quote:Steve Butts, IGNPC: It's still a dumb name. Worse than Dolphin even.
Chris Roper, IGN Insider: I agree with Steve.
Peer Schneider, IGN: I think we should all trust a guy named Butts when it comes to identifying dumb names.
Gijs,.... de pijn die ik voelquote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste Zelda: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6705
Ik moet echt OoT en MM nog eens spelen![]()
Ik heb 'em zojuist toch maar besteld by play.com.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst deze week Viewtiful Joe nog uitspelen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAAAAAAAA
[..]
quote:114789 Tales Of Symphonia - Cube
( On Order )
Waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
.
[..]
dvdsoon, ntsc dus.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:22 schreef gamecube_master het volgende:
Waar heb je hem besteld?
PAL, bij de Bart Smitquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:55 schreef Oksel het volgende:
Hebben jullie pal of ntsc besteld? En waar?
Skies of Arcadia is echt superquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen Skies of Arcadia (Cube) en Fire Emblem (GBA) daar besteld
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 juli 2004 17:56 schreef Kiff het volgende:
Heb net the Windwaker uitgespeeld, is er een verschil met de eerste ronde bij het opnieuw spelen van het spel? Of is dat exact hetzelfde?
Jeuj!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeee
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef Roi het volgende:
Was al vanaf de e3 bekend volgens mij
Eigenlijk had je gewoon moeten zeggen dat Link in een onzichtbaar pakkie rondloopt ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeee
Ik vind het wel een coole feature.... beetje onzin maar wel coolquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
Eigenlijk had je gewoon moeten zeggen dat Link in een onzichtbaar pakkie rondloopt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |