Uh ja, die kans zit er in. Het verschil is dat menselijke tegenstanders veel diverser reageren dan computer tegenstanders. Mensen hebben het vermogen om te improviseren afhankelijk van de situatie. Bij een computer tegenstander weet je wel ongeveer wat hij wel en niet kan doen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:33 schreef GinaG het volgende:
Wat ik mij nou afvraag is het verschil tussen een fps in campaign mode spelen of online in een clan? Kan het zo zijn dat ik bijv. heel erg goed ben (ahum) in HALO maar zodra ik het online tegen een andere clan ofzo moet spelen dat ik er dan niks van zou bakken? (ik heb nog nooit echt online gegamed met of tegen mensen)
Ik heb net chapter 7 bereiktquote:Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef speknek het volgende:
Ninja Gaiden is okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en inderdaad.... Ninja Gaiden is okay
Fok! Groentje
die zombies nietquote:Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef speknek het volgende:
Ninja Gaiden is okay.
Ja hiero... wat heb ik lang op dat spel gewacht zegquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:12 schreef pimpin het volgende:
wie van jullie speelt weleens Fight Knight 2004? Dat is echt een geweldig spel, lekker boksen!
Google doet wonderenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam weten hoe ver de RPG-7 in FSW komt?
Waarop heb je dan gezocht? Full spectrum warriors + RPGquote:Op maandag 12 juli 2004 08:13 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Google doet wonderen
Ik vond vraag 3 veel lastiger: bedoelen ze het specifiek voor FSW (ben ik maar vanuit gegaan), of bedoelen ze het in 't algemeen?
Jah, ik zie de volgende getallen:quote:Op maandag 12 juli 2004 10:25 schreef twi het volgende:
RPG-7 + distance, dan moet je er wel uitkomen
Veel plezier in Hongarije, doe de groeten aan Zita Gorog voor me
Dan kan niet nee.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:39 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben trouwens bij vraag 3 voor de tweede optie gegaan, voor zover ik weet kun je bij FSW geen voice commands geven...
al die antwoorden staan vaak in een artikel over die gamequote:Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam weten hoe ver de RPG-7 in FSW komt?
Naast PES4 is er ook nog een andere PES in de maak voor de XBOX.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat Pro Evolution Soccer 4 niet Live gaat. Dat had weleens een grote klap voor EA geweest kunnen zijn. Nu moet ik nog steeds de footies op de PC spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |