Ja, als je leer aanhebt en met 300 er af ketst ben je ook niet meer heelquote:Op zondag 18 juli 2004 22:06 schreef ook_gek het volgende:
linke sjit man die motor. Gewoon in Tshirt
Als die gast op z,n bek gaat dan ligt hij open tot op het bod
De kans dat je er beter van af komt is een stuk groter dan in je tshir. Op zeker dat je dan ook stukjes bot gaat missen. Die slijten zo weg.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, als je leer aanhebt en met 300 er af ketst ben je ook niet meer heel
dat dan weer welquote:Op zondag 18 juli 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kans dat je er beter van af komt is een stuk groter dan in je tshir. Op zeker dat je dan ook stukjes bot gaat missen. Die slijten zo weg.
* BazzoS mompelt iets van lysdectie enzoquote:Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Je zei "bod"
Filmpje is al oud, maar je kan veel zeggen over een suup met meer dan 1000 pk, die Hayabusa moet gewoon sneller zijn, dus die zal waarschijnlijk niet in de juiste versnelling beginnen te rijden, ik zou het de auto het liefste gunnen, maar een motor is gewoon geen gelijkwaardig tegenstander voor een auto.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:01 schreef StefanP het volgende:
Supra vs Hayabusa
https://home.comcast.net/~is3finallymd/Busa.mpg![]()
Supra
filmpje is oud? 10 juli 2004 staat in beeld henkiequote:Op zondag 18 juli 2004 22:28 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Filmpje is al oud, maar je kan veel zeggen over een suup met meer dan 1000 pk, die Hayabusa moet gewoon sneller zijn, dus die zal waarschijnlijk niet in de juiste versnelling beginnen te rijden, ik zou het de auto het liefste gunnen, maar een motor is gewoon geen gelijkwaardig tegenstander voor een auto.
Heb nog een filmpje waar een ZX9-R tegen een supra rijdt en de supra wint maar die Kawasaki zit volgens mij in z'n 4 als hij begint in plaats van in de 2e versnelling, zal hier ook wel een beetje het probleem zijn.
Misschien wel door het opnieuw te encoden? Ik heb precies eenzelfde filmpje een jaar geleden ook al gezien, ook een mannetje in een shirtje op z'n busa tegen een zwarte supra, het lijkt er dus verdacht veel op.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
filmpje is oud? 10 juli 2004 staat in beeld henkie
Volgend weekendquote:Op zondag 18 juli 2004 22:04 schreef BazzoS het volgende:
[offtopic]wanneer kom je terug naar NL SP?[/offtopic]
En dan weer lekker in je Suup rondscheurenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:05 schreef StefanP het volgende:
[..]
Volgend weekend![]()
wat kraakt die versnellings bakquote:Op zondag 18 juli 2004 23:20 schreef D-Devil het volgende:
Skyline GT-R 32.
dat klinkt idd niet al te bestquote:Op zondag 18 juli 2004 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat kraakt die versnellings bak
Wat zijn het toch voor een mongolen ook zeg. 9 van de 10 keer knallen ze een of andere afgrijselijke klotemuziek over het geluid heenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:08 schreef Corona1972 het volgende:
http://www.hjemme.no/haavard/Skylines_Compilation.wmv
nissan skyline compilatie van ong 10 min
zo zie je maar,vermogen is niet het aller belangrijkste,gewicht en wegligging is nog veel belangrijker.Ferrari heeft 300+ pk,en lotus 140 ofzo,en die lotus houd m bij.Dat vind ik nou knap!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:37 schreef Roadster het volgende:
Exige vs 355:
http://www.mytrackday.com/Sexige_vs_akuma.WMV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |