ja ik zag ze nog staan bij de uitgang met al die banden in hun achterbakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
Die gozer links, Ah... Wat een vuile ******lijer is dat.
Hij is echt een mongool, rijdt super link daar rond, en z'n vriendjes al helemaal.
echt, wat een 'tokkies' die gasten allemaal.
(geld trouwens voor iedereen die in 't afgezette deel van paddock2 reed)
Jij hebt dat programma gezien van toen en nu of zo. Dat vanavond op TV was. Over de dood van de F1 meneer. Hij had gered kunnen worden.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
ze rijden allemaal als mongolen daar op zandvoort. en niet sinds kort hoor, al sinds 1973...
ging niet goed die laatste keerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:49 schreef Takumi het volgende:
U vraagt, wij draaien
85.000 rpm
5000 Nm
1500 pk
1 liter(!!)
http://www.meditech.ch/ex(...)20turbine%20high.wmv
Geen idee. Lijkt op een flame out van de turbine, maar dat kan niet. Hij geeft veel te incidenteel gas waardoor de turbine niet de kans krijgt om op te toeren. Volgens mij sloopt hij daar de compressor, en er vliegt ook iets weg dacht ik te zien. De cameraman schrok in ieder geval!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:46 schreef Joostve het volgende:
[..]
ging niet goed die laatste keer
heeft die jongen het er nog heel vanaf gebracht?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:56 schreef Roadster het volgende:
http://www.gunstig.no/Drifting-revebanen-fsr.wmv
Komen her en der vandaan. Kijk trouwens eens wat een meesterlijke shiftlock er gemaakt wordt op 3m05sec ongeveer!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef Takumi het volgende:
[..]
AE86!!!! [afbeelding]
GREAT! Waar haal je ze toch elke keer vandaan? Keep on going
Zover ben ik nog net niet zegmaarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:30 schreef ninja-mod het volgende:
Wow ; die gast heeft moeilijk goeie drift skills![]()
Aah, zoals je mij ook her en der tegen kan komenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:11 schreef Roadster het volgende:
[..]
Komen her en der vandaan. Kijk trouwens eens wat een meesterlijke shiftlock er gemaakt wordt op 3m05sec ongeveer!
sorry hoor maar heb jij ook een AE86? ofzo? zo ja, doe eens ff gouw een AE86 topic openen, zo nee doe dat dan alsnog.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:44 schreef Takumi het volgende:
[..]
Aah, zoals je mij ook her en der tegen kan komen. Ik zat afgelopen donderdag een paar meter bij je vandaan op Zandvoort.. Ik d8 je al te herkennen en Martijn ook (van foto's) maar ik heb jullie niet aangesproken omdat ik twijfelde en een heel klein beetje een soort van sociale fobie heb. We schudden nog wel een keer een handje op Lelystad, stel ik me even netjes voor.
ontopic, gruwelijke shiftlock idd.. en wat een heerlijk bakkie, ik denk een 20v te horen.., heb al gezocht naar specs op de naam "Fredrik sorlie" maar kan niet zo snel wat vinden. Thnxs voor het filmpje iig, AE86 is echt "mijn" autootje.
Blue Lion..
wat voor AE86 wil je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:19 schreef Takumi het volgende:
Ultimora, nee ik heb NOG geen AE86.. ik zal morgen een mooi topic in elkaar jassen, moet nu weg.
Roadster, ik zat links van je op de vangrail tijdens Dennis zijn groep op het paddock.
Die drie gasten, ik was de middelste. Ik ben ook wel op Lelystad geweest en op Assen maar houd me altijd een beetje op de achtergrond, bang dat ik dicht klap ofzo.. :S Raar, maar ja ik ben raar
Volgende keer moet ik gewoon even op jullie afstappen.
(sorry voor offtopic, tijd voor filmpjes![]()
)
Die TVR is echt bloed snel man. Als je ook ziet hoe snel die weg loopt van de restquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:59 schreef Roadster het volgende:
Dragrace tussen de C6, 911, Nsx en tvr350:
http://www.sleepy-fish.co(...)tte_Drag_race_hi.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |