Word er hier nu nog geneukt of niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehehe, je bent echt een klootzak jij.
maar oke, is goed, je ziet me dan..
Gewoon de pijlen volgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehehe, je bent echt een klootzak jij.
maar oke, is goed, je ziet me dan..
Oeh.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ik zit er ook over na te denken jahquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat ik nu toch maar naar die 5 jaar-meet kom.
*stil*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef engessa het volgende:
le
Speciaal voor Salvad0r:
[afbeelding]
De Groningse vlag.
Knut doet niet aan carrieres... Knut doet aan hobbiesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het enigzins invloed zal hebben op mijn fok!carriere
Ah, dus je weet Best wat ik bedoel, knuttekequote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het enigzins invloed zal hebben op mijn fok!carriere
Wat zeg je zoiets toch ontzettend geilquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ik had verwacht dat iemand die zo diep zinkt, een harder geluid zou maken bij het neerkomen.
Do tell.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, dus je weet Best wat ik bedoel, knutteke
Volgens mij is of je shift of je capslock niet helemaal goed. Het valt me op dat jij op verschillende momenten hoofdletters typt die daar helemaal niet thuis horen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, dus je weet Best wat ik bedoel, knutteke
Nee, voor vrouwen,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef robh het volgende:
Salvador is bang voor vuurwerk?
Toch wel goed dat je aan de crack bent en toch nog het woordje ergo kentquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen,
hij en Emmy hebben nieteens geneukt,
er was dus geen vuurwerk,
ergo
geen ramp,
ergo,
engessa heeft gelijk.
Nou, niet neuken valt bij mij toch wel in de rampen catagorie...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen,
ergo
geen ramp,
ergo,
engessa heeft gelijk.
alles wat je daar tiepte is Niet waarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen,
ergo
geen ramp,
ergo,
engessa heeft gelijk.
Oh jolly jolly joy. Een homo.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
Nee, voor vrouwen,
ergo
geen ramp,
ergo,
engessa heeft gelijk.
Nee, helaas niet. Maar zij was toch ook geen SCHIC?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Engessa, ken jij Vieske dan ook?
http://fotoboek.fok.nl/vieske
e-r-g-o. Vier letters is te doen toch? Zelfs voor een crackslet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Toch wel goed dat je aan de crack bent en toch nog het woordje ergo kent
Gatverdamme neuk jij met Emmy?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
alles wat je daar tiepte is Niet waar
Ik kan geen goede grap bedenken met Emmy en de vuurwerkramp. Iemand anders wel?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gatverdamme neuk jij met Emmy?
Neuken met Emmy is even erg als een vuurwerkramp?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik kan geen goede grap bedenken met Emmy en de vuurwerkramp. Iemand anders wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |