oooh sweet!! Ik kan niet wachtenquote:Pikmin 2 -- simply -- isn't. You have the freedom. You can do what you want. And the addition of both the Purple and White Pikmin rule your grandma! Yes, I used an exclamation point.
The game has smarter environmental puzzles. It's more difficult. It's prettier. It's longer. It's more entertaining. It's more satisfying. People are bound to shrug it off as a cookie-cutter sequel. It's just the opposite. Love an care have been put into every facet of the game and the result is an excellent play experience.
If you liked PIkmin, you will love Pikmin 2. If you never played the first game, do yourself a favor and pick the sequel up.
Matt
Ik ben deze week bezig geweest met OOT, MM & OOT Master questquote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste Zelda: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6705
Ik moet echt OoT en MM nog eens spelen![]()
Alle 3 de games in één weekquote:Op zondag 11 juli 2004 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben deze week bezig geweest met OOT, MM & OOT Master quest. Het is echt geweldig om te zien hoeveel verschil er in de dungeons zitten tussen MQ & OOT.
Want? Lijkt mij dat de originele OOT beter is, want die is niet voor niets de originele. MQ volgt uit de 2e keuzes voor level design en shit.quote:OOT:MQ vind ik tot nu toe de allerbeste zelda game.![]()
Watertemple was al verneukt in de gewone OOTquote:Op zondag 11 juli 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
In de MQ vind ik dat ze de dungeons af en toe een beetje verneukt hebben. De watertemple.
Ik heb ze alle 3 deze week gespeeld. Niet uigespeeldquote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle 3 de games in één week![]()
De puzzles zijn op sommige plekken zoveel malen beter. Je moet nu echt nadenken en veel meer uitproberen om een kamer te halen. Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeonsquote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want? Lijkt mij dat de originele OOT beter is, want die is niet voor niets de originele. MQ volgt uit de 2e keuzes voor level design en shit.
Dat vind ik ook, en dat was meteen dat reden dat ik deel 1 niet heb afgemaaktquote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef Lexie het volgende:
Over paper Mario 2, kan nou niet zeggen dat het me echt overtuigd heeft in de tijd dat ik het gespeeld heb. Waar je bij Mario & Luigi erg werd betrokken in de gevechten, viel men in de demo weer terug op het timen van het drukken op de aknop vlak voordat je springt. Ik hoop dat dat nog een beetje uitgewerkt wordt, anders wordt het vechten zeer saai na een tijdje.
De watertempel was tofquote:Op zondag 11 juli 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Watertemple was al verneukt in de gewone OOT![]()
[..]
Ik heb ze alle 3 deze week gespeeld. Niet uigespeeld. Bij MM ff lekker wat side-quests gedaan en wat geld gespaard. Bij OOT de water & de fire temple gehaalt & bij MQ ben ik nu bij de earth temple.
[..]
De puzzles zijn op sommige plekken zoveel malen beter. Je moet nu echt nadenken en veel meer uitproberen om een kamer te halen. Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeons
Whehehe! Olimar en een Pikmin mogen er ook wel in. En Diddy Kong, Birdo, Boo, Pete Piranha en natuurlijk Toadquote:Op zondag 11 juli 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
LoL een sicko van het IGN forum wil dat Tingle in Super Smash Bros 3 komt. LOL! Klooding!
De Water Temple is echt een briljant voorbeeld van een geweldige puzzle die geen ruk aan is om te spelen. Zo enorm coplex is ie niet, maar hij word zo ongelofelijk onoverzichtelijk aan de speler voorgesteld dat sommige mensen te moeilijk gaan denken en de moed opgeven.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
De watertempel was tof.
Dat meer dan de helft van de gamers te slecht is om er fatsoenlijk doorheen te komen, doet niet af aan de briljantheid.
In de MQ speelde ik de water temple door, zonder ook maar in bepaalde gebieden ervan te komen.
Hij staat bij mij nu ook in mijn top 10 wish list op IGNquote:Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil Pikmin 2
Mijn top 10:quote:Op zondag 11 juli 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nu ook in mijn top 10 wish list op IGN![]()
EA Sports...It's in the namequote:Op zondag 11 juli 2004 21:00 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Aaaaargh kwam Pro Evo maar naar de cube, heb deze week Fifa uit de budget bak gevist en hij zuigt enorm vergeleken bij Pro Evo!!
hoezo niet? die Koeien zijn vet man in die visquote:Op zondag 11 juli 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeons
PES4... Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 20:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mijn top 10:
1.Resident Evil 4
2.Pro Evolution Soccer 4
3.Halo 2
4.Metroid Prime 2 Echoes
5.Pikmin 2
6.RollerCoaster Tycoon 3
7.Paper Mario 2
8.The Sims 2
9.Ninja Gaiden
10.Donkey Konga: Jungle beat
5 cube games
Fifa is tofquote:Op zondag 11 juli 2004 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EA Sports...It's in the name
Dat valt best mee. Ik weet dat de algehele tendens anti EA is, maar Fifa speelt gewoon erg lekker. 2004 niet gespeeld, dus off the ball weet ik niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Fifa is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon
tis een spel uit ik geloof 1998 met ietwat opgepoetste graphics ieder jaar en de teams bijgewerkt...tis een melkkoe die ieder jaar mooier word
Ja, ok maar buiten dat het een kloon is, is het spel zooo beperkt vergeleken met de Pro Evo serie. Zowel qua te gebruiken technieken als qua gameplay. Pro Evo lijkt gewoon echt op voetbal en tactisch kun je er zoveel uithalen. Fifa is best leuk als multiplayer game trouwens, met een paar biertjes en wat vrienden maar als je eenmaal Pro Evo hebt gespeeld is Fifa gewoon een middelmatige opvolger van een opvolger van een......quote:Op zondag 11 juli 2004 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Fifa is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon
tis een spel uit ik geloof 1998 met ietwat opgepoetste graphics ieder jaar en de teams bijgewerkt...tis een melkkoe die ieder jaar mooier word
Ik dacht dat je van voetbal hieldquote:Op zondag 11 juli 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PES4... Ik weet het niet hoorIk ga denk ik voor Fifa, want volgens mij is EA beter in LIVE opties
Nu veel movies gezien te hebben ga ik hetzelfde denken. Denk dat ik me tijdens de battles kapot ga vervelen. Mmm,... we wachten wel af,....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, en dat was meteen dat reden dat ik deel 1 niet heb afgemaaktZo saai en eentonig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |