrentie en gaat het niveau omhoog.“
Eindhoven
Kogelstoter en discuswerper Rutger Smith haalde bij de NK volgens verwachting twee titels op. Met de kogel heeft hij zich voor Athene geplaatst en met discus probeert hij dat nog. Volgende week moet dat gebeuren in Eindhoven. „Raar dat het op dit NK niet kan. De druk is hier ook hoog voor atleten om te presteren.“
Smith won het discuswerpen met 63,70 meter, bijna een meter onder de kwalificatie-eis. „Dan maar in Eindhoven. Dat is wel als plaatsingswedstrijd geaccepteerd.“
Het viel jouw ook opquote:Op maandag 12 juli 2004 13:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh??eeehhhhh wie post er hier onder de naam van Silver-Surfer??
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dine![]()
Daan bitchslapped me
[afbeelding]
Daan,.... eten, eten, eten, eten![]()
[afbeelding]
Daan met Boo
[afbeelding]
Ik weet genoeg...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Magneet het volgende:
Zeus ik las in de krant dat het NK niet telde voor kwalificatie of was dat alleen bij lopers ofzo?
[..]
dat is wat in het Eindhovens dagblad stond![]()
[..]
Dine![]()
Daan bitchslapped me
[afbeelding]
[afbeelding]
Daan met Boo
[afbeelding]
Heb jij die PS2's nou al bolle?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het viel jouw ook opMoest deze keer gewoon lachen.... Zeldzaam
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 12 juli 2004 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ... Ik zelf ...![]()
Dat solidair klopte dus ook niet he... ik wist hetquote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Daanquote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dine![]()
Daan bitchslapped me
[afbeelding]
[afbeelding]
Daan met Boo
[afbeelding]
[..]
![]()
Liiiiiieeeeefffffffffffffquote:Op maandag 12 juli 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dine![]()
Daan bitchslapped me
[afbeelding]
[afbeelding]
Daan met Boo
[afbeelding]
*Zucht*quote:Op maandag 12 juli 2004 13:11 schreef Nadientje het volgende:
nee moet smorgens werken![]()
en savonds komen vrienden langs... even kijken of ik tijd kan maken voor
wel spannend hoor
Nee ... ik doe het nietquote:Op maandag 12 juli 2004 13:40 schreef Quinny het volgende:
Ik ga naar het CB voor een gehoortest van Daan
Even testen alvast...
Nee, Daan. Niet aan de xbox zitten
Mmmmm..... toch gaat twijfelen nu aan zijn oren
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik doe het niet..![]()
Aaaaaaah pleaaaaaaaaaaaasseeequote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik doe het niet..![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:42 schreef Gaaaast het volgende:
Leuke update van http://www.kachelpijp.tk/![]()
Wanneer komt de derde foto?![]()
Ik heb heeel veel materiaal van die bolle roetmop verzameld maar nu nog een goeie pc met PS CEquote:Op maandag 12 juli 2004 13:42 schreef Gaaaast het volgende:
Leuke update van http://www.kachelpijp.tk/![]()
Wanneer komt de derde foto?![]()
Die met z`n helm aan het buroquote:Op maandag 12 juli 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb heeel veel materiaal van die bolle roetmop verzameld maar nu nog een goeie pc met PS CE![]()
die hoer heeft volgens mij zijn telefoon niet bij zichquote:Op maandag 12 juli 2004 13:45 schreef Gaaaast het volgende:
Vanavond gamen wa?
*sms-je naar Strol stuurt*![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb heeel veel materiaal van die bolle roetmop verzameld maar nu nog een goeie pc met PS CE![]()
Ik heb 'm vorige week een smsje gestuurd maar die is niet afgeleverd..quote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die hoer heeft volgens mij zijn telefoon niet bij zichof hij heeft em niet aanstaan
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Die met z`n helm aan het buro
oooooooohhhhhhhhhhhh hoerquote:
Hahahaha... ja.. maar daar is hij al een carica... karica .... carik... dinges.. van zichzelf..quote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Die met z`n helm aan het buro
dan ben ik al dementerendequote:Op maandag 12 juli 2004 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
Neee... ik heb gezocht en verzameld voor die bolle.. maar zodra ik fotoshop heb.. is ie fucked!!
en dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 47 dagen
Je bedoelt te zeggen dat je dan al dement bent..quote:Op maandag 12 juli 2004 14:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan ben ik al dementerende![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk heb er zin inquote:Op maandag 12 juli 2004 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 47 dagen
Vakantieeeequote:Op maandag 12 juli 2004 14:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan?
Slurfer doe me vanaaf f mailen ofzo
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je dan al dement bent..mooie zin ...
![]()
Maar goed... ik hoop het voor je...
Ik wil naar huisquote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zuchtquote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik wil naar huis
je wilt toch fotosoep?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mailen... hoezo gijs?
hij zegt gewoon dat dat de stemmen in papa's hoofd zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Daantje heeft nu een gehoor testIk zie die pik al zitten
Al die klankjes en deuntjes
Als die een beetje op papa lijkt faalt die gruwelijk voor die gehoor test
![]()
ik krijg em niet gedowned via die site van jou....quote:Op maandag 12 juli 2004 14:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
je wilt toch fotosoep?
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:00 schreef Nadientje het volgende:
sven is een echte huismanhij moest vorige week de wasmachine aanzetten omdat ik werken was en kwam ik thuis en ik dacht boh wat zijn die handdoeken droog in de wasmachine, ik ze opgevouwen en meegenomen op vakantie.. kom ik vandaag thuis zie ik dat de waspoeder nog in het bakje zit van de wasmachine... heeft hij gewoon de waterkraan niet opengedraaid dus de wasmachine heeft gedraaid zonder water en ik heb vieze handdoeken meegenomen op vakantie
![]()
![]()
Whehehehehe... moet je niet luisteren dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht
ik ook.....
er zitten nu 5 man incl. teamleider achter mij![]()
die krijgen één of andere fucking uitleg over een applicatie
ik heb mijn laptop maar ietsje gedraaid
Whahahahah jaaaa... sukkelllllllquote:Op maandag 12 juli 2004 15:00 schreef Nadientje het volgende:
sven is een echte huismanhij moest vorige week de wasmachine aanzetten omdat ik werken was en kwam ik thuis en ik dacht boh wat zijn die handdoeken droog in de wasmachine, ik ze opgevouwen en meegenomen op vakantie.. kom ik vandaag thuis zie ik dat de waspoeder nog in het bakje zit van de wasmachine... heeft hij gewoon de waterkraan niet opengedraaid dus de wasmachine heeft gedraaid zonder water en ik heb vieze handdoeken meegenomen op vakantie
![]()
![]()
ik ga vanaaf wel ff wat regelenquote:Op maandag 12 juli 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik krijg em niet gedowned via die site van jou....![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehe... moet je niet luisteren dan?
KLIK
oooh... ja .. die vorige torrent deed het niet..quote:Op maandag 12 juli 2004 14:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
je wilt toch fotosoep?
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehe... moet je niet luisteren dan?
KLIK
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:00 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ga vanaaf wel ff wat regelen
Prutserquote:Op maandag 12 juli 2004 15:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
Renske vorige week ook...... schatje.... kan je de wasmachine aanzetten als je gaat werken.......
belt ze 's middags op...... als je de stekker in de stopcontact doet heeft het wat meer effect
dat zei je er niet bij mutsik was al heel trots op mezelf dat ik op het "aan" knopje had gedrukt
Whehehehehequote:Op maandag 12 juli 2004 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ze keken toevallig om ook![]()
![]()
![]()
ik dacht dat het misschien iets met geluid wasquote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
maar ik rook nietquote:Op maandag 12 juli 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prutser.. maar goed jij bent al voor eeuwig verloren want jij strijkt
Oooh als ik daar ooit eens een filmpje van te pakken krijg ooooooohhh![]()
ik kan ook wel ff een ftp servertje aanzetten op poort 27000 ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
oooh... ja .. die vorige torrent deed het niet..
Heb je nu een andere staan dan?
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik kan ook wel ff een ftp servertje aanzetten op poort 27000 ofzo
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiijjjsjes
Ik mag van mijn mama niet met bruine mensen pratenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Aaaand the Ku Klux Klan is here to stayquote:Op maandag 12 juli 2004 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama niet met bruine mensen praten
geeft niks..... je kan ook niet praten met mijn lul in je mondquote:Op maandag 12 juli 2004 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama niet met bruine mensen praten
Oh oh ohoh ... patsertje... het enige genot dat ik van dat dingetje heb mogen hebben was toen ik een irriterend stukje vlees tussen mijn tanden kon verwijderen met je scherpe kleine eikeltje...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geeft niks..... je kan ook niet praten met mijn lul in je mond![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh ohoh ... patsertje... het enige genot dat ik van dat dingetje heb mogen hebben was toen ik een irriterend stukje vlees tussen mijn tanden kon verwijderen met je scherpe kleine eikeltje...
Het was goddelijk... dat wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klonk errug gay..... vandaar de spoilers
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
IS erg gayquote:klonk errug gay.....
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Surfer is best grof in de mond heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klonk errug gay..... vandaar de spoilers
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Whehehehehe heeerlijk gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klonk errug gay..... vandaar de spoilers
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Heb nooit kunnen lachen om Garfield,.... dat geldt ook voor die suckende fokken ofzoquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de droogheidquote:
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb nooit kunnen lachen om Garfield,.... dat geldt ook voor die suckende fokken ofzoMaar ik heb dan ook geen humor uiteraard
Ik ook niet altijd, deze bijvoorbeeld nietquote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb nooit kunnen lachen om Garfield,.... dat geldt ook voor die suckende fokken ofzoMaar ik heb dan ook geen humor uiteraard
Surfer wordt rood van het lachen....quote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, deze bijvoorbeeld niet
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer is best grof in de mond he
Hier zien we ze normaal achter elkaar... op een mooie dag een dikke boeing zien stijgen is coolquote:Op maandag 12 juli 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht (half 3) zusje op Schiphol afzetten. Vliegtuigjes kijken
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, deze bijvoorbeeld niet
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]steen
Gijs jij lacht al als iemand zijn veter los zitquote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]steen
als ie daardoor keihard op zijn bek gaat en alle tanden verliest en ook nog eens door zijn oogbol gespiesd wordt door een uitstekend takje.... dan wel jaquote:Op maandag 12 juli 2004 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij lacht al als iemand zijn veter los zit![]()
sorryquote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......quote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
*PROEST* zo droogquote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Leedvermaak is idd fantastischquote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als ie daardoor keihard op zijn bek gaat en alle tanden verliest en ook nog eens door zijn oogbol gespiesd wordt door een uitstekend takje.... dan wel ja![]()
![]()
regel ik straks ff, zit nu weer eens op me werkquote:Op maandag 12 juli 2004 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ook goed..... moet je me het ww als dat nodig is ff mailen, want dan zet ik em straks thuis aan
leedvermaak rulezquote:Op maandag 12 juli 2004 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leedvermaak is idd fantastisch![]()
Hahahahah... dat hoofd van die kat... dat droge kijkenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahah... dat hoofd van die kat... dat droge kijken![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:24 schreef mr_Brown het volgende:
ik vind die droge blik van die kat zoooooo fantastisch![]()
Hier kreeg ik warempel een kleine glimlachquote:Op maandag 12 juli 2004 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Dat is ook gebeurtquote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Daantje heeft nu een gehoor testIk zie die pik al zitten
Al die klankjes en deuntjes
Als die een beetje op papa lijkt faalt die gruwelijk voor die gehoor test
![]()
owwwwwquote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt. Over een maand terug komen en dan mag papa mee.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt. Over een maand terug komen en dan mag papa mee.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Quinny het volgende:
Mijn moeder hoopte dit al, dat ik terug moest komen. Want dat moest ze ook met mij terug![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Quinny het volgende:
Mijn moeder hoopte dit al, dat ik terug moest komen. Want dat moest ze ook met mij![]()
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Tis tenslotte een kind van Sjo. Dus ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
ach het komt vast door die ontsteking
Die oma van Daan zo van *GUNT*quote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Quinny het volgende:
Mijn moeder hoopte dit al, dat ik terug moest komen. Want dat moest ze ook met mij![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die oma van Daan zo van *GUNT*
Sjoo is toch alleen maar oost-indisch doofquote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Tis tenslotte een kind van Sjo. Dus ik had niet anders verwacht
Precies. Zo vader zo zoonquote:Op maandag 12 juli 2004 16:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Sjoo is tcoch alleen maar oost-indisch doof
Dus iedere zin beginnen met : game, XboX, sex of eten indien je wil dat ze echt luisterenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Precies. Zo vader zo zoon
ik zie ook niksquote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Niet echt,... hier ook een kruisquote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Snap sowieso niet hoe ze testen ?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Tis tenslotte een kind van Sjo. Dus ik had niet anders verwacht
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt,... hier ook een kruis
Ja hehequote:Op maandag 12 juli 2004 17:06 schreef Tigress74 het volgende:ik wel..apart....
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:09 schreef Magneet het volgende:
hij zal wel een knopje in moeten drukken oid sjo maar zelfs dat met zo'n jong kind.....
de bezorgde papaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe ze testen ?Alsof Daan gaat zeggen,... 'jahoor,.. ik hoorde hem links... nee wacht............ nee het was toch rechts'
Dat gezeik altijd
![]()
Check ze zeker op reakties......... Daan reageert op alles al raar.... he bah,... tests...
Niet teveel van die shit anders wordt ik pissed !
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe![]()
Dit meen je niet toch![]()
Ik hoop het, want ze gaan NIET aan hem sleutelen.... !!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
de bezorgde papa![]()
![]()
![]()
man die kindertjes vinden zo'n testjes leuk hoor, allemaal van die geluidjes en je krijgt vast allemaal lekkere snoepjes en knuffels van die leuke mevrouwen die daar werken
jij hebt hem in je cache staan daarom werkt het bij jouw welquote:Op maandag 12 juli 2004 17:11 schreef Tigress74 het volgende:
[..]laat maar..het is maandag
Gijs serieus,..........quote:Op maandag 12 juli 2004 17:09 schreef Magneet het volgende:
hij zal wel een knopje in moeten drukken oid sjo maar zelfs dat met zo'n jong kind.....
Sleutelenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ze gaan NIET aan hem sleutelen.... !!
Idd ,... totdat ze de harde refresh deedquote:Op maandag 12 juli 2004 17:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt hem in je cache staan daarom werkt het bij jouw wel
Ja ik vind het ook wel belangrijk maar ik ken mijn kind beter dan hunquote:Op maandag 12 juli 2004 17:13 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Sleutelen![]()
Je bent echt lief als je zo bezorgt ben
daarom ook dequote:Op maandag 12 juli 2004 17:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus,..........soms twijfel ik aan je. Knopjes ook,.... hij is geen 5
Dat knopje zou die achter elkaar indrukken en zou tussen zijn aankomende kiezen landen
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idd ,... totdat ze de harde refresh deed
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel belangrijk maar ik ken mijn kind beter dan hunHij hoort prima... PUNT !!
Dat gezeik,.........
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel belangrijk maar ik ken mijn kind beter dan hunHij hoort prima... PUNT !!
Dat gezeik,.........
een echte pappaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Arme pik heeft net een ooronsteking achter de rug .......... vragen ze zich af waarom die niks hoort rechts,.....
Misschien hoorde hij het wel maar had die geen zin in een reactieTerecht !
He bah !
hahahahahahaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Arme pik heeft net een ooronsteking achter de rug .......... vragen ze zich af waarom die niks hoort rechts,.....
Misschien hoorde hij het wel maar had die geen zin in een reactieTerecht !
He bah !
volges mij neemt ie ene knuppel mee.....quote:Op maandag 12 juli 2004 17:17 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik snap nu waarom Quinny met hem naar die test ging en jij niet....
Arme artsen/verpleegkundigen of wie er dan ook zijn volgende maand...want dan ga jij wel mee..heb nu al medelijden met ze
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:18 schreef Nadientje het volgende:
[..]
volges mij neemt ie ene knuppel mee.....![]()
en als daantje iets niet hoort dan gaat ie vast zeggen, ja hij hoort het wel hoor![]()
![]()
Ja dat zal best wel jaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:18 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hahahahahahaje bent lief
![]()
![]()
er is niks mis hoor met die oortjes
Ik zal haar ogen dan wel even testenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:22 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik zie het al voor me ...Sjoo met een kwaaie kop en honkbal knuppel in de aanslag...."Hoe bedoel je zijn gehoor is niet perfect!?!?!
"
volgende keer een oude discus van zeus lenen : En als jij nuzegt dat zijn oren niet goed zijn ga je discus happen begrijp je dat?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zal best wel ja![]()
En ze bedoelen het vast goed, maar dat terugkomen altijd !
![]()
Die jongen heeft al zo'n last gehad afgelopen week krijgt die nog pieps in zijn oren te verwerken ook ! Geitenwollensok doktoren..... mixed vaak niet goed met mij
OK..ander scenario...Sjoo komt met Daan binnen....roept "zijn oren zijn prima in orde!! en loopt vervolgens heel droog direct weer naar buitenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal haar ogen dan wel even testenNee gekheid
Gewoon mijn zoons oren met rust laten... ben ik ook blij
eerst moet hij Daan de boel ff onder laten kotsen en dan snel wegwezenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:26 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
OK..ander scenario...Sjoo komt met Daan binnen....roept "zijn oren zijn prima in orde!! en loopt vervolgens heel droog direct weer naar buiten
Mmmm,... hield ik de hoorn nu links of rechts van zijn oorquote:Op maandag 12 juli 2004 17:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik hoorde vanochten Daantje door de telefoon
En volgens liet Pas hem zelfs even met mijn telefoneren![]()
Ow, heb me Senseo aparaat
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Sure, al heb ik me huisje...Senseo Vienna
Vanavond krijgt Browny (me senseo) een foto shootHij is nu nog zo nieuw en glimmend
hij's ook zwartquote:Op maandag 12 juli 2004 17:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
geef nou maar toe dat je em naar mij vernoemd hebtquote:Op maandag 12 juli 2004 17:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
hij's ook zwart![]()
Maar ok
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:44 schreef ChOas het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vanavond GijsMeteen ff testen met Xenogears
Jaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je em naar mij vernoemd hebt
Sss...shitquote:Op maandag 12 juli 2004 18:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=2549
Hoooooooooooerquote:Op maandag 12 juli 2004 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
*Ninja Gaiden OST aan downen is*
The manquote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef ChOas het volgende:
Daar istie weer!!!!
Wat is er jochie ?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
The man![]()
*kuch*![]()
Doe eens site geven en beschrijving plaatje ?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat irritant is? Een dynamisch plaatjes ding op een siteIk wil ze alle 4 opslaan, maar de laatste mis ik steeds
Ik stuur hem doorquote:Op maandag 12 juli 2004 18:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoooooooooooer
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat is er jochie ?
Oh... wacht... of was dat een belediging ?
Heb je een link naar je weblog stukjequote:Op maandag 12 juli 2004 18:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat is er jochie ?
Oh... wacht... of was dat een belediging ?
De RPG kikkers treden vanavond terug in onze huttenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik stuur hem door
Heb me USB hub trouwens binnen, valt me internet niet meer weg
http://weblog.fok.nl/blog/4454quote:Op maandag 12 juli 2004 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je een link naar je weblog stukjewil weten hoe het met de handen van JD is
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
Begrijp de zin niet volledigquote:Op maandag 12 juli 2004 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De RPG kikkers treden vanavond terug in onze hutten
*PROEST* Wat een figuur is die JD ookquote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/blog/4454
Blaar over de hele lengte van zijn pink... hij zat echt helemaal vastgevroren
Hij is klaarquote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Doe eens site geven en beschrijving plaatje ?
Tiggyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 12 juli 2004 18:35 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*PROEST* Wat een figuur is die JD ook![]()
![]()
Die PS2's komen straks terug in ons huisquote:Op maandag 12 juli 2004 18:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Begrijp de zin niet volledig
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die PS2's komen straks terug in ons huis
Blijft een leuk verhaalquote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/blog/4454
Blaar over de hele lengte van zijn pink... hij zat echt helemaal vastgevroren
Het blijven idiotenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijft een leuk verhaal
Wel thuis, prinses!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef Tigress74 het volgende:
Ik ga naar huis
Vrienden Gijsquote:Op maandag 12 juli 2004 18:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het blijven idioten
Hoe is het met die kleine schildpad van mequote:Op maandag 12 juli 2004 18:46 schreef Quinny het volgende:Dat verhaal van Choas
PS3quote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef ChOas het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/3886991.stm
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef Magneet het volgende:thuis is
Ja goed. ligt lekker te slapen nuquote:Op maandag 12 juli 2004 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met die kleine schildpad van me![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Trouwens even over die gehoortest. Ik moest echt op mijn lipbijten om niet in een deuk te liggen om dat mens. Probeert ze daar op een pedagogische wijze Daan's aandacht te trekken met een blokje. Daan die draaide zich echt naar mij met een zucht.
Zijn die leken weer aan het kuttenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:47 schreef Magneet het volgende:
neger check je meel & SLurfer check je msn meer hulp nodig ? me msn staat aan
neuh ze willen met een beetje up to date fotosoep werken en laat ik die nu net hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn die leken weer aan het kutten
CS heerstquote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh ze willen met een beetje up to date fotosoep werken en laat ik die nu net hebben
*kuch*quote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh ze willen met een beetje up to date fotosoep werken en laat ik die nu net hebben
quote:[20:55] kachelpijp: ben benieuwd hoelang ie erove doet....
[20:55] kachelpijp: oh.... 9 uur
[20:55] kachelpijp: whahahahaha
[20:55] Magneet: duh er zijn 3 man nu bezig dta binnen te halenb
[20:55] kachelpijp: surfer ook??
[20:56] Magneet: 35 kbyte/s max beschikbaar ervoor
[20:56] Magneet: en Gaast
[20:56] kachelpijp: kick surfer ff...
[20:56] kachelpijp: toch niet belangrijk
[20:56] kachelpijp: hij sucked
oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 12 juli 2004 20:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon good old ftpquote:Op maandag 12 juli 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kachelpijp op IRC?
Of gebruikt nerd magneet soms Trillian :')
Trillian, betaald en welquote:Op maandag 12 juli 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kachelpijp op IRC?
Of gebruikt nerd magneet soms Trillian
als software het waard is om te betalen en betaalbaar is doe ik het ookquote:Op maandag 12 juli 2004 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, betalen voor TrillianRespect
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon good old ftpen mighty msn
Nou ja, ik gebruik vooral FreeWare zooi, of gratis softwarequote:Op maandag 12 juli 2004 21:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
als software het waard is om te betalen en betaalbaar is doe ik het ook![]()
Alarm uitquote:Op maandag 12 juli 2004 21:43 schreef Nadientje het volgende:
begin morgen aan mijn eerste set ups6 uur
ikke niet, ik ga na fok!radio slapenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef mr_Brown het volgende:
gaat er nog iemand gamen???
hoelaat begin jij??quote:Op maandag 12 juli 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alarm uit
PC aan
Logboek lezen
mbv Fire up schema apparatuur aan
Bijvullen
MLS
Kassa's tellen
Floorplan maken
*gunt*
de echte pakketten maar ik zelf freeware aangezien ze zo fucking duur zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruik vooral FreeWare zooi, of gratis softwareAls ik moet kopen (Windows, Office) dan via de studenten licentie
22.00 uurquote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef mr_Brown het volgende:
gaat er nog iemand gamen???
Meestal 7uquote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hoelaat begin jij??
5 uur wegrijden 6 uur beginnenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hoelaat begin jij??
we gaan om 8 uur openquote:Op maandag 12 juli 2004 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meestal 7uWij zijn geen Drive he. Hoe lang hebben jullie voor set up?
Ook 2 uur dus. Wij hadden dat vroeger ook, maar onze cheap ass baas wil terug naar een uurquote:Op maandag 12 juli 2004 21:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
we gaan om 8 uur open
ja maar ik begrijp het niet goed.. ik bedoel ik begin om 6 uur en werk tot 16 dat zijn 10 uurquote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook 2 uur dus. Wij hadden dat vroeger ook, maar onze cheap ass baas wil terug naar een uurDat lukt echt niet als je MLS hebt... En het fire up schema van ons duurt ook nog eens 5 kwartier
Hij is echt dom...
Krijg je geen pauzequote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja maar ik begrijp het niet goed.. ik bedoel ik begin om 6 uur en werk tot 16 dat zijn 10 uur![]()
ik krijg maar 8 betaald toch?
Hij werkt dan ook bij McDonalds.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook 2 uur dus. Wij hadden dat vroeger ook, maar onze cheap ass baas wil terug naar een uurDat lukt echt niet als je MLS hebt... En het fire up schema van ons duurt ook nog eens 5 kwartier
Hij is echt dom...
ja een half uur maar dan blijft er nog anderhalf overquote:Op maandag 12 juli 2004 22:02 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Krijg je geen pauze
Nee tochquote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja maar ik begrijp het niet goed.. ik bedoel ik begin om 6 uur en werk tot 16 dat zijn 10 uur![]()
ik krijg maar 8 betaald toch?
ja weet ik veel snap het niet je werkt toch niet 50 uur per weekquote:Op maandag 12 juli 2004 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee tochWaarom zou je de setup uren niet betaald krijgen
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik volg je niet helemaal Nadine
Lijkt me een goed plan meissiequote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef Nadientje het volgende:
zal het es navragen
whahahahahahahahaha hoerquote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef Gaaaast het volgende:
[afbeelding]
Hij heerst.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:26 schreef mr_Brown het volgende:Gaaasst
Goed zo Renske, Hou die Brown maar onder de plakquote:
Slaap kindje slaapquote:Op maandag 12 juli 2004 22:35 schreef Magneet het volgende:trustuh
Leuke foto`s Quin in je fotoboekquote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap
Je moeder is een aap
Je vader is een krokodil
Die bijt je s'nachts in je bil
Slaap kindje slaap
Magneetje loopt voor aap
Zo ik ga ook slapie doen
Dag lieve kijkbuiskinderen
tot de volgende keer maar weer![]()
Forum Opties | |
---|---|