abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20515780
heeft er iemand van de fokkers ervaring met een eendebek speculum in je relatie tijdens sex of voor doktertje spelen, zelfonderzoek, ed.
ikzie ze steeds vaker in webwinkels en in shops
Jan Peter opzoute!!!!!!!!!
Wanbeleid is ook beleid
pi_20518635
Tja, bij de gyn, bij soa onderzoek gehad, bij de huisarts voor het spiraaltje inzetten en bij een fotoshoot(medisch-erotisch zeg maar).

Ik vind het snertdingen, zie er echt de lol niet van in...
Ik vind het niet fijn voelen igg, het doet geen pijn ofzo, is gewoon een raar en naar gevoel, misschien welextra door de associatie met medische ingrepen en doktersgegluur...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20518938
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 20:51 schreef erodome het volgende:
Tja, bij de gyn, bij soa onderzoek gehad, bij de huisarts voor het spiraaltje inzetten en bij een fotoshoot(medisch-erotisch zeg maar).

Ik vind het snertdingen, zie er echt de lol niet van in...
Ik vind het niet fijn voelen igg, het doet geen pijn ofzo, is gewoon een raar en naar gevoel, misschien welextra door de associatie met medische ingrepen en doktersgegluur...
dat het door een dokters bezoek geen fijn iets is begrijp ik, maar hoe zit het met die medische foto shoot b.v. ? was het toen "fijner" ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20519832
Nee, daar was ik dus benieuwd naar dus heb toegestemd in het gebruik van de speculum, het was net zo snert....

Het is en blijft gewoon een rotgevoel dat de boel zo hoppa opengetrokken wordt en dat die "lepels" de boel openhouden, nogmaals, het doet geen pijn ofzo, het is gewoon naar, mijn spieren reageren met dicht te willen knijpen, wat niet gaat, het is en blijft een IEEKKKSSSSS gevoel

Maar er zijn wel mensen die het wel wat vinden, die het werelds vinden, ik behoor alleen niet tot die mensen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20548811
die beelden van de medische erotische fotoshoot zijn die ergens te zien, boek, internet of dergelijk?
Jan Peter opzoute!!!!!!!!!
Wanbeleid is ook beleid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')