Was zeker super, Alttp was ook errug goed,alleen niet in 3d.Vind het wel een gemis dat ie niet op 1 van de zelda bonusdisks stond.Had makkelijk moeten kunnen,OoT staat immers op 2 bonusdisks.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:22 schreef speknek het volgende:
Vond je? Ik vond de overgang van Alttp naar OoT pas heftig..
Ik denk ook dat het daarmee te maken heeft want ik heb precies hetzelfde. Ik moet wel zeggen dat hoewel OoT goede 3D-puzzels heeft, ik de manier waarop de dungeons opgelost moeten worden bij aLttP doorgaans beter vind. Het klooien met switches en het vinden van doorgangen naar andere verdiepingen van dungeons met behulp van bommen of waterswitches om zo op de goede plaats te komen maakt dat de meeste dungeons van aLttP heel interessant zijn. Alleen het waterpaleis van OoT kan het leveldesign van aLttP evenaren en ik denk zelfs overtreffen. De rest van de dungeons binnen OoT vond ik relatief wat lineair doch evenwel erg vermakelijk. Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou bijvoorbeeld ook meer van Zelda's waar je puzzels moet oplossen in dungeons ipv ellenlange sidequests, zoals bij majora's mask.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:17 schreef Wunk het volgende:
[..]
En nog steeds ben ik 't er niet mee eens dat OoT de beste zelda was.., nog steeds vind ik de ALttP vele malen beter..
maar goed, zal ook wel een beetje komen omdat ik opgegroeid ben met de NES als de topconsole van die tijd, en dus Zelda 1 en 2 al binnestebuiten kende.., de overgang van NES naar SNES zelda was toen wel erg heftig
En wat is er anders in OoT? Die heeft in principe hetzelfde principe ...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:58 schreef Wunk het volgende:
Ook het feit dat je in ALttP voor het eerst eindelijk die 3 dungeons had gedaan.., vervolgens de boze tovenaar hebt verslagen, denkt dat je een heel eind bent, vervolgens naar een andere wereld word geschopt en daar NOG 8 dungeons moet doen, maakte het voor mij echt een wereldspel..
Mee eens. WW is geweldig, maar mist een paar klassieke elementen die LttP en OoT zo geweldig maakte: De lengte en het aantal dungeons. En de zee moeten ze niet meer doen, geef mij maar epona.quote:En ik vind de top-down view gewoon een stuk leuker in zelda dan de 3d opzet.., ik vind nog steeds dat de meeste 3d spellen ten koste gaan aan de speelbaarheid en fun waar maar een paar uitzonderingen op zijn.. (Wind waker.., te kort, te veel gevis naar triforce shards maar wel een briljante 3d speelbaarheid)
Ik denk dat ik zelf voor aLttP kies. Zelda werd hier echt Zelda zoals we hem (hem? Zelda is en meisjesnaam) kennen. Het is niet voor niets dat FSA voortborduurt op deze game.quote:Begrijp me niet verkeerd, OoT was verschrikkelijk goed en leuk.., maar niet zo leuk als ALttP naar mijn mening
Ik zal dan ook de komende minish cap op de GBA en 4swords op de cube helemaal verslinden..
(heerlijk, een lekker ouderwetse: welke zelda is beter discussie)
khad et zo gevonden..speel altijd GTA style...alles wat er ontschuldig uitziet moet een kogel krijgenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Die koeien zijn idd erg cool. En hoe in godsnaam moet je er achter komen op er 1 te schieten om een kamer te halen. Ik ging uit verveling maar een beetje schieten met me katapult & bam een kist
![]()
kon je niet ff spoilerenquote:Op maandag 12 juli 2004 08:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Alleen in Majora's Mask. Je krijgt aan het eind het oni-link masker, en daarmee transformeer je in oni-link.![]()
![]()
Zo cool
er komt tog een nieuwe zelda aan geen windwaker 2quote:Op maandag 12 juli 2004 16:58 schreef Wunk het volgende:
Daarintegen komt WW2 er over een tijdje aan, en miyamoto kennende luistert 'ie redelijk goed naar kritiek terwijl 'ie toch lekker z'n eigen gang gaat, en zal in WW2 al dat gehengel naar triforce shards er wel uitgehaald zijn.. (hoop ik)
tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijkequote:Op maandag 12 juli 2004 17:45 schreef Young_David het volgende:
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt..quote:Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantastische, nietszeggende screens van The Movies, na Black & White en Fable wordt dit de 3e flop van Molynex
sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt...
Nooit, maar waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
Tis DEZELFDE enginequote:Op maandag 12 juli 2004 17:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijke
Lees Edge eensquote:Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt...
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
imo is een flop als een game haast niet verkocht wordtquote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis DEZELFDE engine
[..]
Lees Edge eens![]()
Edge zegt hetzelfde als wat ik zeg, duurt te lang, teveel hype. Bovendien zeggen ze dat het zeker niet perfect is:quote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.
Behalve dat, de game is nog niet eens af,.
Maar wat stond er dan in Edge dat jij er nu al zeker van bent dat ie gaat floppen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |