abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59017063
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Sja het seizoen ligt stil dus je moet het lullend bezig houden denk ik maar zo!!

Of krijgen we het rook en vuur verhaal?!
Ik hoop voor zijn carriere en voor het voetbal dat hij bij Man Utd blijft, dan weet ook Real Madrid dat ze niet alles kunnen maken, vanwege eerst Kaka, en nu C.Ronaldo.

Daarbij is Man Utd een mooiere club dan Real Madrid, en komt er een hele goede generatie aan met Man Utd
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 1 juni 2008 @ 20:30:35 #252
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_59054968
quote:
MANCHESTER/ROTTERDAM - Sir Alex Ferguson verbant Cristiano Ronaldo nog eerder naar de tribune dan dat hij hem naar Real Madrid laat vertrekken. Dit zegt de coach zondag tegen de BBC.

Ferguson heeft een onderhoud gehad met de Glazer-familie, die eigenaar zijn van Manchester United. ,,Hun houding is: 'To hell with them'," aldus Ferguson. ,,En geloof me, ze hebben er geen problemen mee om Ronaldo op de tribune te zetten. Al is het maar om een punt te maken."

Manchester en Madrid ruziën al weken over Ronaldo. De Spaanse grootmacht wil de Portugese sterspeler dolgraag overnemen en probeert hem door middel van zowel spelers, trainers als bestuurders naar Bernabeu te lokken. Ook het Spaanse dagblad Marça staat dagelijks vol van Ronaldo.

Ferguson vindt dat Ronaldo (23) ook zelf schuldig is aan de speculaties. De topscorer van Engeland, die twee weken geleden mede door zijn doelpunt nog de Champions League met Manchester United won, zette de geruchtenstroom extra kracht bij door te melden dat hij na het EK met 'nieuws' zou komen.

Ronaldo heeft nog een doorlopend contact tot medio 2012 in Old Trafford.
Bron

Nou ben ik me er terdege van bewust dat het hoogstwaarschijnlijk een onderhandelingstactiek is om de hoofdprijs te kunnen bepalen, maar zou het niet fantastisch zijn als dit gewoon een keer gedaan wordt. Alves ging uiteindelijk na werkweigering ook weg bij Heerenveen, omdat ze volkomen terecht niet aan pure kapitaalvernietiging wilde doen.

Persoonlijk zou ik het prachtig vinden als ManUnited voet bij stuk houdt en hem aan zijn contract houdt. Op de tribune of op het veld is dan zijn keuze. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:35:19 #253
216792 maii
Dusjaaa
pi_59055067
Ronaldo!
The road to success is always under construction.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:40:37 #254
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59055155
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef NJ het volgende:

[..]

Bron

Persoonlijk zou ik het prachtig vinden als ManUnited voet bij stuk houdt en hem aan zijn contract houdt. Op de tribune of op het veld is dan zijn keuze. .
Tegenwoordig is er toch zo'n nieuw arrest, soort van Bosman-arrest maar dan anders.
Als spelers al 3 jaar bij dezelfde club spelen kunnen ze de rest van hun contract afkopen volgens mij.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:45:08 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59055267
Kan dit niet gewoon in het Cristiano Ronaldo-topic? Kut-crew ook altijd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59055551
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Tegenwoordig is er toch zo'n nieuw arrest, soort van Bosman-arrest maar dan anders.
Als spelers al 3 jaar bij dezelfde club spelen kunnen ze de rest van hun contract afkopen volgens mij.
Ze kunnen dan transfervrij weg gaan geloof ik.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:59:41 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59055613
quote:

[..]

Drie jaar na hun laatste contractverbetering, restwaarde van het contract kan dan afgekocht worden om transfervrij over te kunnen stappen naar een nieuwe club.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 1 juni 2008 @ 21:36:50 #258
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59056455
Hij heeft laatst zijn contract nog vernieuwd en ik hoop dat ze hem gewoon keihard daaraan houden, tis toch van de gekke dat ie zomaar weg kan wandelen en dat Real zo aan de gang kan om hem over te halen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59056560
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij heeft laatst zijn contract nog vernieuwd en ik hoop dat ze hem gewoon keihard daaraan houden, tis toch van de gekke dat ie zomaar weg kan wandelen en dat Real zo aan de gang kan om hem over te halen?
Manutd doet niet anders. Contracten stellen geen moer voor tegenwoordig. Kunnen ze eindelijk van die belachelijk hoge bedragen af.
pi_59057049
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Manutd doet niet anders. Contracten stellen geen moer voor tegenwoordig. Kunnen ze eindelijk van die belachelijk hoge bedragen af.
Ja, maar dan gaat een C.Ronaldo voor eenzelfde prijs weg als bijvoorbeeld Alves, dat kan ook niet vind ik.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:15:07 #261
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_59057152
quote:

[..]

Zoiets is er inderdaad, maar dat schijnt dan weer met bepaalde bepalingen níet te kunnen.
Dus als die contractverlenning na het bekend worden van dat juridische grapje is geweest, zal ManUnited zich daar wel voor hebben ingedekt en kan er misschien van Ronaldo een voorbeeld gemaakt worden dat sommige clubmensen nog bereid zijn om op te staan tegenover zaakwaarnemers en 'het (nog) grote(re) geld'.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2008 @ 22:28:21 #262
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59057410
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59057736
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:08 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ja, maar dan gaat een C.Ronaldo voor eenzelfde prijs weg als bijvoorbeeld Alves, dat kan ook niet vind ik.
Dat is toch alleen maar goed. Dan gaan die bedragen wel zakken die je over hebt voor een speler. Het risico is namelijk dat ie toch weg gaat en wie gaat er dan nog 60 miljoen betalen voor de diensten van een speler die misschien na 3 jaar weg is?
pi_59057826
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is toch alleen maar goed. Dan gaan die bedragen wel zakken die je over hebt voor een speler. Het risico is namelijk dat ie toch weg gaat en wie gaat er dan nog 60 miljoen betalen voor de diensten van een speler die misschien na 3 jaar weg is?
Dat is mooi aan de club zelf vind ik. Die merken het later wel financieel
pi_59058102
Het kan ook zo uitpakken dathet nadelig is voor het voetbal. Ach tegenwoordig is het alleen maar geld en de verschillen zijn te groot zodat goede spelers onhoudbaar worden voor clubs die weinig geld hebben.
pi_59058327
Snap al die ophef niet. Marca is gewoon een andere naam voor de Real Madrid-krant, dus alles wat daar in staat, is pure propaganda. Ook al die verhalen omtrent C. Ronaldo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 1 juni 2008 @ 23:05:36 #267
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59058444
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Snap al die ophef niet. Marca is gewoon een andere naam voor de Real Madrid-krant, dus alles wat daar in staat, is pure propaganda. Ook al die verhalen omtrent C. Ronaldo.
Ronaldo werkt zelf natuurlijk ook niet echt mee in 't hele verhaal. Hij houdt maar vol dat ie nog wel naar buiten komt met z'n beslissing. Als je echt graag wil blijven, dan meld je dat meteen lijkt me
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59058488
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ronaldo werkt zelf natuurlijk ook niet echt mee in 't hele verhaal. Hij houdt maar vol dat ie nog wel naar buiten komt met z'n beslissing. Als je echt graag wil blijven, dan meld je dat meteen lijkt me
Ach, clubliefde bestaat toch niet meer? Door zich op de vlakte te houden, kan hij er meer uitslepen zonder dat hij een slecht imago krijgt als Alves.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59058715
Club liefde??? Zakkenvullerij en terecht want er zijn nog steeds gekken die zich suf betalen voor een avondje brak voetbal. EIgenlijk moet je eisen dat een show aan bepaalde eisen moet voldoen en anders geld terug
pi_59059873
Cristiano Ronaldo
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_59154625
quote:
'Ik wil graag voor Madrid spelen'

Cristiano Ronaldo staat welwillend tegenover een overgang naar Real Madrid, zo verklaarde de begaafde baltechnicus donderdag tegenover het gerenommeerde Braziliaanse sportmedium Terra. De Portugese aanvaller is bereid de overstap te maken mits de Madrilenen diep in de buidel tasten. “Ja, ik zou graag voor Real Madrid willen spelen”, aldus de Engels voetballer van het jaar in niet misverstane bewoordingen. “Maar alleen als ze echt de bedragen op tafel willen leggen die in de media circuleren. Verder ligt het niet in mijn handen”.

De absolute vedette van Manchester United verklaarde eerder geen uitspraken over zijn toekomst te zullen doen tot na het EK. Tegenover Terra was de dartele dribbelaar echter onomwonden duidelijk. “Het is belangrijk om een signaal af te geven, maar na vandaag praat ik er verder met niemand meer over.”

Naar verluidt zou de Spaanse landskampioen het duizelingwekkende bedrag van 100 miljoen euro over hebben voor de 23-jarige balvirtuoos. Manchester United gaf vooralsnog te kennen Ronaldo onder geen enkel beding te willen verkopen.
Had je dit niet meteen kunnen zeggen in plaats van je club en fans 2 weken in onzekerheid te laten
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:09:13 #272
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59154640
net of die echt heeft gepraat met dat station
pi_59154727
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef jorienvdherik het volgende:
net of die echt heeft gepraat met dat station
Waarom zou ie dat niet gedaan hebben?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59157828
Ben erg benieuwd wat de transfersom gaat worden.
pi_59157846
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben erg benieuwd wat de transfersom gaat worden.
40 miljoen of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')