Ik heb precies hetzelfde gehad. Één keer een steek boven je oog, en vervolgens de hele tijd het gevoel dat iemand je een blauw oog heeft geslagen, maar er is niks te zien. Uiteindelijk ontwikkelde zich bij mij een soort bobbel op m'n bovenste ooglid. Bleek een cyste te zijn. Die is gelukkig uit zichzelf weer verdwenen uiteindelijkquote:Op zondag 11 juli 2004 22:44 schreef MarkPeterse het volgende:
Totdat ik gisteravond opeens een steek boven mijn oog voel. Sinds vanochtend voelt het alsof ik een blauwe plek heb aan bovenkant van mijn oogbal/binnenkant van mijn oogkas/onderste stuk van de schedel erboven. Het doet de hele tijd een beetje zeurderige pijn en als je erop drukt ietsje meer.
Ehhhhm, ok, klinkt wel heel erg hetzelfde. Hoelang heb je daarmee gelopen, want ik heb op zich wel een representatief uiterlijk nodigquote:Op maandag 12 juli 2004 11:24 schreef imago het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad. Één keer een steek boven je oog, en vervolgens de hele tijd het gevoel dat iemand je een blauw oog heeft geslagen, maar er is niks te zien. Uiteindelijk ontwikkelde zich bij mij een soort bobbel op m'n bovenste ooglid. Bleek een cyste te zijn. Die is gelukkig uit zichzelf weer verdwenen uiteindelijk
Geen idee of jj hetzelfde hebt, naar de dokter gaan om na te vragen kan nooit kwaad.
Was het eerste waar ik aan dacht, ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt, alleen zat de cyste bij mij in m'n neusholte. Deze zorgde constant voor ontstekingen, meer dan een jaar mee rondgelopen. Ik zou ook naar de dokter gaan, je loopt er al weken mee.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:24 schreef imago het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad. Één keer een steek boven je oog, en vervolgens de hele tijd het gevoel dat iemand je een blauw oog heeft geslagen, maar er is niks te zien. Uiteindelijk ontwikkelde zich bij mij een soort bobbel op m'n bovenste ooglid. Bleek een cyste te zijn. Die is gelukkig uit zichzelf weer verdwenen uiteindelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |