Dat zowieso. Ik heb hem iig uit mijn "naakte aankopen" lijst gehaald.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:49 schreef Chocobo het volgende:
Mmm,... we wachten wel af,....
Ik vind Fifa tofquote:Op zondag 11 juli 2004 21:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van voetbal hield
Die koeien zijn idd erg cool. En hoe in godsnaam moet je er achter komen op er 1 te schieten om een kamer te halenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoezo niet? die Koeien zijn vet man in die vis
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Fifa tof![]()
Ja een hoop gamers zijn er larisch over maar het lijkt me zoooo saaaaaaaiquote:
Persoonlijk kan ik mij nog genoeg vermaken met SC2quote:Tekken 5 misschien ook op Cube?
Het leek uitgesloten, maar er gaan nu weer geruchten rond dat Tekken 5 ook op de Cube zou kunnen gaan verschijnen.
Namco en Nintendo kunnen het best aardig met elkaar vinden. Dit kunnen we opmaken uit het feit dat de twee Japanse videogame-legendes regelmatig samenwerken aan projecten. Zo werkt Namco voor Nintendo aan StarFox en de Donkey Konga-games, hebben de twee bedrijven samengewerkt aan Pac-Man Vs. en niet te vergeten het Triforce Board (met medewerking van Sega). Namco brengt ook nog redelijk wat games uit op de Cube.
Tekken 5 leek helaas, zoals verwacht, exclusief voor de Playstation 2 te gaan verschijnen. De Tekken-reeks is al jaren een Playstation franchise, en tot nu toe heeft Namco nog niks gezegd over een Cube- of Xbox-versie. Kort geleden bleek echter, in een interview dat EDGE had met het team dat aan Tekken 5 werkt, dat Namco versies voor andere platforms nog moet bespreken. "Een multiplatform release is nog niet besproken," is het citaat waar dit uit blijkt. We wachten gespannen af, want een nieuwe beat em up kan de GameCube wel gebruiken!
knippuhquote:Op zondag 11 juli 2004 23:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja een hoop gamers zijn er larisch over maar het lijkt me zoooo saaaaaaai![]()
Moet er niet aan denken om het te kopen !
En Goomba.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe! Olimar en een Pikmin mogen er ook wel in. En Diddy Kong, Birdo, Boo, Pete Piranha en natuurlijk Toad
in welke zelda(s) zat oni-link ?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
LoL een sicko van het IGN forum wil dat Tingle in Super Smash Bros 3 komt. LOL! Klooding!
Ik zelf zou wel graag deze karakters willen zien:
Cell-shaded Link
Toad
Oni-link! <- Nintendo's coolste karakter tot nu toe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen in Majora's Mask. Je krijgt aan het eind het oni-link masker, en daarmee transformeer je in oni-link.quote:Op maandag 12 juli 2004 06:30 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
in welke zelda(s) zat oni-link ?
Voor die Pacman world 2 & Pacman VS bundel doe je het eigenlijk alleen om pacman VS die andere games is niet eens de moeite waard op je in je gamecube te stoppen..quote:Op zondag 11 juli 2004 23:20 schreef Young_David het volgende:
Ik zie in de pricecompare Pacman World 2 & Pac Man Vs staan. Is dat wat? Kheb nog nooit van Pacman World gehoord (en ongetwijfeld moet ik hier een freeloader voor hebben). Of komt zoiets nog een keer in Nederland uit. Kwil Pacman VS best hebben namenlijk (maar geen bout race spel)
Jij vind dus wat domme online-opties belangrijker dan het voetbal zelf?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Fifa tof![]()
Ik wil iig 2 vs 2quote:Op maandag 12 juli 2004 10:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij vind dus wat domme online-opties belangrijker dan het voetbal zelf?
Ja maar is meer voor mensen die niet echt van voetbal houden en even een potje spelen. Pro evolution soccer gaat zó veel dieper vb. bij Fifa kan je ongeveer 8 verschillende goals maken, daarna hele tijd hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil iig 2 vs 2En Fifa is helemaal niet zo slecht als iedereen denkt hoor
![]()
Ik wacht even af OK.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja maar is meer voor mensen die niet echt van voetbal houden en even een potje spelen. Pro evolution soccer gaat zó veel dieper vb. bij Fifa kan je ongeveer 8 verschillende goals maken, daarna hele tijd hetzelfde.
Koop gewoon PES 4![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Thomper het volgende:
Jeuh! Ik heb zojuist bij Neerlands flutste site Neerlands flutste prijs gewonnen. A.k.a. een Pokémon Colosseum sleutelhanger.
Use the PriceCompare Luke.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:30 schreef Tony-Soprano het volgende:
kent iemand een adresje waar burnout 2 goedkoop te krijgen is?
bij voorbaat dank!!
En nog steeds ben ik 't er niet mee eens dat OoT de beste zelda was.., nog steeds vind ik de ALttP vele malen beter..quote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste Zelda: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6705
Ik moet echt OoT en MM nog eens spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |