als ik me niet vergis doet een collega van me dat ookquote:op woensdag 14 juli 2004 13:57 schreef mirrie1986 het volgende:
ik wil hierna nog door naar de universiteit, bewegingswetenschappen,
dat was altijd een bovenbouwstudie.. is daar wel een bachelor van nu?quote:op woensdag 14 juli 2004 13:57 schreef mirrie1986 het volgende:
ik wil hierna nog door naar de universiteit, bewegingswetenschappen,
thanks for doing the dirty work..quote:op woensdag 14 juli 2004 18:32 schreef etcetera het volgende:
ik heb ff gezocht, op de site van de rug
staat duidelijk dat er eerste en 3jarige bachelorfase is, daarna een 2jarige master
iemand moet het doen hequote:op woensdag 14 juli 2004 18:38 schreef stanley_climbfall het volgende:
[..]
thanks for doing the dirty work..
kerel ik ben 22 en ik ga zekers meedoen! gewoon bij de normale groep!quote:op woensdag 14 juli 2004 01:25 schreef du_ke het volgende:
ik twijfel ook nog een klein beetje of ik de keiweek ga doen, denk het wel maar dan in een groep met mensen die al eerder hebben gestudeerd. ben ook alweer 23 en heb geen zin in de hele tijd met dronken tieners rond te sjouwen.
tja ik twijfel er nog ernstig over. ik ken de stad al min of meer. en het rondhangen met lui van een jaar of 17/ 18 die zelden stappen enzo trekt me nog niet echt.quote:op donderdag 15 juli 2004 00:18 schreef enoz het volgende:
[..]
kerel ik ben 22 en ik ga zekers meedoen! gewoon bij de normale groep!
wanneer hoor je of je ingeloot bent?quote:op donderdag 15 juli 2004 11:52 schreef mirrie1986 het volgende:
ik kan me dus nog niet inschrijven.
nog geen studentennummer, loting.
zou ik niet doen, ik kwam hier ook met een hoop vriendjes.. we hebben dat niet aangegeven, zijn allemaal in aparte keigroepen gegaan. zo leer je toch meer mensen kennen. bovendien kun je dan ook nog switchen als jou groep niet leuk blijkt. als je nu met zn drieen in de groep komt, trek j e toch naar elkaar, en bovendien als je in een kutgroep terecht komt ben je de zakquote:op donderdag 15 juli 2004 09:52 schreef martydekale het volgende:
ik ga ook op de rug studeren. ik ga gewoon de keiweek doen. ik heb me ingeschreven en aangegeven dat ik met twee van mijn klasgenoten (van het afgelopen jaar) in de groep wil en zij hebben dit ook aangegeven. dus zal dan zeker wel leuk worden.
als je in een groep vol wereldvreemde rare kinderen terecht komt...quote:op donderdag 15 juli 2004 13:10 schreef mirrie1986 het volgende:
ik ben al wel ingeloot, maar ik heb me nog niet ingeschreven.
en hoe bedoel je als je in een kutgroep terecht komt?
vergeet de optie van de te nerderige keileiders nietquote:op donderdag 15 juli 2004 13:11 schreef stanley_climbfall het volgende:
[..]
als je in een groep vol wereldvreemde rare kinderen terecht komt...
je kan beter met z'n 3en in 3 groepen gaan, dan kan je altijd nog in de tofste groep van de 3 gaan zitten.. kwestie van opties open laten..
ja dat scheelt, ik kom uit utrecht en ken hooguit 5 mensen in grunn. en dan nog de leeftijd zal eerder 18-19 dan 17-18. een jongen hier uit utrecht gaat ook die is 20. nog bij een studentenvereniging en je bent gelijk ingeburgerdquote:op donderdag 15 juli 2004 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja ik twijfel er nog ernstig over. ik ken de stad al min of meer. en het rondhangen met lui van een jaar of 17/ 18 die zelden stappen enzo trekt me nog niet echt.
dat zou dus de enige reden voor mij zijn om toch heen te gaan, om jou dus op je kop te slaan mocht je echt stom tegen di-rect gaan doenquote:op donderdag 15 juli 2004 22:59 schreef rusher2k het volgende:
we gaan di-rect uitjoelen met de keiweek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |