quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, zodra je met engelse termen gaat gooien laat je blijken dat je weinig op internet komt.
Men heeft hier gewoon geen leven.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Tessje het volgende:
Jongens jongens..
Als je zulke foto's op fok post, dan is het duidelijk dat er een stel n00bs zijn die daar een apart afzeiktopic over maken.. Dus niet zeiken en zulke foto's gewoon niet meer posten..
Het zal me niets verbazen als er nu al een stuk of 8 man al zit te photoshoppen.. Beetje laat dus...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Men heeft hier gewoon geen leven.
Maakt mij toch niet uit, ze doen maar wat ze willen.
wel jammer dat ze nu zichzelf heel goed vinden, stel kansloze nerds.
ohja, als ik wil gooi ik al die kutfoto's zo offline.
Doek later wel
en dan? Net of dat uberhaupt boeit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als er nu al een stuk of 8 man al zit te photoshoppen.. Beetje laat dus...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef Nouk het volgende:
Go Salvie, It's your birthday!
Neuh. Hier kan geen photoshop tegenop hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef Tessje het volgende:
Het zal me niets verbazen als er nu al een stuk of 8 man al zit te photoshoppen.. Beetje laat dus...
uit jouw woorden leid ik af dat je nog nooit geneukt hebt, anders zou je weten dat je je niet aftrekt over je vriendin maar haar gewoon neukt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Stijl en klasse?
Je aftrekken en over de behaarde rug van je vriendje klaarkomen.
Ik ben klassequote:Da's niet echt klasse.
Newsflash mensen die anderen verwijten dat ze geen leven hebben is zooo 1945 :') .quote:En dat je zo stoer doet op internet () ben je in het echte leven (als je dat hebt.. aangezien je altijd op fok zit) gewoon een dikke n-e-r-d.
Ik hoop dat jouw familie je uitlacht op jouw sterfbed.quote:Sterf maar
Dan kun je net zo goed de foto's laten staan en hopen dat ze geen 2e topic openen als deze vol is...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
en dan? Net of dat uberhaupt boeit.
Dan zit hij op fok?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef Nouk het volgende:
Go Salvie, It's your birthday!
Het probleem is niet het posten van die foto's, maar de trieste users die in groepsverband denken dat ze stoer zijn als ze deze mensen online afzeiken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de foto's laten staan en hopen dat ze geen 2e topic openen als deze vol is...
Ja maar geef toe... Het zijn wel van die cu2 foto'squote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het probleem is niet het posten van die foto's, maar de trieste users die in groepsverband denken dat ze stoer zijn als ze deze mensen online afzeiken.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan zit hij op fok?
En dan anderen verwijten dat ze geen leven hebben
nah, ik vind t meer gewoon dagelijksleven foto's eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar geef toe... Het zijn wel van die cu2 foto's
Dat is de verjaardag van Shakespeare!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:25 schreef Salvad0R het volgende:
mijn verjaardag valt op de 23e van elke april.
that, i didn't knowquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is de verjaardag van Shakespeare!
En zijn sterfdag...
Als jou dagelijkse leven bestaat uit bier, hakkuh en rare feestjes...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nah, ik vind t meer gewoon dagelijksleven foto's eigenlijk...
Moet je maar geen kuttopics openen met je eigen foto's erinquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:24 schreef Salvad0R het volgende:
Het probleem is niet het posten van die foto's, maar de trieste users die in groepsverband denken dat ze stoer zijn als ze deze mensen online afzeiken.
Laiverd. Das van dat liedje weet je.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan zit hij op fok?
En dan anderen verwijten dat ze geen leven hebben
Jouwquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jou dagelijkse leven bestaat uit bier, hakkuh en rare feestjes...
stumperquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef robh het volgende:
[..]
Moet je maar geen kuttopics openen met je eigen foto's erin![]()
hakkuhquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jou dagelijkse leven bestaat uit bier, hakkuh en rare feestjes...
Ik luister niet naar de flop 40quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Laiverd. Das van dat liedje weet je.
Maar goed.. Die foto's zijn het prototype van foto's van die bacoboys..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hakkuhneh man, daar doe ik niet aan.
bier & rare feestjes des te meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |