abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20562562
Ik wil eind augustus naar Chersonnisos in Kreta. Vorig jaar ben ik daar ook geweest via sunweb.nl. De prijzen vallen me dit jaar erg tegen. Ik heb al op verschillende sites gezocht naar goedkope reizen. Iemand nog tips?
pi_20562625
Buiten het hoogseizoen heeft Q International vaak echt spotprijzen.
Rond deze tijd schieten de prijzen wel enorm omhoog

www.qxxl.nl en even bij 'Last minutes' kijken.
pi_20562831
www.vakantiediscounter.nl heeft ook wel lage prijzen.

Ik zat net toevallig even te kijken want ik wil ook in augustus naar Griekenland en de prijzen vielen mij best mee.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_20562912
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:34 schreef Kontiki het volgende:
Buiten het hoogseizoen heeft Q International vaak echt spotprijzen.
Rond deze tijd schieten de prijzen wel enorm omhoog

www.qxxl.nl en even bij 'Last minutes' kijken.
dankjewel. Ik heb even gekeken maar ze hebben alleen aanbiedingen naar Piskopiano, terwijl ik echt in Chersonissos wil zitten. Anders moet je een scooter huren om overal naartoe te kunnen en ben je nog veel geld kwijt
pi_20562970
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:41 schreef ZOWIEE het volgende:
www.vakantiediscounter.nl heeft ook wel lage prijzen.

Ik zat net toevallig even te kijken want ik wil ook in augustus naar Griekenland en de prijzen vielen mij best mee.
dat komt neer op 400 tot 700 euro. Is mij toch echt te duur. Vorig jaar was ik 250 euro kwijt. Het moet toch goedkoper kunnen?
pi_20563763
nog meer tips?
pi_20564407
kijk ff in ons handige links topic naar last minutes
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 12 juli 2004 @ 01:51:26 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_20565518
anders ga je met de fiets, voor 250 euro kun je in augustus dus echt niet terecht in Chersonissos
pi_20565617
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:51 schreef Blik het volgende:
anders ga je met de fiets, voor 250 euro kun je in augustus dus echt niet terecht in Chersonissos
de laatste week van augustus is buiten het hoogseizoen. Vorig jaar lukte dat wel voor een schappelijke prijs dus ik blijf zoeken
pi_20572758
www.olymipa.nl die hebben altijd een lastminute top 12 voor hele redelijke prijzen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')