Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Orale sex met een engel (ik dacht trouwens dat het een vrouwelijke engel was...), kannibalisme, travestie en SM-achtige taferelen; er zijn mensen die van minder over de rooie gaan, dus ik dacht ik zet het er maar even bij voor de zekerheid.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Mein Teil laatst in Dld gescoord....cool nummer met mooie extra mixes erop...retestrak weer. In november gaan we weer helemaal los tijdens het concert !!!! Ik ben geen fan van duits muziek maar Rammstein kicks ass
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik heb die editie net bij de Boudisque gereserveerd. 2dvd/2cd/boek editie. Gaat me 56,99 kosten maar dat heb ik er graag voor over! En met een beetje geluk ben ik weer een poster rijker als ik hem op ga halen...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."