abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21326070
meeeh ik ben zo jaloers op de mensen met een mooie kamer!

is er misschien nog iemand die toevallig nog een kamer 'overheeft' ?
No I would not sleep in this bed of lies
So toss me out and turn in
And there’ll be no rest for these tired eyes
I’m marking it down to learning
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:01:51 #252
64595 AlfredS
Onderscheid
pi_21335026
quote:
op maandag 16 augustus 2004 16:22 schreef frouk het volgende:
meeeh ik ben zo jaloers op de mensen met een mooie kamer! :'(

is er misschien nog iemand die toevallig nog een kamer 'overheeft' ?
gewoon reageren op alle kamers op kamernet, dan hospiteren en dan lukt het wel.

ik ook btw keileider dit jaar! gaat echt superrelaxt worden. voor degenen die nog twijfelen, echt gewoon gaan! ik heb nog nooit iemand gehoord, die het niet vet vond .
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:47:34 #253
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21337804
zelf een advertentie zetten op kamernet heeft ook zin! wij kiezen laten altijd wel een paar mensen van internet hospiteren. een leuke tekst valt natuurlijk meer op; mijn huis kiest echter altijd een paar lollige mensen, een bralaap, een psycho, een verlegen iemand en een paar standaard mensen (afgaand op de teksten overigens; de mensen willen nogal eens anders zijn dan verwacht... soms zijn ze echter precies wat we verwachten)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_21343082
misschien dat ik dat maar moet doen... of een advertentie zetten in de loeks?

tijdens hospiteerborrels zijn er dertig mensen die allemaal de betreffende kamer willen.. dan heb ik nog maar weinig hoop hoor mag volgens de studenten in dat huis dan al blij zijn dat ik uit de mailtjes gekozen ben :s ooow ik ben gewoon helemaal desprate wat kamers betreft.. gelukkig dat ik dicht bij groningen woon.. anders had ik het echt helemaal gehad..

hoe zijn jullie aan jullie kamer gekomen?
pi_21343235
ik zit sinds begin juli op kamers. wel op een andere manier... de ouders van een vriendin van me hebben een flat gekocht en hebben alles verbouwd tot een studentenhuis. er zijn nu 4 kamers met een gezamelijke keuken, douche en wc. zijzelf zit erin, haar vriend, een vriendin en ik dus. haar vriend en ik hebben nog een kamer met wastafel. perfect huis, gelegen nabij paddepoel vlakbij zernike en 10 min. van het centrum.

wij komen allemaal uit het oosten van groningen overigens. voor mijzelf scheelt het anderhalf uur reizen.
pi_21343336
dat is echt super handig! ik kon ook bij een oud klasgenoot op kamers.. zij huurt een appartement.. maar dat was maar 6m2! nou.. dat vind ik toch echt te klein! ik moet trouwens twee uur reizen.., moet ongeveer 2/3 dagen per week naar college.. en logeer wel vaak bij mensen in groningen.. vooral op maandag avond.. zooo gezellig dan in groningen! het is opzich dus wel te doen.. maar wil gewoon lekker zelfstandig zijn.. niet gezeur van ouders etc..
pi_21379173
* speth mist de keiweek vanwege een vakantie in midden amerika :/

maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk
pi_21393283
de keiweek is super...

maar ik zou ook echt wel liever naar amerika gaan!
pi_21395031
zo als ik dat programma zie van de keiweek moet dat wel heel gaaf zijn ja! . volgend jaar dan maar de hele week .

* sport_life vertrekt over 8 min naar groningen!
pi_21415405
net terug en het was echt gaaf!! . jammer alleen dat de laatste trein al om 22:00 vertrok en dat het zo lang reizen is (3 uur), maar verder top dagie gehad! . nu ff inschrijven voor een kamer, want zonder kamer kan ik daar niet heen. elke dag reizen is niet te doen.

en op wat gelul van de burgemeester van groningen na was het savonds op de grote markt ook cool, met een hele goede dj! . helemaal uit me dak op een plaat die ik helaas niet van naam ken .
pi_21415432
quote:
op dinsdag 17 augustus 2004 11:20 schreef frouk het volgende:

hoe zijn jullie aan jullie kamer gekomen?
als ik dit allemaal lees ben ik hopelijk nog op tijd met een kamer zoeken . (jaar van te voren)
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:34:40 #262
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21418819
ik loop overdag stage en ben nog niet wezen stappen, maar vanochtend voelde ik toch echt wel de kei-vibe: de geur van licht zenuwachtige, maar ook enthousiaste aankomende eerstejaars die aan het begin staan van hun studentenleven hing onmiskenbaar in de lucht (met een zweempje door-hun-keileider-ontmaagde-meisjes-geur).

vanavond maar even de stad in met een 'illegaal' keibandje.
pi_21419972
quote:
op vrijdag 20 augustus 2004 01:27 schreef sport_life het volgende:

[..]

als ik dit allemaal lees ben ik hopelijk nog op tijd met een kamer zoeken . (jaar van te voren)
je gaat pas in september 2005 studeren in groningen.. en bent nu al op zoek? slim slim! gelukkig heb ik veel 'logeeradressen' in groningen.. kan gewoon altijd blijven slapen heb ook een kamer bij m'n oma... erg handig! maarja.. een eigen kamer is toch stukken beter! wat ga je doen volgend jaar?
pi_21423171
quote:
op vrijdag 20 augustus 2004 11:37 schreef frouk het volgende:

[..]

je gaat pas in september 2005 studeren in groningen.. en bent nu al op zoek? slim slim! gelukkig heb ik veel 'logeeradressen' in groningen.. kan gewoon altijd blijven slapen heb ook een kamer bij m'n oma... erg handig! maarja.. een eigen kamer is toch stukken beter! wat ga je doen volgend jaar?
ik moet eerst nog een studie kiezen... . maar als die betreffende studie in gronignen zit ga ik daar heen.

en ik ken behalve heel enkele mensen van vakantie (ook maar per toeval) eigenlijk niemand in groningen, ben er gister zelfs voor het eerst geweest! dus heb wel hard een kamer nodig. beetje jammer dat alle kamers vanaf sept '04 te huur zijn . maar ik blijf zoeken .
pi_21423352
hoe is het weer eik in groningen? zeker niet zo tropisch als vorig jaar, kei-paradise island of hoe heette het ook alweer?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:51:01 #266
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_21423948
quote:
op vrijdag 20 augustus 2004 14:27 schreef =hellfire= het volgende:
hoe is het weer eik in groningen? zeker niet zo tropisch als vorig jaar, kei-paradise island of hoe heette het ook alweer?
kutweer
.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:00:45 #267
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21424219
quote:
op vrijdag 20 augustus 2004 14:27 schreef =hellfire= het volgende:
gezien de altijd onoriginele thema's, zal het wel paradise keiland zijn geweest.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 02:55:25 #268
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21439491
net weer voor het eerst sinds tijden in het aabc-café geweest; was erg leuk! ik denk dat fleks deze kroeg wel goed heeft gedaan, qua populariteit. natuurlijk is het overal drukker in de keiweek, maar aabc-café heb ik de keiweken die ik heb meegemaakt nog nooit zo vol gezien!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 04:09:18 #269
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_21439960
dat is mooi voor het abd-cafe...

vroeger was het altijd een zaaltje waar je makkelijk een rekening kon openen als je zei dat je een nieuwe vaste klant was
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_21451677
quote:
op vrijdag 20 augustus 2004 14:19 schreef sport_life het volgende:

[..]

ik moet eerst nog een studie kiezen... . maar als die betreffende studie in gronignen zit ga ik daar heen.

en ik ken behalve heel enkele mensen van vakantie (ook maar per toeval) eigenlijk niemand in groningen, ben er gister zelfs voor het eerst geweest! dus heb wel hard een kamer nodig. beetje jammer dat alle kamers vanaf sept '04 te huur zijn . maar ik blijf zoeken .
natuurkunde is heel erg leuk!
pi_21452146
quote:
op zaterdag 21 augustus 2004 20:41 schreef haushofer het volgende:

[..]

natuurkunde is heel erg leuk!
jah!!!!
* litening studeert natuurkunde... volgend jaar alleen ff niet -> bestuur fmf :)

trouwens ook op zoek naar een kamer in de stad

en ontopic :
tis al zo vaak gezegd, maar het klopt ook gewoon: er gaat niets boven groningen!
pi_21452166
quote:
op zaterdag 21 augustus 2004 02:55 schreef zhenar het volgende:
net weer voor het eerst sinds tijden in het aabc-café geweest; was erg leuk! ik denk dat fleks deze kroeg wel goed heeft gedaan, qua populariteit. natuurlijk is het overal drukker in de keiweek, maar aabc-café heb ik de keiweken die ik heb meegemaakt nog nooit zo vol gezien!
hey lees ik hier fleks? jeetje zeg, lang geleden ben ik daar ook nog lid van geweest (zeg maar ik was nr 78 ofzo ) dat dat nog bestaat zeg!

en tja, om eerlijk te zijn, ik ben met zo'n beetje mijn hele kei-groep lid geworden van fleks maar dat was denk ik vooral omdat we in het aabc-cafe altijd zo goed konden feesten. niet groot, maar gewoon een relaxte sfeer!

met fleks ben ik er nog wel vaak geweest, maar toen was fleks nog te klein om altijd gezellig te zijn.. heb wel es borrels meegemaakt met 20 of minder mensen..

groningen is trouwens ook echt mijn studentenstad geworden! studeer hier nu 3 jaar en voel me echt helemaal thuis hier.
red een BOOM... eet een BEVER!
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:23:23 #273
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21457283
ik wordt nu al moe van de zwermen keikindjes. kan mijn fiets nergens meer kwijt en er logeren allemaal aankomende sjaarsen in mijn huis bij hun vriendjes/vriendinnetjes/broers/zussen die teveel beslag leggen op onze voorzieningen.

gelukkig zorgen keilopers wel voor een goede sfeer in de stad.
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:49:21 #274
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21457808
quote:
op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef zhenar het volgende:
ik wordt nu al moe van de zwermen keikindjes. kan mijn fiets nergens meer kwijt en er logeren allemaal aankomende sjaarsen in mijn huis bij hun vriendjes/vriendinnetjes/broers/zussen die teveel beslag leggen op onze voorzieningen.

gelukkig zorgen keilopers wel voor een goede sfeer in de stad.
mooi verhaal!
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:54:20 #275
45835 danieldaniel
Schoen in woestijn
pi_21457878
*o* groningen *o*

veel plezier kei-lopers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')