euhhh ja zijn er nog andere redenen dan?quote:op zaterdag 31 juli 2004 18:15 schreef speth het volgende:
keiweek doe ik puur aan mee om het bier en feesten
ach groningen is zo klein qua omvang, niets is ver fietsen, eigenlijk alleen beijum en lewenborg.quote:op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef doomspreader het volgende:
*gaat ook in groningen studeren, eerstejaars biologie.
heb gelukkig al een relaxte kamer naast het oosterpark. ik ga de keiweek niet doen (moet de helft werken en hou niet van dat soort georganiseerde dingen, ken al een boel mensen in groningen) wel de intro van de opleiding. jammer dat de faculteit niet in de stad zit maarja fietsen is gezond laat ik maar zeggen![]()
de faculteit voor biologie is in haren, naast de hortus, da's net zo ver fietsen als beijum/lewenborg (afhangend van je locatie)quote:op zaterdag 31 juli 2004 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
ach groningen is zo klein qua omvang, niets is ver fietsen, eigenlijk alleen beijum en lewenborg.
de rest is zelfs nog te lopen.
oooooooo ja wist ik niet!quote:op zaterdag 31 juli 2004 23:49 schreef tararaboemdijee het volgende:
[..]
de faculteit voor biologie is in haren, naast de hortus, da's net zo ver fietsen als beijum/lewenborg (afhangend van je locatie)
achjah, de zomerdienstregeling?quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:28 schreef =hellfire= het volgende:
[..]
tegenwoordig beweren ze dat er om de 5 minuten bussen rijden, altijd van die harmonica-dingen. in de praktijk valt het wederom tegen.
zomerdienstregeling? nee volgens mij geldt dit voor altijd. totdat ze weer een beter systeem uitvinden natuurlijk.quote:op zondag 1 augustus 2004 13:43 schreef flr het volgende:
[..]
achjah, de zomerdienstregeling?![]()
maar sowieso heeft die hele nieuwe dienstregeling van juni, me echt alleen maar slechtere aansluitingen bezorgd. gelukkig hoef ik aankomend jaar niet meer elke dag in lijn 11 te zitten (geen 15, ik wou nog wel zitten altijd...) en kan ik zo'n 1,5 uur later opstaan dan gebruikelijk vorig jaar![]()
http://www.keiweek.nl ! ik ga ook zeker mijn pennenvoorraad aanvullenquote:op zondag 1 augustus 2004 15:43 schreef maartentje85 het volgende:
weet iemand heel misschien wanneer die infomarkt tijdens de keiweek is? dat is inderdaad nog wel enigzins interessant
faculteit gamma van de hanze hogeschool bedoel je?quote:op zondag 1 augustus 2004 16:16 schreef mirrie1986 het volgende:
volgens mij zit ik op de gamma sector??
er zijn daar vierdejaars die er nog steeds verdwalen of lokalen ontdekken waarvan ze niet wisten dat die er warenquote:op zondag 1 augustus 2004 20:04 schreef =hellfire= het volgende:
ja, van binnen is dat ding veel groter dan dat ie van buiten lijkt.
ondergronds hol is het, ik zweer t je !
ah, de alo (toch?)quote:op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef mirrie1986 het volgende:
ik zit in het corpushuys..
ik vind daar ook nog wekelijks nieuwe gangetjesquote:op zondag 1 augustus 2004 22:47 schreef tararaboemdijee het volgende:
[..]
er zijn daar vierdejaars die er nog steeds verdwalen of lokalen ontdekken waarvan ze niet wisten dat die er waren
geert-jan slotquote:op maandag 2 augustus 2004 21:16 schreef frouk het volgende:
zijn er trouwens nog mensen die roeien bij gyas??
ga ik me in de kei even voor opgeven.quote:op maandag 2 augustus 2004 21:16 schreef frouk het volgende:
zijn er trouwens nog mensen die roeien bij gyas??
eh.. wat is er met matchbox twenty...quote:op maandag 2 augustus 2004 22:16 schreef stanley_climbfall het volgende:
[..]
geert-jan slot
arjan gort
matchbox 20!! bedankt..
ik ook... denk ikquote:op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef yankee het volgende:
[..]
ga ik me in de kei even voor opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |