quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:28 schreef Jerruh het volgende:
how creative.
sms m dan:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:43 schreef blublub het volgende:
[..]
maar heb je t nou gelezen??? nog niks terug!
IK KAN TOCH NIET ZN PENIS ERAF HAPPEN ALS IK M NIET ZIE! SNAP DAT DAAAAAN!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sms m dan:
anders hap ik je penis er af|!.
daarom moet je m dus zieeeen SNAP DAT DAAAANquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:50 schreef blublub het volgende:
[..]
IK KAN TOCH NIET ZN PENIS ERAF HAPPEN ALS IK M NIET ZIE! SNAP DAT DAAAAAN!
JAAAHAAAA, MAAR DAT PROBEERDE IK DUS VOORELKAAR TE KRIJGEN IN DAT SMSJE MAAR JA DAN STUURT IE NIKS TERUG TERWIJL IE ER EERDER ZELF OVER BEGON! IK SNAP ZE NIET, MANNEN!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom moet je m dus zieeeen SNAP DAT DAAAAN
ga naar m toe ofzo
smsjes zijn gewoon kut
160 tekentjes die niks zeggen!.
mekker nie zo, neuk m, spoor m op met je radar en neuk m zo hard dat ie telkens als ie je smst nog een spontane orgasme krijgt! hop, er staat je wat te doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:55 schreef blublub het volgende:
[..]
JAAAHAAAA, MAAR DAT PROBEERDE IK DUS VOORELKAAR TE KRIJGEN IN DAT SMSJE MAAR JA DAN STUURT IE NIKS TERUG TERWIJL IE ER EERDER ZELF OVER BEGON! IK SNAP ZE NIET, MANNEN!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mekker nie zo, neuk m, spoor m op met je radar en neuk m zo hard dat ie telkens als ie je smst nog een spontane orgasme krijgt! hop, er staat je wat te doen
amateurquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:58 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb geen radar
jahquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
amateur.
teveel pokon gegevenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:02 schreef blublub het volgende:
[..]
jah![]()
waarom denk je dat mn maagdenvlies weer is dichtgegeroeid?
als ie al niet terug kan smsen ga ik m echt niet ook nog bellen hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
teveel pokon gegeven.
meiske, je moet gewoon hem bellen, smsenw erkt nie
en als ie nei opneemt, dan is de voicemail een goei afreageermiddel
mag wel hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
sorry, was ff wa doen..
hey mutsquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:12 schreef blublub het volgende:
lieve Jerruh,
ik geloof niet dat je zo goed weet wat het maagdenvlies is. ik zou eens hier kijken:
http://www.sexwoordenboek.nl/maagdenvlies.html
veel succes ermee
groetjes, Blubney
uhuh!!! keilekker!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef blublub het volgende:
ohw
*kijkt*
nee tis geen spekkoek heurdas wel lekker trouwens, spekkoek
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef blublub het volgende:
ik 2. maar ik weet echt niet wat ik er mee aanmoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
tja, dat klopt wel ja. veel mensen misschien op vakantie, of hebben een zonnesteekquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:55 schreef blublub het volgende:
[..]
mag wel hoor
maar t ligt hier een beetje stil ofzow
buck dich!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Nuecken?
waar??
Ik wil ooknuecken
jo jerruhquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
markje toch, tis maar 20 minuten rijden.
markie!!!!. hey waik
.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:55 schreef WAik het volgende:
[..]lieve Waik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen moederkoek, daar ik niet zwanger ben. dank u
groetjes, Blubney
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
20 minuten teveel ik wil nuquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
markje toch, tis maar 20 minuten rijden.
markie!!!!. hey waik
.
ik nog steeds niet dusquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is er hier nog wat te doen of is iedereen aan het nuecken?
Djiezus blub, heb je nog niet genueckt?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ik nog steeds niet dus
maar er komt een soort van vordering in ofzo maar nee ik denk t toch niet ofzow voorlopig
masturberen telt nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Djiezus blub, heb je nog niet genueckt?
ik heb alweer een aantal rondes achter de rug
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
masturberen telt niet!
OMG, je bent vast uitgescheurdquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over
uitscheuren is voor amateursquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
OMG, je bent vast uitgescheurd!!!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Djiezus blub, heb je nog niet genueckt?
ik heb alweer een aantal rondes achter de rug
[HOMO] : More fun than you can handlequote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:17 schreef Jerruh het volgende:
OMG wat een belevingen vandaag!!!.
jah mên, goed dichtgroeien! dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
uitscheuren is voor amateurs
He blub?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[HOMO] : More fun than you can handle
WIE!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:18 schreef blublub het volgende:
[..]
jah mên, goed dichtgroeien! dat is de bedoeling
J.A.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
WIE!
dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
WIE!
Jennifer Anniston?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat zeg ik toch?
J.A.
Ja ik lig te nuecken met Jennifer Aniston.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:26 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jennifer Anniston?
Let je wel beetje op? Jenny is zwangerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik lig te nuecken met Jennifer Aniston.
En Brad doet af en toe ook mee..
Dan krijgt de baby deuken in z'n kop...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:41 schreef Marc_mga het volgende:
Let je wel beetje op? Jenny is zwanger
Nope geen neger, ik ben een ondergrondje aan het creeeren voordat ik naar Turkije ga, andérs ben ik zo lelijk wit op het strandquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:57 schreef Jerruh het volgende:
whohoe mark!
hijs lekker he.
en ben je nu een neger?.
dan moeten we maandag gaan homieshoppen.
man, je vloekt nu al met sneeuw, laat staan da je lelijk wit bentquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope geen neger, ik ben een ondergrondje aan het creeeren voordat ik naar Turkije ga, andérs ben ik zo lelijk wit op het strand
Als je maar geleidelijk aandoet, opbouwen dus anders heeft je huid niet genoeg tijd dikker te worden en vergroot je kans op naja... dat weet je vast welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope geen neger, ik ben een ondergrondje aan het creeeren voordat ik naar Turkije ga, andérs ben ik zo lelijk wit op het strand
haha ik hou mn mond alquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
man, je vloekt nu al met sneeuw, laat staan da je lelijk wit bent
aansteller.
en we zoeken maandag wel kleertjes uit die bij je "bleke" tijnt passenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha ik hou mn mond al
En oh ja : hij is verdomd lekker ja
heeeeel lekkerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha ik hou mn mond al
En oh ja : hij is verdomd lekker ja
Ik mag niks kopenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en we zoeken maandag wel kleertjes uit die bij je "bleke" tijnt passen.
kutquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik mag niks kopenzal wel verdomd lastig worden maar toch, moet een klein beetje bezuinigen heb veel te veel uitgegeven de laatste tijd
We gaan wel lekker de hele dag voor jou shoppen
hij zegt "tvp"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Heeja wizard
Gaat ie weer een beetje??
Uhmm ja het gaat wel.. maar thanxquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Heeja wizard
Gaat ie weer een beetje??
Als je mij maar niet verwijderd is het goedquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ja het gaat wel.. maar thanx
Kzat ff m'n msnlijstje aan het opruimen met dmsn. Alleen nu ben ik bang dat ik de mensen die trillian gebruiken ook eruit heb gegooit
Whahah ik heb ook een groepsindeling gemaakt. Je staat in het goede groepje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als je mij maar niet verwijderd is het goed
Maar mooi dat het weer met je gaat nu
Bwuh wat zal ik vanavond eens gaan doen
whahaha het goede groepje nog welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah ik heb ook een groepsindeling gemaakt. Je staat in het goede groepje.
Ik denk dat ik vanavond gewoon ouderwets een actiefilm ga kijken. Voorlopig geen romantische shit voor mij.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
daar sta vast ik, achter nathanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whahaha het goede groepje nog wel![]()
Ik ben benieuwd wat er allemaal in het foute groepje staat dan
Mja ik blijf ook maar thuis denk ik, ook film kijken ofzo
Nou jah tis geen foute groepje...tis het "dunnow's" groepjequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whahaha het goede groepje nog wel![]()
Ik ben benieuwd wat er allemaal in het foute groepje staat dan
Mja ik blijf ook maar thuis denk ik, ook film kijken ofzo
Nah Nathan heeft mij toch niet meer in z'n lijstje...(ben ik dus achtergekomen met dmsn). Dus hij is uit m'n lijstje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar sta vast ik, achter nathan!!!!
.
dan sta ik alleen bij de dunno's!! klinkt trouwens wel errug outkast! speakerboxxx, the loive below and the dunno's!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah Nathan heeft mij toch niet meer in z'n lijstje...(ben ik dus achtergekomen met dmsn). Dus hij is uit m'n lijstje.
met 8 anderenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan sta ik alleen bij de dunno's!! klinkt trouwens wel errug outkast! speakerboxxx, the loive below and the dunno's!.
jah!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef blublub het volgende:
*Freestylers - Push Up *
Videoclip vind ik stoer.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef blublub het volgende:
*Freestylers - Push Up *
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!!!!! en op lowlands zei mark net
!!!!!!
met die mievrouw die door de straten loopt (naja soort van) toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Videoclip vind ik stoer.
ik wil bij mark staan, das gezelligerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
met 8 anderen![]()
Yup en een hoog roze-gehalte...(haar outfit dan)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:10 schreef blublub het volgende:
[..]
met die mievrouw die door de straten loopt (naja soort van) toch?
Vooruit dan maar, tenzij Mark iets anders zegtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil bij mark staan, das gezelliger.
als ie iets anders zegt rasp ik hoogstpersoonlijk zijn nieuw verworven caramelkleurtje van zijn huid met een staalborstelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, tenzij Mark iets anders zegt
*jerre naar goede kant van wiz's msn lijst sleurquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil bij mark staan, das gezelliger.
en da meidje uit die clip is cool!!!! en enorm sexy!!
rozequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup en een hoog roze-gehalte...(haar outfit dan)
Die van ons begint tegenwoordig ook steeds vaker te blaffen hahaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
waarom maakt een tekketle van 40 cm lang evenveel lawaai als een deense dog van 1:30 hoog?.
lief blafje zeker. die van ons is me een beetje te assertief geworden, recalcitrant ding!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die van ons begint tegenwoordig ook steeds vaker te blaffen haha
Idd een lief blafje nog, en ze schrikt er soms zelf van als ze blaftquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lief blafje zeker. die van ons is me een beetje te assertief geworden, recalcitrant ding!.
volgens mij is max ook homoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Max
Misschien moeten onze honden zich samen voortplanten
als wij het niet kunnen dan zij maar![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij is max ook homo.
daarom ben ik er nie trots op! hij moet ook bisexueel zijn en rokken jagenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
daar heb je dan weer niks aanmaar ja zo baasje zo hond he
Rokken jagenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom ben ik er nie trots op! hij moet ook bisexueel zijn en rokken jagen!
uhuhquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Rokken jagenzoals jij zeker mr casanova
![]()
het gaat goed hoor, alleen zo naar me bedje denk ik! want morgen weer werken enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Hey Jer!Hoe gaat'ie??
jaaaa goed hequote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat goed hoor, alleen zo naar me bedje denk ik! want morgen weer werken enzo. maar ja, geld verdienen he! hoe ist me tjou eej!?
Nou, OPvoeden oke... voeden lukt zelf, aankleden ook, uitkleden af-en-toe moeizaam, kledingadviezen zijn altijd welkom en verder kan ik goed auto wassen, knijntje voeren doen (hoest met hem btw?) en de tuin harken en allesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik je dan ook voeden en kleden en zo?
Het klinkt alsof het geld kostquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, OPvoeden oke... voeden lukt zelf, aankleden ook, uitkleden af-en-toe moeizaam, kledingadviezen zijn altijd welkom en verder kan ik goed auto wassen, knijntje voeren doen (hoest met hem btw?) en de tuin harken en allesen je krijgt er liefde, geluk en voldoening voor terug!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:13 schreef Waxxer het volgende:kleertjes
geld uitgeven
Mag ik jullie foster parents kindje worden?
Tja, dát kost nu eenmaal geld...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Het klinkt alsof het geld kost
quote:Op zondag 11 juli 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
ieks... het is nu zondag... vandaag is't grote optreden
*kriebels in buik voel*
suc6!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:29 schreef Weemz het volgende:
Argh... overmorgen begin ik met mijn nieuwe baan... ('t is wel in de AH maar goed...)
zegt ie toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
succes bief, enne geniet maar nueck met maten.
de mzzol haha.
ik hier?quote:Op zondag 11 juli 2004 04:42 schreef wizarddragon het volgende:
Damn.. Sensation Black (via stream) is toch wel leuk.
Maar een nachtkusje voor iedereen die nog moet slapen of al aan het slapen zijn
Ik ga m'n bedje opzoeken.quote:Op zondag 11 juli 2004 04:44 schreef WAik het volgende:
[..]
ik hier?
trug
Relax Ang3l... 't gaat vast goedkomen!quote:Op zondag 11 juli 2004 10:57 schreef Ang3l het volgende:
*Aan het klaarmaken voor grote show*
*zenuwachtig rondren met vlinders*
Drank, eten, schoenen, kniebeschermers *ren* kleren voor eerste dans Ren terug* ow....kleren voor tweede dans, extra riem *ren* telefoon voor mama en rooster met tijden ... *ren* gouden doeken!! *ren* polsband *ren* AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGH!!!!!!!!!
Hmm.. nieuwe apparatuur zou dus geen overbodige luxe zijn...quote:Op zondag 11 juli 2004 12:45 schreef Cybart het volgende:
bah bah
blijkbaar was het gisteren best gezellig...
ik heb er alleen vrij weinig van gemerkt... mijn hele avond is naar de klote gegaan omdat
*1 cd speler alleen nog oude of originele cd's afspeelt
*bij de andere cd speler de pitch bend niet meer werkt wat mixen zo goed als onmogelijk maakt
*op het mengpaneel 1 schuif zo gevoelig is, dat daar de muziek ook nog eens op weg wil vallen....
en zo kan ik nog wel even doorgaan...
gelukkig hebben de gasten er niet over geklaagd, maar het heeft mijn hele avond verkloot...
en dan moet ik vanavond werken met mijn beste vriendin...
zij is dus donker, en gisteren zaten er al wat van die 16 jarige wannabe nazi's binnen allerlei foute opmerkingen te maken, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen... (voordeel is dat als ze maar 1 ding fout doen (hitlergroet ofzo) ik de security in kan schakelen en ze nog dezelfde avond huiswaarts keren met hun hele familie)...
was gisteren afgeladen vol, hoogseizoen is begonnen...
maar ik ben nog wel sjaggie ... en ik zie mijn manneke morgen pas weer
ja, er wordt me al weken gezegd dat ik dat pas volgend jaar krijg, maar ik kan hier gewoon niet nog ruim 2 maanden mee werken. als het nou nog een week of wat was...quote:Op zondag 11 juli 2004 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. nieuwe apparatuur zou dus geen overbodige luxe zijn...
ja bekrompen geestjes voeren tegenwoordig weer lekker de boventoonquote:Hmm.. Maarten en ik hadden zoiets vrijdga in de kroeg, groepje jongens die nogal anti-homo zijn. Toen een van hen bij ons echt irritant kwam doen hadden ze niet echt op de eigenaar gerekendHeeft ook al gezegd dat voor ze ons aangeraakt hebben dat ze al op straat liggen.
Hmm.. maar ja pubertjes vinden alles kut wat niet zoals zij is, en wat ze niet begrijpen...
Lekker dan als ze je het werk bijna onmogelijk makenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:54 schreef Cybart het volgende:
Ja, er wordt me al weken gezegd dat ik dat pas volgend jaar krijg, maar ik kan hier gewoon niet nog ruim 2 maanden mee werken. als het nou nog een week of wat was...
Uhuh, het wordt ook weer erger, is zelfs door onderzoek uitgewezen. Komt door de individualisering van de maatschappij en de druk om 'perfect' te zijn. Als homo ben je nou eenmaal niet perfect voor de maatschappijquote:ja bekrompen geestjes voeren tegenwoordig weer lekker de boventoon
ik heb het gevoel dat het allemaal weer veel erger wordt dan in de tijd dat ik in de pubertijd zat
ja, het werkt gewoon absoluut niet fijn, maar goed, ik blijf er gewoon over klagen tot er iets veranderd... dan huren ze maar apparatuur zo langquote:Op zondag 11 juli 2004 13:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lekker dan als ze je het werk bijna onmogelijk maken
iedereen voor zichzelf cultuurtje enzo. en dan zijn pubers nog eens heel makkelijk beinvloedbaarquote:Uhuh, het wordt ook weer erger, is zelfs door onderzoek uitgewezen. Komt door de individualisering van de maatschappij en de druk om 'perfect' te zijn. Als homo ben je nou eenmaal niet perfect voor de maatschappij
We gaan Amerika achterna...
Inderdaad, nah ja, we zien wel waar het naar toe gaatquote:Op zondag 11 juli 2004 13:04 schreef Cybart het volgende:
iedereen voor zichzelf cultuurtje enzo. en dan zijn pubers nog eens heel makkelijk beinvloedbaar
dank je jerbeestquote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef Jerruh het volgende:
*knuffel aan bart geeft*
at least zie je morgen meneer L. weer en dan mag je ff relaxen. en anders kom ik langs om die mensjes weg te jagen! wie aan abrt en britt komt, komt aan mij
.
inderdaad, waarschijnlijk komt over een jaar of 2 de grote menigte er weer achter dat ze stom bezig zijn...quote:Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad, nah ja, we zien wel waar het naar toe gaat
jij kan er wel sfeer in brengenquote:Op zondag 11 juli 2004 13:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je jerbeest
het zijn maar een stuk of 5 a 6 man, rest van de mensen die er nu zijn, zijn trouwens erg relaxed
doen niet moeilijk, zeiken niet. duurde alleen erg lang voordat er gisteren wat sfeer in kwam...
maar dat komt vanavond vanzelf goed
die hebben waarschijnlijk een flink groot eigen ego, en dat is dus onnodigquote:Op zondag 11 juli 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij kan er wel sfeer in brengen. you're for real baby!
.
waarom zijn er trouwens mensen die arrogant doen terwijl ze geen reden hebben om arrogant te zijn!?.
ik vind arrogantie bij sommige mensen zelfs sexy staan, maar er zijn er een paar bezig om zo arrogant over te komen, terwijl het maar een masquerade is, da ik nie weet of het er ooit mee goed komt haha!quote:Op zondag 11 juli 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
die hebben waarschijnlijk een flink groot eigen ego, en dat is dus onnodig
*kartonnen billboard in kamer zet van sjoerd*quote:Op zondag 11 juli 2004 13:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Joepie weer een zondag zonder plannen![]()
ik mis mn vriendje nu echt
Jerhunk!!quote:Op zondag 11 juli 2004 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*kartonnen billboard in kamer zet van sjoerd*
zo, en nu kan je de hele dag staren!.
marqui!!!.
*in kamer gaat staan met sjoerdmasker op*quote:Op zondag 11 juli 2004 13:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerhunk!!
Een kartonnen bord?? pfff heb je niks beters man
Ben ff eten tot zo heren
Yeah that will doquote:Op zondag 11 juli 2004 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*in kamer gaat staan met sjoerdmasker op*.
"sjoerd, wat heb je een grote tanden. wat heb je een grote mond, wat heb je een grote..."quote:Op zondag 11 juli 2004 13:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yeah that will do
Yeah rightquote:Op zondag 11 juli 2004 13:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"sjoerd, wat heb je een grote tanden. wat heb je een grote mond, wat heb je een grote..."
Ah joh, integreren is zo gebeurd hoor!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef makinghistory23 het volgende:
Hee guys, ben nieuw hier! Klinkt wel als een vrij hecht clubje, dit allemaal!
Och, altijd plek voor StephenFry-lezers.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef makinghistory23 het volgende:
*domme heteroow is*quote:Op zondag 11 juli 2004 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, altijd plek voor StephenFry-lezers.
En ook: hoi!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef makinghistory23 het volgende:
Hoi. Welkomquote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef makinghistory23 het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:17 schreef Gerdo het volgende:
*domme heteroow is*
www.google.nlquote:Stephen Fry?.
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
Waarvoor mijn dank!quote:
Je pasfoto ofzo.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:28 schreef makinghistory23 het volgende:
en zoek nog een leuke avatar...
Vergeet je signature niet!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:28 schreef makinghistory23 het volgende:
en zoek nog een leuke avatar...
Ik had al gegoogled, but thanks anyway!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
@ Gerdo: http://images-eu.amazon.com/images/P/1569471509.01.LZZZZZZZ.gif
Regent het bij jullie niet dan?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo het terras op
Ik kom ook heel niet uit Brabant of Limburg mên!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:42 schreef Waxxer het volgende:
Groningen!Eindelijk eens iemand meer uit mijn regio
Geeennn Brabander dan wel Limburger!
Maar een Groninger!!
Damsterdaip, Hoge der Aa
niet zeiken, zeikwijfquote:Op zondag 11 juli 2004 15:14 schreef Gerdo het volgende:
Blub, die TT!.
Like: ielh!
Ja, en?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:44 schreef blublub het volgende:
[..]
niet zeiken, zeikwijf
jij wil porno of bloed![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik kom ook heel niet uit Brabant of Limburg mên!.
ja en dus moet je niet zeikenquote:Op zondag 11 juli 2004 15:46 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, en?.
hoi!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:54 schreef makinghistory23 het volgende:
Waxxer, Zwolle? Gemutlich!
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:49 schreef Waxxer het volgende:
Veenendaal??![]()
Ik had heel wat heftigers verwacht!!![]()
Okay, dan niet womên!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:51 schreef blublub het volgende:
[..]
ja en dus moet je niet zeiken
Jawohl!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:54 schreef makinghistory23 het volgende:
Waxxer, Zwolle? Gemutlich!
nee nietquote:Op zondag 11 juli 2004 15:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Okay, dan niet womên!
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:58 schreef beaverhausen het volgende:Spongebob weekend
Beaverdingest!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:01 schreef beaverhausen het volgende:
Blub!
Gerdoow!
Waxxepaxje!
Gerdoowbeeb!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:02 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingest!.
exlurker?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
oeh! Hebben we weer een nieuwe exlurker?
Ja!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoowbeeb!
Nog genueckt?
euhm... blub? Waarom doet jouw ondertitel nog steeds hup hup?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:06 schreef blublub het volgende:
miauw!
hup! hup! blublub gaat binnekort nuecken huphup!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm... blub? Waarom doet jouw ondertitel nog steeds hup hup?.
ex (de ~) 0.1 iem. die een hoedanigheid niet meer bezit.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:06 schreef makinghistory23 het volgende:
[..]
exlurker?![]()
Ja, Grunn is wel iets levendiger dan Zwolle, maar Zwolle is ook niet helemaal mis... Vond het altijd erg gezellig in de sally's...
Wanneer is z'n moeder weg?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef blublub het volgende:
[..]
hup! hup! blublub gaat binnekort nuecken huphup!
zoiets?
Go Gerdoow!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja!.
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wanneer is z'n moeder weg?
heaumeauquote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe. Had ik gister eens tegen de grijze haren verf door m'n haar gegooid, en nu zit er zomaar een oranje gloed overheen!.
Stoer. Zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe. Had ik gister eens tegen de grijze haren verf door m'n haar gegooid, en nu zit er zomaar een oranje gloed overheen!.
Ik gok dat het meer om het "lurker"-gedeelte ging...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ex (de ~) 0.1 iem. die een hoedanigheid niet meer bezit.
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik gok dat het meer om het "lurker"-gedeelte ging....
Wat een geile ava heb je trouwens!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Go Gerdoow!
Check!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik gok dat het meer om het "lurker"-gedeelte ging....
Garpje!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat een geile ava heb je trouwens!.
Mijn ava blijft geiler dan die van jou mênquote:Op zondag 11 juli 2004 16:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Garpje!.
Nee mên, ik ben de geilste!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ava blijft geiler dan die van jou mên
Tegen de grijze haren mag. Dat doen hetero vaders ook wel eens.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:11 schreef beaverhausen het volgende:
heaumeau
't Is niet zo heftig hoor... *picje upload*quote:Op zondag 11 juli 2004 16:12 schreef Weemz het volgende:
Stoer. Zien.
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nee mên, ik ben de geilste!.
Do not underestimate the power of Gerdoow!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfoverschatting is okeej mên
whaaaquote:Op zondag 11 juli 2004 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
dat zijn geen grappen okayquote:Op zondag 11 juli 2004 16:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil meequote:Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Gerdo het volgende:
En nu ga ik douchen!.
.
Zeg je dat ook als je gaat nuecken?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Do not underestimate the power of Gerdoow!.
jah want je stinkt onwijsquote:Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Gerdo het volgende:
En nu ga ik douchen!.
.
okeej mênquote:Op zondag 11 juli 2004 16:22 schreef blublub het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen okay
In september he?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:22 schreef WAik het volgende:
whaaagrijze haren? ik dacht je dat je de 30 nog niet eens bereikt had...
mên... {w} nou ja, kan je overkomen. op de basisschool had ik een klasgenoot die op zijn tiende al volkomen grijs was... andersom: mijn vader is net vorige week 50 geworden, en heeft pas sinds twee jaar een paar grijze haren. dus ik ben blij met mijn genenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In september he?
'k Heb nu *denk* stuk of 30 grijze haren, bij m'n oren. Begon al op m'n 24ste ofzo..
*aftakel*
is ook goedquote:Op zondag 11 juli 2004 16:11 schreef Cybart het volgende:
spongebob weekend
allemaal herhalingen....
doe mij maar eenFairly Odd Parents
weekend
[afbeelding]
weet ik nietquote:Op zondag 11 juli 2004 16:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
okeej mên
maaruh, effe ontopic, wanneer is z'n moeder weg?
owquote:Op zondag 11 juli 2004 16:31 schreef blublub het volgende:
[..]
weet ik niet
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:06 schreef makinghistory23 het volgende:
[..]
exlurker?![]()
Ja, Grunn is wel iets levendiger dan Zwolle, maar Zwolle is ook niet helemaal mis... Vond het altijd erg gezellig in de sally's...
Pas maar op Waxje, straks weet ie waar je huis woont.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
wat is jouw band met Zwolle dan??
Mwoah.... neem aan dat het good old Just-Dennis niet is!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas maar op Waxje, straks weet ie waar je huis woont..
Zou ie nog steeds witte sokken dragen?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah.... neem aan dat het good old Just-Dennis niet is!Dan rook ik nl de sokken wel!!
matig hequote:Op zondag 11 juli 2004 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow.
Vast! En zeker ook nog dezelfdequote:Op zondag 11 juli 2004 16:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds witte sokken dragen?
ja best wel eigenlijkquote:Op zondag 11 juli 2004 16:47 schreef blublub het volgende:
[..]
matig he![]()
iehlquote:Op zondag 11 juli 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vast! En zeker ook nog dezelfde!!
"Mien lievel'ngs sokk'n wazziknie"
~quote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
wat is jouw band met Zwolle dan??
Want jij wilde met Jennifer trouwen?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:52 schreef Jerruh het volgende:
ik haat marc anthony.
witte sokken draag ik maar 1x per jaar, net als kisten: als ik ga zeilenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
iehl
Ik draag nooit sokken als ik ga zeilenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:59 schreef WAik het volgende:
[..]
witte sokken draag ik maar 1x per jaar, net als kisten: als ik ga zeilen
nee ik moet zijn CD reviewen, en ik heb nog nooit zon vies stukje opgedroogd slijm in mijn cd speler gestoptquote:Op zondag 11 juli 2004 16:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want jij wilde met Jennifer trouwen?.
hmmjah, ik had het ook over als je slecht weer hebtquote:Op zondag 11 juli 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik draag nooit sokken als ik ga zeilen.
welke review?quote:Op zondag 11 juli 2004 17:02 schreef makinghistory23 het volgende:
Review klaar...
ahaquote:Op zondag 11 juli 2004 17:05 schreef makinghistory23 het volgende:
review van de ceedee van marc anthony
Lijkt me voldoende als review, toch? Duidelijker kan het niet...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n vies stukje opgedroogd slijm in mijn cd speler gestopt.
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef blublub het volgende:
ik draag best wel eens witte sokken eigenlijk
Noit soe'zn!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef blublub het volgende:
hetereauquote:Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef blublub het volgende:
de wattus?quote:Op zondag 11 juli 2004 17:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Noit soe'zn!![]()
hetereaus zijn keicool mênquote:Op zondag 11 juli 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hetereau
Horrendous!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:43 schreef makinghistory23 het volgende:
dat, of met van die gevlochten instappers met kwastjes...
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Witte sokken kunnen toch eigenlijk alleen maar in sportschoenen, i.c.m. korte broek enzo?
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:43 schreef makinghistory23 het volgende:
dat, of met van die gevlochten instappers met kwastjes...
witte sokken kunnen gewoon niet. Alleen van die halve (lage) sokken kunnen. En dan alleen in lichte schoenen. Anders moeten ze zwart zijn....quote:Op zondag 11 juli 2004 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Witte sokken kunnen toch eigenlijk alleen maar in sportschoenen, i.c.m. korte broek enzo?
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:05 schreef Jerruh het volgende:kuitlaarzen
!!!!!!
Witte sokken zijn zo 2004!quote:Op zondag 11 juli 2004 18:12 schreef blublub het volgende:
maar wel met witte sokken er dus in he![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Witte sokken zijn zo 2004 1987!.
Is dat een goed of een slecht punt vent?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:
ik ook niet.
ik denk goedquote:Op zondag 11 juli 2004 18:30 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht punt vent?.
Wij zijn de beste, das waar!quote:Op zondag 11 juli 2004 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk goed
kom op
we hebben het over ons!
duhus!.
Werksequote:Op zondag 11 juli 2004 18:35 schreef Cybart het volgende:
vriendje mis
nu zometeen werken... geen zin
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |