quote:Werd een keer tijd.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Ze gaan 6 november de studio in
quote:Ja, binnenkort de studio in. Wat doen ze toch weinig.
Op maandag 27 oktober 2003 17:55 schreef Djaser het volgende:
Alleen jammer dat ze zo weinig uitspoken
quote:Dat kun je wel zeggen
Op maandag 27 oktober 2003 19:38 schreef Djaser het volgende:
Ja maar dat werd ook best tijd
quote:De viespeuken. Zeker BUCK DICH'en en REIN RAUS'en, tsss.
Op maandag 27 oktober 2003 18:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, binnenkort de studio in. Wat doen ze toch weinig.
Sex ist eine Schlagt, Liebe is Krieg!
Rammstein. Ein Mensch brennt.
quote:Nee.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:14 schreef Seborik het volgende:
Heb een genummerde limited edition kartonnen uitklapversie liggen van Rammstein - Sehnsucht. Heeft iemand een idee hoe gelimiteerd die is?
Edit: Seborik, staan er bonustracks op?
quote:Hm, meestal zijn die kartonnen dingen natuurlijk in grote oplage uitgebracht. Maar als de cd genummerd is zou dat wel eens anders kunnen zijn. Ik zal nog eens googlen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:20 schreef Seborik het volgende:
Nee, alleen de verpakking is uitklapbaar en genummerd. Verder is er geen verschil.
[nieuwsgierig]
Welk nummer heb je?
[/nieuwsgierig]
quote:Er zijn veel meer edities. AMG liegt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:22 schreef Seborik het volgende:
Nummer 2276. Net even op allmusic gekeken. Volgens hen zijn er twee versies in deze uitvoering. Eentje met 2 Engelse bonustracks en eentje zonder. Ik heb die dus zonder.
Die laatste heb jij, neem ik aan (de eerste is misschien die), maar over oplage heb ik (nog) niks kunnen vinden.
Erg lekker, maar ik mis wel een aantal nummers, die ik wel live zou willen horen. Voor de rest erg lekkere muziek, Sonne en Mutter zijn wel mijn favorieten.
trouwens voor ieder echte fan is de dvd een leuk alternatief voor als je ze niet gezien hebt,,live aus berlin!
quote:Tsja wie niet...
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Rammstein. Ik wil ze nog altijd eens live zien.
quote:Ik heb de cd versie van dit concert. De geluidskwaliteit is te brak om er van te kunnen genieten. Ik heb ze meerdere malen live gezien en al die keren was het geluid aanzienlijk beter.
Op zaterdag 1 november 2003 16:18 schreef the_wiz het volgende:
rammstein is vet,heb ze live gezien in amsterdam heiniken music hal,is gewoon kicken!trouwens voor ieder echte fan is de dvd een leuk alternatief voor als je ze niet gezien hebt,,live aus berlin!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |