abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:52:40 #176
64781 bonke
pipo koeie
pi_20600451
tijd terug met vrienden naar de vlootdagen , was ook een kleine meid bij van eenjaar of zes
dus ff een boot op ik til et meiske op en loop de trappetjes en de gangetjes aan boord af
op een gegeven moment zegt dat meisje die een andere jongen achter mij zag staan of die ziek was , want hij had allemaal pukkels in ze gezicht :-)

ook sneu voor die jonge :-)
pies on joe toe
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:53:49 #177
64781 bonke
pipo koeie
pi_20600489
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doet me denken aan die Scandinavische jeugdserie Emiel van weleer. De aflevering waarin hij met zijn hoofd vastzat in de soepterrine...
eeemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :-)
pies on joe toe
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:56:08 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20600544
* Copycat was vroeger een beetje verliefd op Emiel... en op Q (van Q) en op Baretta.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20600573
zit je je leeftijd weer te verraden, Copycat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:01:42 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20600672
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:57 schreef milagro het volgende:
zit je je leeftijd weer te verraden, Copycat

Is therapeutisch, om mijn voortschrijdende leeftijd te leren aanvaarden.

Edit: jouw opmerking kan dus zo in dit rijtje...

[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 13-07-2004 17:08:17 (Pijnpuntje) ]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:20:08 #181
64781 bonke
pipo koeie
pi_20601128
36 is et toch ?
ps :-)
pies on joe toe
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:21:24 #182
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20601160
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef bonke het volgende:
dat ik een jaar of zes was deed ik es stout in de klas en moest de gang op
maar ik wilde niet dus stak ik me hand in et inktpotje om me eige aan tafel vast te houden
maar toen zat ik dus vast in het inktpotje en kon nie meer loskomme
heeft de leraar me dus met tafel en al op de gang gezet , zonder stoel :-)
was nie leuk ( kon zelfs et speelkwartier nie naar buite :-( )

ps: typen gaat me trouwens goed af aangezien ik nog steeds vast zit :-) ( grapje)
Hoe hebben ze je toen vrijgekregen? met een zaag ofzo?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:22:52 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20601195
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:20 schreef bonke het volgende:
36 is et toch ?
ps :-)

36 is het en blijft het de komende jaren ook...
ps:
pi_20601342
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:21 schreef Shinadul het volgende:
Staan we in een overvolle stadsbus, kan een oudere dame niet instappen.
Chauffeur: stap maar even achter in dan
Dame gaat naar achteren en probeert in te stappen

Vriendje: pas op, er stapt een oude mevrouw achter je in
Ander vriendje: waar? (draait zich om en duwt met de rugtas de vrouw weer de bus uit)

Chauffeur had dat laatste echter niet gezien
TTschhhh deur dicht, rijden maar.
:'( :'( !!!!!!!!!

vooral die laatste zin
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:31:33 #185
64781 bonke
pipo koeie
pi_20601422
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:21 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Hoe hebben ze je toen vrijgekregen? met een zaag ofzo?
inktpotje uit die tafel getikt en dat was et :-)
zal es met rechts tikken voor de lol ( ps inktpotje zat rechts he ) 786786m78tyuvtubrtiou890 rter345456uiopio.oiouinuiuioui vghcfj
zo en nu weer met links :-)
pies on joe toe
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:08:55 #186
21157 sioux_
lost in space
pi_20603390
sioux_ (tegen baas): "hey, je vader komt net de zaak binnen"
baas: "mijn vader ligt al 19 jaar onder de zoden. dat is mijn broer."
sioux_:
pi_20607407
zitten met een groep vrienden stevige te drinken op een strandje in de buurt. Druk, overal mensen om ons heen./ Komt er een wijf met wat vrienden voor ons zitten. wij het uiteraard over haar hebben: "dikke tieten", "die gaan ik nog eens neuken", "misschien een beetje te dik" dat soort opmerkingen tussen ons. blijkt haar moeder naast ons op het strand te liggen
pi_20607981
heb ook wel geregeld iets te lompe opmerkingen maar kan zo even niets bedenken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:16:03 #189
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_20609159
tja...zo ken ik er ook wel een paar....

Zeggen dat je rode kinderen echt mega lelijk vindt en er dan achterkomen dat degene die bij je staat een rood kind heeft. "Ik vind rode kinderen zo lelijk, als ik er eentje krijg zet ik 'm in de krant; gratis op te halen rood kind" zegt ze; mijn dochtertje heeft rood haar....schaaaaaaam!

Vragen aan iemand of ze zwanger is van de tweede (ken haar niet zo goed, maar wilde effe beleefd praatje maken) bleek dat dus niet zo te zijn...maar ze had de jas maar met 2 knoopjes dicht en die pens puilde er echt uit, dus was niet zo'n rare vraag, kwam nog bij dat ze toen ook vertelde (om mijn schaamte weg te nemen) dat ze suikerziekte had gekregen na de geboorte van de eerste en dat ze 25 kilo aangekomen was, dat het dus niet zo raar was dat ik dat vroeg, maar voelde me toch wel lullig!

En 1 van de ergste...ik was vrijwilliger bij een jongerencentrum en zat te kletsen met de jongerenwerkster die er toen nog niet zo lang was.
Kregen het over asielzoekers en zo en ik vertelde dat mijn zwager hier in het AZC had gezeten, dus zij vroeg zo wie dat dan was...dus ik naam noemen, oh kende ze wel want haar moeder werkte daar ook...ik vervolgens uitgebreidt vertellen dat hij dus niet meer in dat AZC zat omdat hij ruzie had gehad met 1 van de maatschappelijk werksters daarzo...
echt in de trant van; dat wijf wilde hem niet te woord staan toen hij ergens om vroeg, ze draaide zich gewoon om en joeg hem het kantoortje weer uit, terwijl hij gewoon een vraag stelde.
Toen heeft hij nog even voor het kantoortje gestaan en kwam ze er dus uitlopen en gaf hem een duw, hij werd kwaad en zei dat ze van hem af moest blijven, maar dat kutwijf duwde hem gewoon nog een keer, toen heeft hij tegen een stoel aangetrapt en heeft dat stomme wijf er werk van gemaakt zodat hij naar een ander AZC moest omdat ze zich bedreigd voelde...nou...wij denken dat ze gewoon gek op hem is, want ze legt het met allerlei kerels aan en ze probeerde hem al vaker aan te raken, wat hij helemaal niet wilde...vies wijf man...we zijn blij dat hij daar niet meer zit hoor!
En later kwam dat mens ook nog excuses aanbieden samen met de directeur, nou die excuses mag ze in d'r reet steken! Tineke heet ze...
Zij; dat is mijn moeder~.
Ze lachte er een beetje bij...maar ik dacht dat ik doooood ging!
Ze gaf wel toe dat een verhaal altijd twee kanten heeft en dat ze het verhaal kende en dat ik wel een beetje gelijk had dat het niet leuk gegaan was, maar dat haar moeder best aardig was...
Tja...maar toch...ik schaamde me dood!

Mijn moeder heeft zich ook mega vaak voor me geschaamd...ik was als kind heel wijs en zei alles!
Vroeg ik in de Hema op 3 jarige leeftijd aan een geadopteerd kindje of dat kleurtje er ook af kon!!!!!
Ik stak mijn armpje uit en wreef met mijn vinger over de arm van dat kindje en vroeg dat dus...we zaten allebei op de arm bij onze moeders!!!!! Ma schaamde zich kapot! Ze voedde ons heel open minded op dus die baalde als een stekker maar ja, we woonden toen in een dorp waaar geen buitenlander woonde....die moeder van dat kindje pakte dat heel leuk op en ging helemaal uitleggen dat dat kindje uit een land kwam waar de zon heel veel scheen en dat ze daarom een kleurtje had! Daar was ik ook tevreden mee met dat antwoord!

We hadden eerder een dominee die iedere zondagochtend verhaaltjes vertelde aan de kids en na het verhaaltje gingen we naar de zondagsschool we zaten dan met zijn allen voor op het podiumen hij stond tussen ons in met een microfoon.
Op een ochtend vroeg hij voordat ie begon met zijn verhaaltje: "Jullie ouders zeggen vast weleens een keer dat jullie iets niet mogen he?" dus alle kindertjes knikken natuurlijk...me too!
"En wat denken jullie dan"? Allemaal vingertjes in de lucht natuurlijk!
Hilje, zeg jij het maar (ik was een jaar of 10): dus ik met mijn snuffert voor die microfoon en zeg: "laat die ouwe maar zeiken"! knoerthard door de hele kerk heen! Mijn pa zat toendertijd in de raad als deaken en zat dus op de voorste rij! die man kon wel door de grond natuulrijk!
Mijn ma zat achter in de kerk met een mega boei! hihihihi!
We kunnen er nu wel om lachen maar mijn pa toen niet hihihi, hij kwam later boven met de raad (geld tellen en zo) en toen ie binnen kwam zeiden ze bij wijze van gein; he ouwe zeikerd! hihihih

ZO heb ik nog wel meer voorbeelden, maar eerst even genoeg blunders voor vandaag!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_20610405
quote:
Op maandag 12 juli 2004 02:53 schreef Piro het volgende:
Mijn (joodse) levensbeschouwing lerares houdt een praatje over het aan het werk zetten van de leerlingen.
Ik: Arbeit macht Frei, mevrouw?
Zij: .
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 14 juli 2004 @ 00:22:13 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20610568
Ik heb een indirect pijnlijke opmerking. Op de lagere school hadden we een volleybalteam. Daar zaten goede spelers bij en wat zwakkere. Op een keer waren we op weg naar een tournooi, mijn kleine zusje was ook mee. Op een gegeven moment merkte mijn zusje, die ongeveer 4 was, op dat ze niet snapte waarom een bepaald meisje (die bij ons in de auto zat!) ook mee zou spelen. 'Want die staat er echt als een zoutzak bij'. Echt zo'n zinnetje die ze gekopieerd moet hebben van een ouder iemand, want een kleuter verzint zoiets echt niet Die opmerking had ik dus de dag ervoor even geplaatst dus. Ik kon echt wel door de grond zakken...
  woensdag 14 juli 2004 @ 00:29:30 #192
66519 Hilje23
pi_20610681
Oh, nog eentje dan!

Ik had een overgrootopa die toen ik 4 was hij 84 jaar was...een oude man dus...
Ik had aan mijn moeder gevraagd of ik naar de begrafenis van opa mocht als hij dood ging, dus mijn moeder uitleggen dat ik daar nog een beetje te klein voor was en dat Opa nog niet dood ging.
Dus ik heb vast gedacht, weet je wat ik vraag het die man zelf wel!
Hij kwam veel bij mijn opa en oma en wij waren daar ook vaak dus ik kende hem best goed!
Ben ik dus op hem afgestapt en heb gevraagd: Opa??? Opa zegt: Ja,kind... Ik weer: "Als jij dood gaat he, mag ik dan ook op jouw begrafenisfeestje komen?"
Mijn moeder kon wel door de grond maar opa (een man met veel humor) moest lachen en zei: "ja hoor kind, als ik dood ga mag jij op mijn begrafenisfeestje komen".

Hij is uiteindelijk bijna 101 geworden, dus ik was 20 toen hij overleed!
We zouden een weekje gaan varen met een vriend van ons op de binnenvaart, maar ik ben er na 2 dagen wel afgegaan in Maastricht en heb 4 uur in de trein gezeten, want DAT begrafenisfeestje wilde ik niet missen natuurlijk\ Opa heeft het me nog vaak verteld, hij wist zich het precies te herinneren! Hij was zowiezo super! Tot zijn 99 e wist hij iedereen nog bij naam te noemen, alleen de allerkleinsten niet meer, toen hij slechter ging zien was dat over, maar als je dan je naam noemde dan wist ie precies wie je was! Ik was dus een achterkleinkind he?1 En dat wist ie precies! We hebben ontzettend genoten van die man al die jaren!
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
pi_20613515
Toen ik met mijn zoon naarhet consultatieburea moest voor zijn prikje was er nog een andere vrouw met een klein meisje dus ik zei: Moeder durfde zeker niet vandaar dat oma maar gegaan is.
Bleek het dus de moeder tezijn
pi_20613559
Jeetje Hilje, jij was me er eentje
pi_20614597
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 00:29 schreef Hilje23 het volgende:
Oh, nog eentje dan!

Ik had een overgrootopa die toen ik 4 was hij 84 jaar was...een oude man dus...
Ik had aan mijn moeder gevraagd of ik naar de begrafenis van opa mocht als hij dood ging, dus mijn moeder uitleggen dat ik daar nog een beetje te klein voor was en dat Opa nog niet dood ging.
Dus ik heb vast gedacht, weet je wat ik vraag het die man zelf wel!
Hij kwam veel bij mijn opa en oma en wij waren daar ook vaak dus ik kende hem best goed!
Ben ik dus op hem afgestapt en heb gevraagd: Opa??? Opa zegt: Ja,kind... Ik weer: "Als jij dood gaat he, mag ik dan ook op jouw begrafenisfeestje komen?"
Mijn moeder kon wel door de grond maar opa (een man met veel humor) moest lachen en zei: "ja hoor kind, als ik dood ga mag jij op mijn begrafenisfeestje komen".

Hij is uiteindelijk bijna 101 geworden, dus ik was 20 toen hij overleed!
We zouden een weekje gaan varen met een vriend van ons op de binnenvaart, maar ik ben er na 2 dagen wel afgegaan in Maastricht en heb 4 uur in de trein gezeten, want DAT begrafenisfeestje wilde ik niet missen natuurlijk\ Opa heeft het me nog vaak verteld, hij wist zich het precies te herinneren! Hij was zowiezo super! Tot zijn 99 e wist hij iedereen nog bij naam te noemen, alleen de allerkleinsten niet meer, toen hij slechter ging zien was dat over, maar als je dan je naam noemde dan wist ie precies wie je was! Ik was dus een achterkleinkind he?1 En dat wist ie precies! We hebben ontzettend genoten van die man al die jaren!
respect voor die opa
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:59:38 #196
136 V.
Like tears in rain...
pi_20614793
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 00:29 schreef Hilje23 het volgende:
Oh, nog eentje dan!

Ik had een overgrootopa
De opa van de opa van je moeder

Er werd vroeg gejongd dan, in jouw familie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20614884
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

De opa van de opa van je moeder

Er werd vroeg gejongd dan, in jouw familie.

V.
nee opa van je moeder
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:03:52 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20614895
OvergrootVader dus.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:17:13 #199
66519 Hilje23
pi_20615164
Overgrootopa/vader...het is maar hoe je het noemt. Hij was de opa van mijn moeder.
En nee, er werd niet jong gefokt in de familie...als je even wat beter leest...

Opa was 80 toen ik geboren werd, mijn moeder was toen bijna 30 en mijn opa en oma waren toen allebei bijna 60. Wij noemden hem opa omdat dat ook zo voelde! Wij hadden gewoon een extra opa! hihihihhi!
pi_20615181
hihihi Hilje Hilje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')