quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Enemy het volgende:
Nadat PGR2 een tijdje stof stond te happen ben ik toch maar verder gegaan met het proberen om alles op platinum uit te spelen. Met dit als resultaat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja weer leuke auto's erbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:41 schreef Enemy het volgende:
Ik zie net dat de Long Beach Booster Pack te downloaden is![]()
Gelijk maar ff doen![]()
Net gedownload, ga ze nu spelen. Iemand zin om te spelen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja weer leuke auto's erbij.
Vond deze pack mooier dan Parijs.
Get a life....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Enemy het volgende:
Nadat PGR2 een tijdje stof stond te happen ben ik toch maar verder gegaan met het proberen om alles op platinum uit te spelen. Met dit als resultaat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie wil mijn handtekening?![]()
Twi, you've got company![]()
Get better at PGR2...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Get a life....
* GokuSFE heeft xbox helpdesk gebeld en krijgt nu binnen 10 dagen een nieuwe Communicator thuisgestuurd zonder moeilijk gedoe!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:05 schreef GokuSFE het volgende:
Gedverdemme, wil ik net ff Live een paar potjes PGR2 doen, met mn headset, wordt ik overal uitgekickt :S
Blijkt nu dus dat er allemaal ruis te horen is via mn headset. Als ik bij PGR2 voice mask wil kiezen, hoor ik alleen keiharde storing, en als ik dan wat zeg in de microfoon, hoor ik heel zacht op de achtergrond mn stemVandar dat niemand me aardig vond op Live
Iemand dit eerder gehad (+oplossing)?
Respectquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Enemy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb die TVR twelve speed (Kut kar btw) voor 5 euro gedownedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Enemy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op t rechte stuk is ie wel extreem snel natuurlijk, maar er zijn idd 'betere' wagens.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb die TVR twelve speed (Kut kar btw) voor 5 euro gedowned![]()
Ach dr is ook een soort van cheat, dat je in iedere auto kan rijden.. vraag me ff niet hoe maar ik heb al in die TVR gereden daardoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:21 schreef Perfect het volgende:
hadden ze niet moeten doen vind ik, sommige mensen hebbe ernorm ziiten zwoegen voor die auto, en nu kun je hem downloaden......
Ja een andere ook.. moest je in en uit het menu en weet ik het wat allemaal.. maar kon welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:50 schreef DinoPK het volgende:
De enige cheat die er is voor PGR2 zodat je met alle auto's kan rijden is de action replay voor zover ik weet. Is er een andere dan? (niet dat het nu nog wat uitmaakt)
Ben je niet in de war met de color glitch? (die werkt dus met het switchen vanuit het menu etc).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja een andere ook.. moest je in en uit het menu en weet ik het wat allemaal.. maar kon welNee, staat niet op gamefaqs inderdaad.
Je hebt hem toch niet verkocht he???
hihiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef DinoPK het volgende:
Iedereen die PGR2 verkoopt dient niet serieus genomen te worden![]()
[heel erg offtopic]PSX versie is 100x beter he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:41 schreef HomerJ het volgende:
IK ga zo maar is beginnen aan Metal gear solid 2: Substance
Ik heb deel 1 op de PSX & The Twin snakes bij elkaar stuk of 15 keer uitgespeeld, maar nooit een PS-2 gehad en op de PC lijkt mij deel 2 niks. Dus nu dan eindelijk voor mijn box-je
Beide even coolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:49 schreef Eitjes het volgende:
[..]
[heel erg offtopic]PSX versie is 100x beter he?[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |