abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2004 @ 13:22:04 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_20571479
Vond je? Ik vond de overgang van Alttp naar OoT pas heftig..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:41:05 #77
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_20571905
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:22 schreef speknek het volgende:
Vond je? Ik vond de overgang van Alttp naar OoT pas heftig..
Was zeker super, Alttp was ook errug goed,alleen niet in 3d.Vind het wel een gemis dat ie niet op 1 van de zelda bonusdisks stond.Had makkelijk moeten kunnen,OoT staat immers op 2 bonusdisks.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 12 juli 2004 @ 13:42:24 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_20571948
Komt omdat rond die tijd ALttP voor de GBA werd uitgebracht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_20572124
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:17 schreef Wunk het volgende:

[..]

En nog steeds ben ik 't er niet mee eens dat OoT de beste zelda was.., nog steeds vind ik de ALttP vele malen beter..

maar goed, zal ook wel een beetje komen omdat ik opgegroeid ben met de NES als de topconsole van die tijd, en dus Zelda 1 en 2 al binnestebuiten kende.., de overgang van NES naar SNES zelda was toen wel erg heftig
Ik denk ook dat het daarmee te maken heeft want ik heb precies hetzelfde. Ik moet wel zeggen dat hoewel OoT goede 3D-puzzels heeft, ik de manier waarop de dungeons opgelost moeten worden bij aLttP doorgaans beter vind. Het klooien met switches en het vinden van doorgangen naar andere verdiepingen van dungeons met behulp van bommen of waterswitches om zo op de goede plaats te komen maakt dat de meeste dungeons van aLttP heel interessant zijn. Alleen het waterpaleis van OoT kan het leveldesign van aLttP evenaren en ik denk zelfs overtreffen. De rest van de dungeons binnen OoT vond ik relatief wat lineair doch evenwel erg vermakelijk. Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou bijvoorbeeld ook meer van Zelda's waar je puzzels moet oplossen in dungeons ipv ellenlange sidequests, zoals bij majora's mask.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:55:07 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_20572280
Ja misschien is dat het. Ik vind klooien met switches veel te doorzichtig en daarom ook doodsaai. Backtracken door de dungeon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:58:56 #81
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_20572380
Ook het feit dat je in ALttP voor het eerst eindelijk die 3 dungeons had gedaan.., vervolgens de boze tovenaar hebt verslagen, denkt dat je een heel eind bent, vervolgens naar een andere wereld word geschopt en daar NOG 8 dungeons moet doen, maakte het voor mij echt een wereldspel..

En ik vind de top-down view gewoon een stuk leuker in zelda dan de 3d opzet.., ik vind nog steeds dat de meeste 3d spellen ten koste gaan aan de speelbaarheid en fun waar maar een paar uitzonderingen op zijn.. (Wind waker.., te kort, te veel gevis naar triforce shards maar wel een briljante 3d speelbaarheid)

Begrijp me niet verkeerd, OoT was verschrikkelijk goed en leuk.., maar niet zo leuk als ALttP naar mijn mening

Ik zal dan ook de komende minish cap op de GBA en 4swords op de cube helemaal verslinden..

(heerlijk, een lekker ouderwetse: welke zelda is beter discussie )
pi_20572709
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:58 schreef Wunk het volgende:
Ook het feit dat je in ALttP voor het eerst eindelijk die 3 dungeons had gedaan.., vervolgens de boze tovenaar hebt verslagen, denkt dat je een heel eind bent, vervolgens naar een andere wereld word geschopt en daar NOG 8 dungeons moet doen, maakte het voor mij echt een wereldspel..
En wat is er anders in OoT? Die heeft in principe hetzelfde principe ...
quote:
En ik vind de top-down view gewoon een stuk leuker in zelda dan de 3d opzet.., ik vind nog steeds dat de meeste 3d spellen ten koste gaan aan de speelbaarheid en fun waar maar een paar uitzonderingen op zijn.. (Wind waker.., te kort, te veel gevis naar triforce shards maar wel een briljante 3d speelbaarheid)
Mee eens. WW is geweldig, maar mist een paar klassieke elementen die LttP en OoT zo geweldig maakte: De lengte en het aantal dungeons. En de zee moeten ze niet meer doen, geef mij maar epona.
quote:
Begrijp me niet verkeerd, OoT was verschrikkelijk goed en leuk.., maar niet zo leuk als ALttP naar mijn mening

Ik zal dan ook de komende minish cap op de GBA en 4swords op de cube helemaal verslinden..

(heerlijk, een lekker ouderwetse: welke zelda is beter discussie )
Ik denk dat ik zelf voor aLttP kies. Zelda werd hier echt Zelda zoals we hem (hem? Zelda is en meisjesnaam) kennen. Het is niet voor niets dat FSA voortborduurt op deze game.
pi_20573355
Weet iemand misschien waar ik de E3 kan downen waar Zelda: Ocarina of Time voor de eerste keer werd getoond?
  maandag 12 juli 2004 @ 14:43:14 #84
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20573456
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Die koeien zijn idd erg cool. En hoe in godsnaam moet je er achter komen op er 1 te schieten om een kamer te halen . Ik ging uit verveling maar een beetje schieten met me katapult & bam een kist
khad et zo gevonden..speel altijd GTA style...alles wat er ontschuldig uitziet moet een kogel krijgen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20573527
quote:
Op maandag 12 juli 2004 08:29 schreef BMH het volgende:

[..]

Alleen in Majora's Mask. Je krijgt aan het eind het oni-link masker, en daarmee transformeer je in oni-link. Zo cool
kon je niet ff spoileren
pi_20573582
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:13 schreef Young_David het volgende:

epona
  maandag 12 juli 2004 @ 16:58:55 #87
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_20576774
Daarintegen komt WW2 er over een tijdje aan, en miyamoto kennende luistert 'ie redelijk goed naar kritiek terwijl 'ie toch lekker z'n eigen gang gaat, en zal in WW2 al dat gehengel naar triforce shards er wel uitgehaald zijn.. (hoop ik)
pi_20577433
Ik zou het geen Wind Waker 2 noemen. SPel ziet er wel héél erg anders uit.
pi_20577708
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:58 schreef Wunk het volgende:
Daarintegen komt WW2 er over een tijdje aan, en miyamoto kennende luistert 'ie redelijk goed naar kritiek terwijl 'ie toch lekker z'n eigen gang gaat, en zal in WW2 al dat gehengel naar triforce shards er wel uitgehaald zijn.. (hoop ik)
er komt tog een nieuwe zelda aan geen windwaker 2
pi_20577822
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
  maandag 12 juli 2004 @ 17:48:02 #91
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20577893
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:45 schreef Young_David het volgende:
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijke
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 12 juli 2004 @ 17:54:53 #92
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20578058
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantastische, nietszeggende screens van The Movies, na Black & White en Fable wordt dit de 3e flop van Molynex
Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt.. .
-
pi_20578108
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt.. .
sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
pi_20578115
De aankomende zelda die op deze E3 getoond werd is weldegelijk gemaakt op de WW engine =)
  maandag 12 juli 2004 @ 17:59:32 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20578164
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:

[..]

sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
Nooit, maar waar zie je mij dat zeggen dan? .
-
  maandag 12 juli 2004 @ 18:19:32 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20578554
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijke
Tis DEZELFDE engine
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt.. .
Lees Edge eens
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 juli 2004 @ 18:23:48 #97
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20578649
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:

[..]

sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
Zelda the wind waker
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20578706
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:

[..]

sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
imo is een flop als een game haast niet verkocht wordt
Lijkt me duidelijk dus
  maandag 12 juli 2004 @ 18:27:07 #99
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20578720
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis DEZELFDE engine
[..]

Lees Edge eens
Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.
Behalve dat, de game is nog niet eens af, .
Maar wat stond er dan in Edge dat jij er nu al zeker van bent dat ie gaat floppen? .
-
  maandag 12 juli 2004 @ 18:32:58 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20578850
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.
Behalve dat, de game is nog niet eens af, .
Maar wat stond er dan in Edge dat jij er nu al zeker van bent dat ie gaat floppen? .
Edge zegt hetzelfde als wat ik zeg, duurt te lang, teveel hype. Bovendien zeggen ze dat het zeker niet perfect is:

"In a test the combat felt clunky, particularly when facing multiple enemies"

En dat lijkt me nou niet de bedoeling
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')