0800-jihadquote:op zondag 11 juli 2004 14:41 schreef wolter het volgende:
jeej. weet je wat? ik pak mijn telefoonboek erbij. wil wel wedden dat als ik gericht op zoek ga wel met precies dezelfde dingen kan komen. als je maar zoekt.
71% aan water (is me ook op school geleerd) in plaats van die mooie 71,1111 (is de koran iets minder perfect nu?). daarnaast ook toch wel 2% zoetwater... plaatst de koran dat ook onder de noemer "zee"? wat een statistisch wonder zeg...quote:land en water
de aarde bestaat slechts voor een klein gedeelte uit land. 71% van de aarde wordt ingenomen door water. het grootste deel daarvan is zoutwater van de zeeėn. minder dan 3% is zoet. het grootste gedeelte zit onder de ijskappen van de poolgebieden. zeven continenten vormen de landmassa van de aarde.
er zitten allemaal overeenkomsten en toevalligheden in qua getallen.quote:op zondag 11 juli 2004 15:02 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand een korte samenvatting
zoals dat het aantal keer dat maand wordt genoemd 12 is en het aantal keer dag 365quote:er zitten allemaal overeenkomsten en toevalligheden in qua getallen.
in de pauselijke tiara (driekroon) staat: vicari filivs deiiquote:op zondag 11 juli 2004 15:17 schreef cptmarco het volgende:
nou, wie pakt de bijbel en gaat ook even tellen......?
jammer dat volgens de islamitische jaartelling er geen 365 dagen in een jaar zitten.quote:op zondag 11 juli 2004 14:37 schreef saladin_1 het volgende:
al-shahr maand 12
al-yaum dag 365
geprobeerd, youssef, geprobeerd.quote:op zondag 11 juli 2004 15:45 schreef youssef het volgende:
leuk geprobeert, welkom op fok! ben benieuwd waar dit topic op uit zal lopen :')
quote:op zondag 11 juli 2004 15:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
geprobeerd, youssef, geprobeerd.
de koran een wonder. hoe kan het dan dat moslims tijdens de ramadan overdag niet mogen eten én drinken terwijl in een deel van de wereld (boven de poolcirkel) dat 's zomers niet mogelijk is.quote:op zondag 11 juli 2004 14:37 schreef saladin_1 het volgende:
laten we eens even kijken naar een aantal statistische wonderen in de koran, welk slechts een fractie is van wat het heilige boek de mensheid geeft.
telt koran 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper(s) bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" ook mee ?quote:al-bahr zee 32
al-bar land 13
misschien moet je het arabisch leren en de authentieke koran daarop openslaan. aangezien je je daar toch zo in interesseert zal het vast veel meer voor jou duidelijk makenquote:op zondag 11 juli 2004 18:38 schreef akkersloot het volgende:
telt koran 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper(s) bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" ook mee ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |