abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:49:10 #226
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_21129748
usva is een cultureel iets in de stad voor studenten.... kun je gaan jazzballeten of workshop dj-en doen of toneelspelen.... that kinda stuff en in de keiweek kun je er slapen ofzo
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:40:26 #227
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21130681
quote:
op zondag 8 augustus 2004 12:43 schreef mirrie1986 het volgende:

[..]

usva?
wat is dat? srry, weet er niet zoveel vanaf..
munnekeholm: bij de der aa kerk iets richting het station lopen en je bent er. wat het precies is kom je vanzelf achter.. maar voor nu is het goed te weten dat je er je slaapzakje kan neergooien tijdens de kei.
pi_21131073
usva jamsessies zijn erg leuk, op maandagavond!
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:55:06 #229
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21136341
quote:
op zaterdag 7 augustus 2004 20:11 schreef speth het volgende:

[..]

tja, je bent wel een schandknaapje dan voor een week maar die rotklusjes zal je wel aan moeten wennen vrees ik, dus zo slecht is 't nog niet... hoewel je in het ene huis erger de sjaak bent dan in het andere huis.
het is echt niet gebruikelijk dat logees tijdens de kei-week 'rotklusjes' moeten doen; het komt voor, maar je weet van tevoren waar je dan aan begint. de meeste huizen vinden een eerstejaarslogee gewoon leuk en maken daar geen misbruik van (afgezien van het manipuleren om zich bij hun eigen vereniging aan te sluiten).
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:04:37 #230
95608 Speth
Rorschach
pi_21138176
quote:
hoe bedoel je dat??
dat zal je wel merken veel gehannes met rotprogramma's als progress en pegasusmail, die niet altijd naar behoren werken... ze hebben voor alles een vrij ingewikkeld systeem, en leerkrachten zijn ook vaak moeilijk te vinden, allemaal van dat soort kleine dingen... heel irritant.
pi_21144814
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef rino_b het volgende:
ik ga beginnen met technology management op de rug. 2 maanden geleden een kamer gekregen in de oranje buurt. straks naar het noorderplantsoen festival en daarna de kei-week. ik heb er nu al zin in.
ik was ook van plan om na mijn studie op de hanze tm te gaan studeren.... zie ik toch maar vanaf en ga international busines and economics studeren.

was jij ook op die infomiddag eind juni/begin juli??
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:06:59 #232
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_21153794
quote:
op zondag 8 augustus 2004 20:04 schreef speth het volgende:

[..]

dat zal je wel merken veel gehannes met rotprogramma's als progress en pegasusmail, die niet altijd naar behoren werken... ze hebben voor alles een vrij ingewikkeld systeem, en leerkrachten zijn ook vaak moeilijk te vinden, allemaal van dat soort kleine dingen... heel irritant.
klinkt heel bekend inderdaad, ik ben twee maand op zoek geweest naar een decaan die geen mail en geen telefoon had. en ik hoefde alleen maar een handtekening.
Carpe diem
pi_21154188
groningen
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:31:33 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21154314
quote:
op zaterdag 7 augustus 2004 19:55 schreef rusher2k het volgende:
.. voor de kei-week zit de sleep-in vol..
serieus?

als mensen een slaapplaats nodig hebben.. ik zit tijdens de kei in parijs. moet je wel met m'n 2 huisgenotes kunnen omgaan..
pi_21157591
quote:
op maandag 9 augustus 2004 14:31 schreef stanley_climbfall het volgende:

[..]

serieus?

als mensen een slaapplaats nodig hebben.. ik zit tijdens de kei in parijs. moet je wel met m'n 2 huisgenotes kunnen omgaan..
hmm foto's? ik woon dan wel in roden, maar 2 mooie, tijdelijke, huisgenootjes is natuurlijk nooit mis
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:28:19 #236
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21158463
quote:
op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef heinl het volgende:

[..]

hmm foto's? ik woon dan wel in roden, maar 2 mooie, tijdelijke, huisgenootjes is natuurlijk nooit mis
haha.. het moet wel in eerste instantie om een slaapplaats gaan natuurlijk jongeman
pi_21207782
kblijf toch met 2 vrienden in een gezellig albertus-huis slapen tijdens de kei-week
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
pi_21208123
hallo groningers !

ik ga volgend jaar misschien in groningen studeren (en op kamers etc.) en nu ga ik daar volgende week donderdag met wat vrienden een kijkje nemen. smiddags beetje de stad verkennen, en snachts het nachtleven van groningen beetje ontdekken .
kunnen jullie bepaalde dingen aangeven die je moet zien als aankomend student? leuke kroegjes zijn ook welkom .
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:11:00 #239
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_21208234
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef sport_life het volgende:
hallo groningers !

ik ga volgend jaar misschien in groningen studeren (en op kamers etc.) en nu ga ik daar volgende week donderdag met wat vrienden een kijkje nemen. smiddags beetje de stad verkennen, en snachts het nachtleven van groningen beetje ontdekken .
kunnen jullie bepaalde dingen aangeven die je moet zien als aankomend student? leuke kroegjes zijn ook welkom .
volgende week donderdag begint de kei-week, zal dus lekker druk zijn in grunnen.
.
pi_21208292
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef yankee het volgende:

[..]

volgende week donderdag begint de kei-week, zal dus lekker druk zijn in grunnen.
kan je daaraan ook 1 daags meedoen?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:20:30 #241
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21208513
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef sport_life het volgende:

[..]

kan je daaraan ook 1 daags meedoen?
je moet je daarvoor hebben opgegeven.
als je mensen kent die kei leiden of lopen kun je je wellicht voor een dagje bij een groep aansluiten. maar toegang krijg je dit jaar heel moeilijk: iedereen krijgt een soort lowlands-armbandje dat als toegangsbewijs geldt (dit vervangt de gebruikelijke, gemakkelijk uitwisselbare kei-kaart).

bovendien, als je nog niet zeker weet of je in groningen wilt gaan studeren, is de kei-week nu niet bepaald de week waarop je een gemiddelde indruk kunt krijgen van het studentenleven daar (wel een super gave indruk!)
pi_21209804
quote:
hallo groningers !

- palace (www.thepalace.nl)
- 3 gezusters (www.3gezusters.nl d8 ik)
- molly's

-laizy fog (bier voor 1 euro )
- de doos, ook goedkoop bier
etc etc etc
pi_21210752
en waar moeten we zijn als bezoeker van de kei-week? en hoelaat enz?
pi_21212089
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 16:41 schreef sport_life het volgende:
en waar moeten we zijn als bezoeker van de kei-week? en hoelaat enz?
staat dat niet op die site van hun? werd op in dit topic wel erges genoemd, www.keiweek.nl dacht ik
pi_21213689
quote:
hallo groningers !

dat is op de openingsavond van de keiweek! ik zou dan iig tussen 20;30 en 0;00 naar de grote markt gaan... is de opening met wallage.. en er komen nog wat artiesten...

wat kroegen betreft ... het feest, het vaatje, sally o'breins

ik had trouwens nog een vraagje.. hopelijk dat iemand het weet! het eindfeest van de keiweek.. kun je daar ook heen als je niet keiloper of keileider bent? vorig jaar kon het geloof ik wel.. maar weet het niet zeker! het lijkt me iig wel heel erg cool!
No I would not sleep in this bed of lies
So toss me out and turn in
And there’ll be no rest for these tired eyes
I’m marking it down to learning
pi_21214243
ja, dat kan. was vorig jaar keileider, en heb toch nog wat mensen binnengekregen. je kunt trouwens ook een kaartje kopen, 10 euro ofzo dacht ik.
leuke tenten voor wat alternatievere mensen zijn storm, en de zolder ( steegje tegenover de sally o brians, doorlopen en dan de trap aan de rechterkant. diep in haleren en je hoeft je eigen spul niet meer te kopen )
zelf vind ik palace en het feest van die herrietenten met brallerige mensen.....
pi_21216303
the palace vind ik ook niks.. maar het feest valt toch wel mee? (op donderdag, woensdag, maandag iig wel.. vind ik..)

maar goed.. bedankt voor je antwoord! nu kan ik me eindelijk verheugen op een, hopelijk, net zo mooi feest als vorig jaar
No I would not sleep in this bed of lies
So toss me out and turn in
And there’ll be no rest for these tired eyes
I’m marking it down to learning
pi_21221228
ik heb nu al zin in de kei-week.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 00:43:27 #249
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21222768
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef heinl het volgende:

[..]

- palace (www.thepalace.nl)
- 3 gezusters (www.3gezusters.nl d8 ik)
- molly's
dat vind ik echt kut kroegen. the palace ben ik maximaal 5 x geweest en ik ben nu bijna 6de jaars. de 3 gezusters is wel leuk in je 1e en 2e jaar, maar alleen als je mainstream bent (ben ik ook wel, dus ik vermaakte mij daar, maar vind het veel nu te druk)
quote:
op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef heinl het volgende:
-laizy fog (bier voor 1 euro )
- de doos, ook goedkoop bier
etc etc etc
dat is dan weer beter.

ik vind zelf de tapperij een must; prachtkroegje met geweldige sfeer. (maar lang niet iedereens 'cup of tea')

je moet zelf je draai vinden, denk ik. probeer gewoon lekker veel kroegen uit en schuw de low profile kroegen zeker niet, want daar kun je echte juweeltjes ontdekken!
pi_21295954
quote:
op zondag 8 augustus 2004 18:55 schreef zhenar het volgende:
het is echt niet gebruikelijk dat logees tijdens de kei-week 'rotklusjes' moeten doen; het komt voor, maar je weet van tevoren waar je dan aan begint. de meeste huizen vinden een eerstejaarslogee gewoon leuk en maken daar geen misbruik van (afgezien van het manipuleren om zich bij hun eigen vereniging aan te sluiten).
gelukkig maar, want ik vond het al echt belachelijk. wannabe gangsters, alsof ik daarna dan bij de familie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')