quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:35 schreef MUUS het volgende:
Tegen mij toen men blijkbaar ontdekte dat ik op mannen val:
[..]
quote:bij je vriendin blijfen slapen als je dronken bent en toen zou ik gezegt hebben dat er een leppelaar, reiger en een olifant onder haar bed zat.
Nu is dit waarschijnlijk een hele domme opmerking, hoor. En dus geheel ontopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:39 schreef godard_k het volgende:
[..]
Was iemand die zich net verbeterde over een domme post![]()
quote:Was iemand die zich net verbeterde over een domme post![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou eigenlijk?
quote:hoe boedoel je???
quote:hoe bodoel je???
Dat heb ik nou altijd met het woord chrir... chri... 'chirurg'!quote:hoe deboel je???
Was iemand die d8 dat iemand een engels woord bedoeldequote:Was iemand die zich net verbeterde over een domme post
quote:Moet je ze dan niet horen? Wint vlaagjes bv?
Mais oui!quote:I owe you one, zoals de fransen dat zeggen
Die talen willen nog niet helemaal lukken.quote:Meerdere keren me voorgedaan als Rus door met een Russisch accent Engels te praten.
Dat was ik dus. Ik kan je vertellen dat die piemel meer doet dan alleen maar plassen. Maar sorry hoor. Tot vandaag heb ik nog nooit fapfapfap gezien.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een piemel er alleen hangt om mee te plassen..
Wat bedeol je nou te zeggen?!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik nou altijd met het woord chrir... chri... 'chirurg'!.
Nou... wat doe je...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die talen willen nog niet helemaal lukken.
Ik zal vast wel iets doms gezegd hebbenquote:edit: doe ff normaal
quote:DIrect! is anders dan alle andere top40-bandjes. Het zijn echte muzikanten, ze schrijven tenminste hun eigen nummers. My Generation is gewoon briljant!
quote:Tot vandaag heb ik nog nooit fapfapfap gezien
Volgens mij begrijp je me niet helemaal. God wat zijn we flauw vandaag. Ok, whatever!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Top 40, dat is een top van de 40 beste nummers die momenteel zijn uitgebracht. Kan het beter?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die talen willen nog niet helemaal lukken.
quote:je weet niet eens hoe groot het is, misschien zijn er ergens anders nog wel grotere helallen en hebben de kleinse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |