koel. ik doe mee, mocht ik de keiweek gaan volgen.quote:op donderdag 15 juli 2004 22:59 schreef rusher2k het volgende:
we gaan di-rect uitjoelen met de keiweek :')
mwaaaaaah, de alom beruchte selwerd flat, waar haushofer ook 3 maand in heeft vertoefd. ja, dat kan, maar ze hebben ook gewone kamers. ga je nou trouwens wel sg doen?quote:op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef schaartje het volgende:
he als je via de in een kamer regeld krijg je dan een kamer in echte studentenhuizen, of zit je dan in een flat waar iedereen heel erg individueel is ingesteld?
kan allebei.quote:op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef schaartje het volgende:
he als je via de in een kamer regeld krijg je dan een kamer in echte studentenhuizen, of zit je dan in een flat waar iedereen heel erg individueel is ingesteld?
ik zit in zo'n selwerdflat. vantevoren de meest verschrikkelijke verhalen gehoord, maar het is er behoorlijk goed uit te houden. enige nadelen vind ik dat de kamer wel iets groter had gemogen en dat je maar liefst 10(!) minuten moet fietsen naar het centrum (iedereen kijkt je altijd vol medeleven aan als je dat vertelt, ik stoor me er niet zo aan).quote:op zondag 25 juli 2004 20:36 schreef iscara het volgende:
[..]
kan allebei.
en bij de selwerd flats maakt het natuurlijk veel uit hoe de gang is. ik zit gelukkig op een leuke en schone gang.
dat is bij unitas nog veel ergerquote:op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef speth het volgende:
moet je ding zijn... het kan heel leuk zijn. ikzelf zit er niet bij, omdat verenigingen sowieso niet echt iets voor mij zijn. ligt een beetje aan je bevolkingsgroep welke vereniging je moet kiezen.
dizcartes kan ik eerlijk gezegd in alle gevallen wel afraden... wannabe corpsmensen die bang zijn voor ontgroening.
dit ook, trouwens.quote:en al helemaal maar niet over de friezen en de literatuurnerdz beginnen
heuy milan.quote:op dinsdag 27 juli 2004 17:03 schreef dutchmilan het volgende:
* =hellfire= zit ook bij cleopatra én ex selwerd1/7z woei wat een leuk topic :-) volgend jaar weer studeren. stropdaskunde, prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |