Goede vriendin van me is groot liefhebber, toen heb ik het maar eens geaudiogalaxied...
quote:En als ik met Motorhead kom???
Op maandag 20 augustus 2001 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Oh jee... Rammstein is een van de hoofdrolspelers in Yvonne en mijn "West-Duitse versus Oost-Duitse Metal Oorlog". Zij speelt met Rammstein, ik met Blind GuardianShe shall never win!
quote:Tja, da's inderdaad een verloren strijd voor Rammstein.
Op maandag 20 augustus 2001 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Oh jee... Rammstein is een van de hoofdrolspelers in Yvonne en mijn "West-Duitse versus Oost-Duitse Metal Oorlog". Zij speelt met Rammstein, ik met Blind GuardianShe shall never win!
Als ik Sonne hoor krijg ik het idee dat het een fascistisch strijdlied is ofzoiets. (topic is lost in crash )
Ik heb alleen sehnsucht in mijn collectie. Het viel me bij die CD wel op dat veel nummers ongeveer het zelfde beginnen.
Oja nog een grappige tip.... Luister naar BZB's "Ein bieschen Friede"! En suprise suprise!
On-topic: Rammstein maakt idd goede muziek. Vooral Links 2,3,4 vind ik de laatste tijd heel gaaf. Die clip is trouwens ook heel goed.
quote:Daar maak je toch 1 grote vergissing. Tijdens de lopem\nde tournee staat NIET Oomph in het voorprogramma maar Clawfinger.
Op maandag 20 augustus 2001 13:49 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Dat eigen sound valt wel mee, is ook allemaal jatwerk. Markant feit: Rammstein stond vroeger in het voorprogramma van Oomph! en nu andersom. Wat een beetje marketing allemaal niet kan doen. Shows zijn wel altijd prachtig. Benieuwd wanneer ze weer komen op een festival ofzo.
En m'n sig roeleert
quote:guttegut, beetje bombastische muziek in het duits en jij denkt gelijk aan fascisme? en ja ik heb je hele geschrijf over je swastika -> teken v/d zonnegod uitleg gelezen...
Op dinsdag 21 augustus 2001 01:15 schreef Uiruru het volgende:
Eerste aanraking met Rammstein was negatief.Als ik Sonne hoor krijg ik het idee dat het een fascistisch strijdlied is ofzoiets. (topic is lost in crash
)
quote:och, ik *weet* dat rammstein niet origineel is (laibach & oomph! o.a waren er eerder) maar daarom vind ik de muziek niet minder leuk.
Op woensdag 22 augustus 2001 08:57 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Dat weet ik. Was vorige tour. Nog erger.
En Laibach, ach, ze zijn leuk, heb er veel van staan, maar qua geweldige mij aansprekende muziek wint Rammstein absoluut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |