munnekeholm: bij de der aa kerk iets richting het station lopen en je bent er. wat het precies is kom je vanzelf achter.. maar voor nu is het goed te weten dat je er je slaapzakje kan neergooien tijdens de kei.quote:op zondag 8 augustus 2004 12:43 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
usva?
wat is dat? srry, weet er niet zoveel vanaf..
het is echt niet gebruikelijk dat logees tijdens de kei-week 'rotklusjes' moeten doen; het komt voor, maar je weet van tevoren waar je dan aan begint. de meeste huizen vinden een eerstejaarslogee gewoon leuk en maken daar geen misbruik van (afgezien van het manipuleren om zich bij hun eigen vereniging aan te sluiten).quote:op zaterdag 7 augustus 2004 20:11 schreef speth het volgende:
[..]
tja, je bent wel een schandknaapje dan voor een weekmaar die rotklusjes zal je wel aan moeten wennen vrees ik, dus zo slecht is 't nog niet... hoewel je in het ene huis erger de sjaak bent dan in het andere huis.
dat zal je wel merkenquote:hoe bedoel je dat??
ik was ook van plan om na mijn studie op de hanze tm te gaan studeren.... zie ik toch maar vanaf en ga international busines and economics studeren.quote:op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef rino_b het volgende:
ik ga beginnen met technology management op de rug. 2 maanden geleden een kamer gekregen in de oranje buurt. straks naar het noorderplantsoen festival en daarna de kei-week. ik heb er nu al zin in.
klinkt heel bekend inderdaad, ik ben twee maand op zoek geweest naar een decaan die geen mail en geen telefoon had. en ik hoefde alleen maar een handtekening.quote:op zondag 8 augustus 2004 20:04 schreef speth het volgende:
[..]
dat zal je wel merkenveel gehannes met rotprogramma's als progress en pegasusmail, die niet altijd naar behoren werken... ze hebben voor alles een vrij ingewikkeld systeem, en leerkrachten zijn ook vaak moeilijk te vinden, allemaal van dat soort kleine dingen... heel irritant.
serieus?quote:op zaterdag 7 augustus 2004 19:55 schreef rusher2k het volgende:
.. voor de kei-week zit de sleep-in vol..
hmm foto's? ik woon dan wel in roden, maar 2 mooie, tijdelijke, huisgenootjes is natuurlijk nooit misquote:op maandag 9 augustus 2004 14:31 schreef stanley_climbfall het volgende:
[..]
serieus?
als mensen een slaapplaats nodig hebben.. ik zit tijdens de kei in parijs. moet je wel met m'n 2 huisgenotes kunnen omgaan..
haha.. het moet wel in eerste instantie om een slaapplaats gaan natuurlijk jongemanquote:op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef heinl het volgende:
[..]
hmm foto's? ik woon dan wel in roden, maar 2 mooie, tijdelijke, huisgenootjes is natuurlijk nooit mis
volgende week donderdag begint de kei-week, zal dus lekker druk zijn in grunnen.quote:op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef sport_life het volgende:
hallo groningers![]()
!
ik ga volgend jaar misschien in groningen studeren (en op kamers etc.) en nu ga ik daar volgende week donderdag met wat vrienden een kijkje nemen. smiddags beetje de stad verkennen, en snachts het nachtleven van groningen beetje ontdekken.
kunnen jullie bepaalde dingen aangeven die je moet zien als aankomend student? leuke kroegjes zijn ook welkom.
kan je daaraan ook 1 daags meedoen?quote:op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef yankee het volgende:
[..]
volgende week donderdag begint de kei-week, zal dus lekker druk zijn in grunnen.
je moet je daarvoor hebben opgegeven.quote:op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef sport_life het volgende:
[..]
kan je daaraan ook 1 daags meedoen?
- palace (www.thepalace.nl)quote:op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef sport_life het volgende:
hallo groningers![]()
!
ik ga volgend jaar misschien in groningen studeren (en op kamers etc.) en nu ga ik daar volgende week donderdag met wat vrienden een kijkje nemen. smiddags beetje de stad verkennen, en snachts het nachtleven van groningen beetje ontdekken.
kunnen jullie bepaalde dingen aangeven die je moet zien als aankomend student? leuke kroegjes zijn ook welkom.
staat dat niet op die site van hun? werd op in dit topic wel erges genoemd, www.keiweek.nl dacht ikquote:op woensdag 11 augustus 2004 16:41 schreef sport_life het volgende:
en waar moeten we zijn als bezoeker van de kei-week? en hoelaat enz?
dat is op de openingsavond van de keiweek! ik zou dan iig tussen 20;30 en 0;00 naar de grote markt gaan... is de opening met wallage.. en er komen nog wat artiesten...quote:op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef sport_life het volgende:
hallo groningers![]()
!
dat vind ik echt kut kroegen. the palace ben ik maximaal 5 x geweest en ik ben nu bijna 6de jaars. de 3 gezusters is wel leuk in je 1e en 2e jaar, maar alleen als je mainstream bent (ben ik ook wel, dus ik vermaakte mij daar, maar vind het veel nu te druk)quote:op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef heinl het volgende:
[..]
- palace (www.thepalace.nl)
- 3 gezusters (www.3gezusters.nl d8 ik)
- molly's
dat is dan weer beter.quote:op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef heinl het volgende:
-laizy fog (bier voor 1 euro)
- de doos, ook goedkoop bier
etc etc etc
gelukkig maar, want ik vond het al echt belachelijk. wannabe gangsters, alsof ik daarna dan bij de familie hoor.quote:op zondag 8 augustus 2004 18:55 schreef zhenar het volgende:
het is echt niet gebruikelijk dat logees tijdens de kei-week 'rotklusjes' moeten doen; het komt voor, maar je weet van tevoren waar je dan aan begint. de meeste huizen vinden een eerstejaarslogee gewoon leuk en maken daar geen misbruik van (afgezien van het manipuleren om zich bij hun eigen vereniging aan te sluiten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |