quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja, iets met loszittende handjes .

Vuurwerk kopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Als ik nix beters te doen heb, zie je me dan.Wat zou jij dan in godsnaam moeten doen?

Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar even ter mijn informatie. De hele afdeling SCHIC ook?

Knalfuifjes houden op fabrieksterreinen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vuurwerk kopen.
DUH

En kan deze vraag even beantwoord worden?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:19 schreef yvonne het volgende:
Zeg, nu we allemaal zo gezellig bijelkaar zitten he,
had die Sal nou nog met emmy geneukt of is het idd alleen bij kussen gebleven?
Dat speelt eik opeens door mn hoofd

Oke is goed. Ik kom wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik sta, samen met nog 19 anderen in twee grote legertenten (6 bij 16 en 5 bij 15) ergens op het terrein. Als het goed is hangen we een grote Piratenvlag, een Heinekenvlag en de Groningse vlag op. Je moet ons wel vinden. En anders gewoon mijn foto uitprinten en vragen naar Engessa of Mathijs. Moet kunnen.
Als ik nix beters te doen heb, zie je me dan.Wat zou jij dan in godsnaam moeten doen?

CSV 2B denk ik ook wel. Tenminste, degene die ik daarvan gezien heb.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja![]()
CSMV 1c komt in ieder geval langs.
2e verdieping.

Neem je vuurwerk mee?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat ik nu toch maar naar die 5 jaar-meet kom.

dat kan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En kan deze vraag even beantwoord worden?
Dank u![]()

Ik kom ook, ik neem foto's.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke is goed. Ik kom wel.

misschien dat als ik eva ff roep, dat t je opeens een stuk duidelijker wordt?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef Knut het volgende:
Ik heb GEEN idee waar hij het over heeft.

Doe maar niet net alsof je neus bloedt,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef Knut het volgende:
Ik heb GEEN idee waar hij het over heeft.

Groningers zijn okay.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef engessa het volgende:
[..]
CSV 2B denk ik ook wel. Tenminste, degene die ik daarvan gezien heb.

Ohw, je moeder gaat Knut iets duidelijk maken?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
misschien dat als ik eva ff roep, dat t je opeens een stuk duidelijker wordt?

Roep jij maar mensenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
misschien dat als ik eva ff roep, dat t je opeens een stuk duidelijker wordt?

Ik heb alleen sterretjes, is dat goed?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem je vuurwerk mee?![]()

Neh man, zou zonde zijn van je glanzende fok!carrierequote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Roep jij maar mensen
Ga je gang

Dat was ikquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Doe maar niet net alsof je neus bloedt,
want jij weet net zo goed als ik dat jij met je grijpgrage handjes als een bronstig wildebeest mijn keiharde granieten billetjes zat te kneden toen ik tijdens de meet even een andere kant op keek.

Wel op de aangeven data dan hé. De 19e heb ik geen tijd aangezien ik dan tenten aan het opzetten ben en vanaf de 23e staan er nog zo'n 1750 man extra en dan word het lastig zoeken. Veel herrie en schreeuwende mensen, dat zal wel vervelende herinneringen oproepen bij je. En dat wil ik je natuurlijk niet aan doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke is goed. Ik kom wel.

hehehe, je bent echt een klootzak jij.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Wel op de aangeven data dan hé. De 19e heb ik geen tijd aangezien ik dan tenten aan het opzetten ben en vanaf de 23e staan er nog zo'n 1750 man extra en dan word het lastig zoeken. Veel herrie en schreeuwende mensen, dat zal wel vervelende herinneringen oproepen bij je. En dat wil ik je natuurlijk niet aan doen.

Ik denk niet dat het enigzins invloed zal hebben op mijn fok!carrierequote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neh man, zou zonde zijn van je glanzende fok!carriere
....

Speciaal voor Salvad0r:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Groningers zijn okay.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |