Ik heb een vraagje, door een ongelukje is het glas van mijn koplamp kapot, de lampjes doen het verder nog wel is het toegestaan om hier overdag mee te rijden?>>
Nee, je moet ten alletijden werkende verlichting hebben, als je aangehouden wordt kan je er een bekeuring voor krijgen....
f the automobile had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce today would cost $100, get a million miles to the gallon, and explode once every few weeks, killing everyone inside.
Op zaterdag 10 juli 2004 18:00 schreef MightyRaven het volgende: Nee, je moet ten alletijden werkende verlichting hebben, als je aangehouden wordt kan je er een bekeuring voor krijgen....
Mijn broer heeft ook 3 maanden met een kapot glas gereden van zijn koplamp, en heeft nooit problemen met de politie gehad... Totdat het ging regenen, en zijn lampje kortsloot.. Dan ben je de lul
dan geld nog steeds hetzelfde, overdag mag het want je bent het licht niet nodig, maar rijdt je s'avonds in het donker of moet je auto naar de apk dan is het onherroepelijk apk afkeur. Dit doen ze ook al als je wat water in je lamp hebt staan. Mijn auto is afgelopen jaar ook afgekeurd op oa een aquarium in mn rechter mistlamp.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
Als er scherpe delen of uitstekende delen aanzitten mag er niet mee gereden worden. ook mag de verlichting ander niet verblinden.
het maakt niet uit of je overdag / s'nachts met mooiweer of regen rijd, de verlichting moet altijd werken. (volgens de leter van de wet moet alles aan het voertuig werken of je het gebruikt/nodig hebt of niet)
Go away or i will replace you withe a very small shell script. Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist. If you torture the data long enough, it will confess to anything.
[beetje laat maar toch]Bovendien mogen er geen scherpe delen aan de voorkant van de auto zitten. Stel je voor je rijd een voetganger aan [/beetje laat maar toch]