gewoon reageren op alle kamers op kamernet, dan hospiteren en dan lukt het wel.quote:op maandag 16 augustus 2004 16:22 schreef frouk het volgende:
meeeh ik ben zo jaloers op de mensen met een mooie kamer! :'(
is er misschien nog iemand die toevallig nog een kamer 'overheeft' ?
als ik dit allemaal lees ben ik hopelijk nog op tijd met een kamer zoekenquote:op dinsdag 17 augustus 2004 11:20 schreef frouk het volgende:
hoe zijn jullie aan jullie kamer gekomen?
je gaat pas in september 2005 studeren in groningen.. en bent nu al op zoek? slim slim! gelukkig heb ik veel 'logeeradressen' in groningen.. kan gewoon altijd blijven slapenquote:op vrijdag 20 augustus 2004 01:27 schreef sport_life het volgende:
[..]
als ik dit allemaal lees ben ik hopelijk nog op tijd met een kamer zoeken. (jaar van te voren)
ik moet eerst nog een studie kiezen...quote:op vrijdag 20 augustus 2004 11:37 schreef frouk het volgende:
[..]
je gaat pas in september 2005 studeren in groningen.. en bent nu al op zoek? slim slim! gelukkig heb ik veel 'logeeradressen' in groningen.. kan gewoon altijd blijven slapenheb ook een kamer bij m'n oma...
erg handig! maarja.. een eigen kamer is toch stukken beter! wat ga je doen volgend jaar?
kutweerquote:op vrijdag 20 augustus 2004 14:27 schreef =hellfire= het volgende:
hoe is het weer eik in groningen? zeker niet zo tropisch als vorig jaar, kei-paradise island of hoe heette het ook alweer?
gezien de altijd onoriginele thema's, zal het wel paradise keiland zijn geweest.quote:op vrijdag 20 augustus 2004 14:27 schreef =hellfire= het volgende:
hoe is het weer eik in groningen? zeker niet zo tropisch als vorig jaar, kei-paradise island of hoe heette het ook alweer?
natuurkunde is heel erg leuk!quote:op vrijdag 20 augustus 2004 14:19 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik moet eerst nog een studie kiezen.... maar als die betreffende studie in gronignen zit ga ik daar heen.
en ik ken behalve heel enkele mensen van vakantie (ook maar per toeval) eigenlijk niemand in groningen, ben er gister zelfs voor het eerst geweest!dus heb wel hard een kamer nodig. beetje jammer dat alle kamers vanaf sept '04 te huur zijn
. maar ik blijf zoeken
.
jah!!!!quote:op zaterdag 21 augustus 2004 20:41 schreef haushofer het volgende:
[..]
natuurkunde is heel erg leuk!![]()
hey lees ik hier fleks? jeetje zeg, lang geleden ben ik daar ook nog lid van geweest (zeg maar ik was nr 78 ofzoquote:op zaterdag 21 augustus 2004 02:55 schreef zhenar het volgende:
net weer voor het eerst sinds tijden in het aabc-café geweest; was erg leuk! ik denk dat fleks deze kroeg wel goed heeft gedaan, qua populariteit. natuurlijk is het overal drukker in de keiweek, maar aabc-café heb ik de keiweken die ik heb meegemaakt nog nooit zo vol gezien!
mooi verhaal!quote:op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef zhenar het volgende:
ik wordt nu al moe van de zwermen keikindjes. kan mijn fiets nergens meer kwijt en er logeren allemaal aankomende sjaarsen in mijn huis bij hun vriendjes/vriendinnetjes/broers/zussen die teveel beslag leggen op onze voorzieningen.![]()
gelukkig zorgen keilopers wel voor een goede sfeer in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |