Gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
ooooohhhhhhhhhhhhhh dan kan je alleen maar lachen tochquote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Nadientje het volgende:
was niet de auto van sven
Gijijijijijs.....quote:Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssshoe was je weekend gijs??
niet je limiet gegooid hoorde ik van Thoren nu ?? nog 1 kans??
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2004 12:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooohhhhhhhhhhhhhh dan kan je alleen maar lachen toch
Ik zag je op tv gisteren :') .... die billenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.
Je moet wind tegen hebben maar we hadden helaas meewind.
Maar ik was 2de dus het was wel ok.
Heb nu nog 2 kansen voor het limiet!!
![]()
nog 2 kansen?? oooohhhquote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk erg goed gegooit gister maar de omstandigheden waren niet zo goed.
Je moet wind tegen hebben maar we hadden helaas meewind.
Maar ik was 2de dus het was wel ok.
Heb nu nog 2 kansen voor het limiet!!
![]()
je hebt wat met mijn billen he gijsquote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zag je op tv gisteren.... die billen
... zo lekker
Ben blij dat je een leuk weekend hebt gehad... je hebt in ieder geval gelachen toch!!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal niet![]()
die reparatie hadden ze gewoon al 2 keer gehad... toen hij opeens niet meer kon schakelen op de autobaan was het niet leuk
het was gister op studio sportquote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Nadientje het volgende:
op tv![]()
waar dan?
Een relatiequote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je hebt wat met mijn billen he gijs![]()
de autobaan ookquote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou niet echt.. het was best zielig, ze hebben veel pech met de auto en ze vonden het natuurlijk lullig voor ons maar ons boeide het helemaal niet![]()
die reparatie hadden ze gewoon al 2 keer gehad... toen hij opeens niet meer kon schakelen op de autobaan was het niet leuk
Ned 2 Surfer belde mequote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
het was gister op studio sport
is goed schatquote:Op maandag 12 juli 2004 13:05 schreef Nadientje het volgende:
niet dat je dat even zegt ofzo van te voren![]()
volgende keer zeggen hoor
ja dan moet ik werkenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
is goed schat![]()
Aanstaande donderdag ben ik in kerkrade trouwens![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Autobaan ook![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de autobaan ook![]()
![]()
Wat klopt er niet aan die zin???quote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.... ben solidair met je.... ik kom naar het werk
De zin is te liefquote:Op maandag 12 juli 2004 13:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die zin???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |