Een goede bitch daarintegen kunnen we dan vast wel gebruiken, you're hired.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:31 schreef GinaG het volgende:
Maak je maar geen zorgen Masterhood zal ik nooit bereiken. Integendeel![]()
Wacht maar tot die rocketlauncher in je ass knaltquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een goede bitch daarintegen kunnen we dan vast wel gebruiken, you're hired.
ik ben nu al bang voor jequote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wacht maar tot die rocketlauncher in je ass knalt![]()
Okay, even de basics.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wacht maar tot die rocketlauncher in je ass knalt![]()
Voor de rest ben ik erg![]()
Bitches zijn nou eenmaal onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, even de basics.
In een clan speel in principe met elkaar, niet tegen elkaar..
das erg voor je !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben m'n MM3 kwijt geraakt,.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Zit 'ie nie in je Xbox doos? Jammer, potje MM3 wat we gespeeld hebben vanavond was errug leukquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben m'n MM3 kwijt geraakt,.
Ik heb het ook niet echt op clans en ben er nog nooit "lid" van geweest, maar voor Halo 2 en Fok maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tain, Bastard, Twi en ik zijn iig niet echt pro clan, geloof ik...
Ik niet iig,.
Zou bijna ontslag moeten nemen om alle leuke spellen straks te kunnen spelen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Star Wars Battlefront video preview
http://insider.ign.com/videos/articles/529/529452p1.html
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:46 schreef twi het volgende:
Zoals Spiderman 2?
Koel! Laat die vriend van je het maar niet horen, want dan krijgt 'ie je nooit meer van z'n Xbox afquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al zo'n zin in RS3 black arrow en star wars battlefront, lekker clan matches verstoren
Als mijn vriendin xboxen ook echt zo leuk zou vinden als ik dan zou ik zo nog een tv en een xbox erbij halenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Koel! Laat die vriend van je het maar niet horen, want dan krijgt 'ie je nooit meer van z'n Xbox af
Leuk idee TWI , purple pill is dat dan een soort van zuster gemeente van de nexiums ..... of de amerikaanse variant.... wel goed voor de maag als ik mag zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:52 schreef twi het volgende:
Nou vooruit dan, ik stem voor de Purple Pill clan
[PP] bartje twi
[PP] SailingAce
[PP] Daggla
[PP] Tain NL
"Healing Power!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |