wat heb je dan in dit topic te zoeken?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:27 schreef -loui het volgende:
niet echt mijn stijl.. dat rare duitse geschreeuw..![]()
Ik dacht dat de gestapo-tijd allang voorbij was![]()
Verfrissend juist eens wat anders als het eeuwige engels op de muziek kanalen. En hoe meer ik hem hoor hoe beter ie wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:27 schreef -loui het volgende:
niet echt mijn stijl.. dat rare duitse geschreeuw..![]()
Ik dacht dat de gestapo-tijd allang voorbij was![]()
Dat kan snel komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de site van mojo is nog niks te vinden...
Ik heb ze in het Gelredome gezien. Nouja, gezien... ik moest springen om over de veel langere mensen voor me te kunnen kijken. Dus dat was niet zo leukquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
Rotterdam? Komen ze dan in de Ahoy? Dat zou ik jammer vinden.
De laatste keer dat ik ze zag was in de HMH, en dat past goed bij ze.
Ja, want in Ahoy is het tenslotte verboden voor lange mensenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 06:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Gelredome gezien. Nouja, gezien... ik moest springen om over de veel langere mensen voor me te kunnen kijken. Dus dat was niet zo leuk. Ahoy zou wat dat betreft een verbetering moeten zijn!!
Wel: http://www.mojo.nl/nieuws/bericht.asp?id=26quote:Mojo heeft nog steeds niets op de site staan, maar ik hou het in de gaten!![]()
Dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:29 schreef Djaser het volgende:
28 augustus voorverkoop dus en kaarten 38,50. Even rekening mee houden dus.
Vanaf 10 uur s'ochtends is volgens mij de standaard.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:38 schreef miss-rammstein het volgende:
ik kreeg deze binnen van rammstein.nl
3) ticketsale voor Nederland
deze start op 28 Augustus (vraag me nu niet op welk uur ! )
Vorig jaar bij maiden was er maar 1 staangebied de "arena" hoor.Maar misschien is de opzet nu anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:38 schreef miss-rammstein het volgende:
de ahoy werkt ook met een voorplein genaamd arena.
Dus de duurste kaarten zijn niet steeds de kaarten vooraan, let daarvoor op !!!!!!!
Dat zal wel erg lullig zijn meerdere vakken. Maar ik ben er toch al zodra de verkoop start dus mij maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:38 schreef miss-rammstein het volgende:
de ahoy werkt ook met een voorplein genaamd arena.
Dus de duurste kaarten zijn niet steeds de kaarten vooraan, let daarvoor op !!!!!!!
de vroege vogels met staanplaatsen zullen de beste plaatsen hebben
succes met jullie slaapzakken
yeahquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:34 schreef Seborik het volgende:
Küss mich (Fellfrosch)
Staat op Sehnsucht
Ik heb de clip nu al een aantal keer gezien en ik moet het schokkende gedeelte nog tegenkomen. Het is ook helmaal niet zo dat ik van gore en schokkende clips houd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
De nieuwe clip van Rammstein is zoals sommigen hierboven al postten uit in Nederland.
Het nummer heet Mein Teil en gaat onder andere over kannibalisme.
De clip is op z'n zachts gezegd bizar te noemen maar ik moet zeggen dat ik 'm op de één of andere zieke manier wel erg gaaf vind, evenals het nummer zelf trouwens.
Bekijk 'm hier en ordeel zelf...
WAARSCHUWING:
Er zijn vast een hoop mensen die de betreffende beelden en teksten als schokkend zullen ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |