Zeker! Honderden nummers meegemaakt. Bijvoorbeeld deze (kwaliteit is wat minder doordat dti gedubt is met twee cassettedecks ivm de scratches en raps.. en 't komt van een oud teepje). Was altijd weer de kunst om je te redden met die hele 1 MB RAM en je vier kanaaltjesquote:Op zondag 11 juli 2004 18:49 schreef mrcool het volgende:
Menig uur achter dit apparaat gezeten om modules te bouwen met Protracker. Geniaal progje was dat toen destijds. Meer mensen die hier mee gewerkt hebben?
Protracker:
[afbeelding]
Dat is dus de diskette die ik gebruikquote:Op zondag 11 juli 2004 19:02 schreef cosmick het volgende:
Gebruikte altijd 1.1 (lekker licht):
[afbeelding]
De Action Replay cartridge (ik heb de Action Replay III voor de A500) kan ook samples en mods uit het geheugen rippen in welk spel o.i.d. je ook zit en die dan naar disk saven, dat is ook echt helemaal coolquote:Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef mrcool het volgende:
Het vette was ook dat je van sommige spellen de samples van de diskette af kon plukken om ze vervolgens te gebruiken in Protracker.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:18 schreef cerror het volgende:
Ik maak nog steedsch muziek met protracker (dankzij cosmicks amiga)
Al gelukt om floppies met je pc in te lezen? Geef ik je nog ff wat modjes namelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:04 schreef cerror het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:09 schreef cerror het volgende:
nog njet....
Dankzij workbench 1.3
Maar ik heb nu een datakabel voor m'n c128 dus misschien ken ik wat proberen....
OF een andere optie (kweet zo 123 niet wat het was)
Ah, Sander. Ken ik wel (mixfreaks). Aardige gast. Ook goed ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:13 schreef Ruudboy het volgende:
Ja daar heb ik vroeger ook mee geprutst
Samen met dj sandstorm (www.djsandstorm.com)
Hij is er mee verder gegaan.... ik niet
Ok als ik thuis benquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:12 schreef cosmick het volgende:
[..]Zou wel kewl zijn als ik gewoon al mijn ouwe modjes op de pc kan afspelen (en dus weer wav-en).
Doe ff een fotootje van je setup![]()
Hmm, ziet er wel goed uit. Werk je er zelf mee, en heb je ook ervaring met Renoise?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:34 schreef mistermaniac het volgende:
Voor diegene die nog geen goede tracker voor windows kunnen vinden:
http://www.metamacro.com/awezoom/skale/downloads.htm
deze is nog wel in development, maar zover ik kan zien, gaat dit de goede kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |