Leg het me nog eens uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, de consequentie daarvan is terug te lezen in het vorige topic, waarin ik uitvoerig mijn mening over die gebeurtenis heb gepost.
Een opa die overlijdt aan kanker is niet het onderwerp waarbij mensen die er direct mee te maken hebben gehad, kwetsende opmerkingen daarover gaan rationaliseren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:02 schreef Salvad0R het volgende:
de vuurwerkramp is niet het onderwerp waarbij mensen die er direct mee te maken hebben gehad, kwetsende opmerkingen daarover gaan rationaliseren.
de consequentie daarvan is dat heel enschede je een motherfucker vindt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Leg het me nog eens uit.
Wat is de consuquentie dat ik om vuurwerkramp grappen kan lachen ?
Die zin begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:02 schreef Salvad0R het volgende:
de vuurwerkramp is niet het onderwerp waarbij mensen die er direct mee te maken hebben gehad, kwetsende opmerkingen daarover gaan rationaliseren.
Het is maar Fok!.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
de consequentie daarvan is dat heel enschede je een motherfucker vindt.
ook kan t een consequentie zijn, dat mensen je daarom juist stoer vinden.
het was trouwens geen grap.
engessa zei zoiets als: "naar mijn mening is er te weinig verwoest met die ramp"
de consequentie daarvan is, dat ik m wel kan slaan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:05 schreef engessa het volgende:
[..]
Een opa die overlijdt aan kanker is niet het onderwerp waarbij mensen die er direct mee te maken hebben gehad, kwetsende opmerkingen daarover gaan rationaliseren.
Nu pas worden de negatieve effecten van de Vuurwerkramp duidelijk:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Leg het me nog eens uit.
Wat is de consuquentie dat ik om vuurwerkramp grappen kan lachen ?
Ik denk het niet. Ik kan namelijk ook over bijlmer grappen lachen en ik woon in amsterdam.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
de consequentie daarvan is dat heel enschede je een motherfucker vindt.
ook kan t een consequentie zijn, dat mensen je daarom juist stoer vinden.
het was trouwens geen grap.
engessa zei zoiets als: "naar mijn mening is er te weinig verwoest met die ramp"
de consequentie daarvan is, dat ik m wel kan slaan.
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik kan namelijk ook over bijlmer grappen lachen en ik woon in amsterdam.
Ik denk persoonlijk dat je je te druk maakt over een opmerking.
"Goh, zou dat?"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je je te druk maakt over een opmerking.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar we zijn waar we zijn. Dus.
Oke, heb ik m speciaal voor jou ff verduidelijkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die zin begrijp ik niet.
Voor hem wel hé. Maar als ik je wat vraagquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke, heb ik m speciaal voor jou ff verduidelijkt.
Ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar we zijn waar we zijn. Dus.
dat is geen optie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:11 schreef SuperUli het volgende:
[..].
Dat gaat nergens over, laat die opmerkingen toch gewoon langs je heen gaan..
en jij bent de normquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik kan namelijk ook over bijlmer grappen lachen en ik woon in amsterdam.
Jij bent er nog, DAT is er mis met de vuurwerkramp.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat is geen optie.
ik heb geen FUCKIN zin mijn gedrag zogenaamd goed te praten
ik wacht op die motherfucker zn adres, zodat ik m op kan zoeken en hem in 3d duidelijk kan maken wat er precies mis is met zijn opmerking over een vuurwerkramp.
Sal ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat is geen optie.
ik wacht op die motherfucker zn adres, zodat ik m op kan zoeken en hem in 3d duidelijk kan maken wat er precies mis is met zijn opmerking over een vuurwerkramp.
Neah. Maar ik denk dat ik meer naar het normale toesta dan Salvador. (in deze situatie iig)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij bent de norm
Ach man, get over it.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat is geen optie.
Ja, in 3d nog welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:12 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja.
We zijn thuis achter de computer waar jij je wezeloos druk zit te maken over een opmerking die ergens langskwam. Je zit achter je computer te wachten tot er iemand een adres post. En dan ?
Wat ga je dan doen ?
" ernaartoe"
En stel ? JE gaat naar hem toe. En je ziet hem, wat doe je dan ?
Ga je hem dan slaan ?
als je mn reacties zo terugleest he, wat denk je dan zelf?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:12 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja.
We zijn thuis achter de computer waar jij je wezeloos druk zit te maken over een opmerking die ergens langskwam. Je zit achter je computer te wachten tot er iemand een adres post. En dan ?
Wat ga je dan doen ?
" ernaartoe"
En stel ? JE gaat naar hem toe. En je ziet hem, wat doe je dan ?
Ga je hem dan slaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |