abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20597164
Na een hele avond en nacht doorheisen in de stamkroeg (jaren geleden...) besloten we lopend naar huis te gaan, met de fiets aan de hand. Toen we eenmaal aan het lopen waren kwam een vriend van mij erachter dat hij zijn fiets vergeten was mee te nemen...

Even later kwamen we bij een akker uit waarop prei verbouwd werd. Toen hebben we met zijn allen getracht om preicirkels (ipv graancirkels) te maken; maar dat ging uiteraard niet zo vlotjes...
Toen ik later die dag wakker werd, stond mijn moeder op mijn kamer en vroeg zich af, hoe het kon dat ik een prei de kontzak van mijn broek had zitten.
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_20597330
Ik heb een keer de buurvrouw doodgereden met m'n zatte kop.
pi_20599845
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
GOEIE!
pi_20601313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
Geniaal
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:48:03 #205
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_20601781
Was met oud en nieuw en ik was met vrienden bij een van de ouders.. lekker veel champagne gedronken en toen kwam die vader met een goeie fles port aanzetten.. hmm dacht nixje, dat gaat er wel in.. slecht idee.. op een gegeven moment was ik dus zo zat als ik weet niet wat en toen moest ik kotsen.. ik daar de kamer uit en nou komt het leuke.. de wc zit daar in de kelder.. en op de eerste verdieping zit er ook 1 maar dat wist ik toen nog niet.. dus ik om een of andere reden naar boven.. heb ik denk ik even gezocht naar een wc en uiteindelijk de prullenbak van het zusje van die vriend leeggegooid in een hoekje van dr kamer en em toen volgekotst.. toen met de bak naar beneden naar de wc em daarin leeggegooid en toen weer naar boven en die bak op de kamer van die vriend gezet.. Volgende ochtend zusje helemaal verbaasd, waar is mijn prulebak en wat doet die troep op mijn kamer en die vriend.. heu 2 prullenbakken wtf?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:00:09 #206
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_20602009
Tegenwoordig ga ik zo nuchter als een boterham uit.
Kan ik lekker lachem om al die zatte mongolen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:13:54 #207
67316 J-DOGG
eeeeh ja?
pi_20602321
-tegen de deur van de wethouder aan zeiken.
- door de tuin (bloemetjes) van de wethouder rennen. (ik mag hem niet)
-prullenbakken in de fik steken.
-te koop borden bij andere huizen in de tuin zetten.
-op mijn bek gaan met mijn fiets.
-sentimenteel worden.
-"serieuze" discussies houden met vrienden.
-wild vreemden aanspreken.
-en als ik te dronken ben om bier te drinken ga ik aan de baco's.
-door de vorige reden: kotsen!
And than you wake up dead and your dick falls off!!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:19:26 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20603611
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:13 schreef J-DOGG het volgende:
-te koop borden bij andere huizen in de tuin zetten.
-
Dat heb ik ook wel eens gedaan

Laatst dat ik zo dronken was moest ik thuis doen.
Dat heb ik ook gedaan. Heel de gang vol. Behang onder plus de trap en de WC van boven tot onder.
En dan zit ik voor de WC op m,n gemaktje nog al hart de pizza hut te zingen zo dat m,n ouders wakker worden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_20603827
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgen Maar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:41:00 #210
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20604093
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgen Maar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?
OJAAJOH?
pi_20604728
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:41:12 #212
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20605640
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:

[..]

Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"
hahaha idioot
OJAAJOH?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:51:13 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20605907
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
best link
had je niet moite met lopen toen je weg ging
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:11:42 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20607693
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:

[..]

en is het bij een drankje gebleven ?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:32:00 #215
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_20608126
Leuk verhaaltje over een kameraad van mij..

Die maat is een behoorlijke drinker en die avond had hij weer behoorlijk wat gehad. Dus hij komt naar me toe lopen en gaat naast me staan. We praten een klein beetje en hij haalt wat drinken. Naast ons zaten 2 dames ook wat te praten en mijn maat komt er weer aan met zijn drankjes. Struikelt hij over zijn eigen voeten en giet zo die drank bij 1 van die dame op schoot.

Wat doet die malloot. Gebruikt hij zijn mouw om alles op te vegen en wrijft hij behoorlijk hard over haar gevoelig plekje en krijgt een mep in zijn gezicht

Nog steeds moet ik lachen als ik daaraan terugdenk.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_20608603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat weet ze dus niet meer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:07:07 #217
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20608936
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef furanku het volgende:
Leuk verhaaltje over een kameraad van mij..

Die maat is een behoorlijke drinker en die avond had hij weer behoorlijk wat gehad. Dus hij komt naar me toe lopen en gaat naast me staan. We praten een klein beetje en hij haalt wat drinken. Naast ons zaten 2 dames ook wat te praten en mijn maat komt er weer aan met zijn drankjes. Struikelt hij over zijn eigen voeten en giet zo die drank bij 1 van die dame op schoot.

Wat doet die malloot. Gebruikt hij zijn mouw om alles op te vegen en wrijft hij behoorlijk hard over haar gevoelig plekje en krijgt een mep in zijn gezicht

Nog steeds moet ik lachen als ik daaraan terugdenk.
geen blunder, maar wel leuk om te doen...:

aan de bar gaan zitten lekker pilsje erbij, en dan ijsblokjes bij de vrouwen achter de truitjes gooien
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  woensdag 14 juli 2004 @ 02:32:06 #218
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_20612059
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
Je kent het wel, je hebt een leuk feest, drinkt flink wat en je raakt aangeschoten (of zat)
Zoiets had ik gisteren dus.. en achteraf vind ik me echt de grootste mongool die er op aarde rond loopt

hier mijn verhaaltje:

Ik had gisterenavond een examenfeest en uhm veel bier op toen moest ik iemand naar huis brengen in Helmond (waar ik zelf al woon) nadat ik diegene had afgezet fietste ik dus weer naar huis, maar ik wist de weg maar half daar.. op een gegeven moment kijk ik op een bordje Helmond 10 kilometer lieshout 4 kilometer. dus helemaal de stad uitgefietst! maar das nog niet het ergste.. ik koos om richting lieshout te fietsen omdat dat maar 4 kilometer was. WTF moet ik nou in lieshout?!
Ik had niet eens door dat ik zo achterlijk bezig was

Doen jullie ook van die rare dingen als je hebt gezopen? Gooi ze hier neer

hellmondunited heeft morgen avond weer feest, maar hoeft nu niet aan bier te denken
Volgens mij was je op weg naar een volgend vers biertje bij de Bavaria-fabriek:)
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_20617109
Een weekend een voetbaltoernooi in België, 's nachts na een avond stappen in het stadje lam naar de slaapplaats teruglopen maar niet zonder:
Met z'n vieren op een rotonde die bedekt was met bloemen rollebollen, alle bloemen verrot. En nog even een foto maken met een mobiel waarop we heel stoer op de rotonde staan.
Vervolgens bij een klein flatje in de brievenbussen pissen en degene die hem open houdt zitten zeuren dat ie spetters op zn handen krijgt.
Verscheidene brievenbussen op de grond gooien kranten eruit halen en weggooien, verkeersborden omdraaien of uit de grond halen, bloemen en plantjes uit de grond trekken en op straat gooien.
Een gast ziet een vijver, doet zn schoenen uit en gaat lekker door de vijver lopen. Toen ie weer zn schoenen aan deed een politiebusje aan zien komen. En die gast maar zeggen dat ie in de vijver was gevallen.
Verderop nog een politiebusje tegenkomen en te horen krijgen dat er vernielingen waren geconstateerd en of wij dat gedaan hadden. Het busje wat we eerder tegenkwamen komt ook aanrijden. Hevig ontkennen en zeggen dat we niks hadden gezien. Te horen krijgen ons te identificeren maar zeggen dat we geen enkel bewijs hebben en dat alles bij onze voetbaltrainer ligt . Vervolgens een heel lulverhaal over dat we altijd rustig zijn en alleen maar eventjes een biertje waren gaan drinken.
Voor de rest wel een leuke avond gehad.

Oja een aantal jaren terug:
Was op de fiets van een verjaardag en kom twee vrienden tegen die vrij lam waren en allebei een 'Te koop' bord bij zich hadden. Onderweg nog een aantal keer die borden in de berm gegooid omdat er auto's langsreden. We zijn vervolgens naar een huis van een vriend van hen gefietst en hebben beide borden in de tuin gezet. Zien we zijn ouders voor het raam, en zijn maar snel weggegaan. Wel de borden laten staan uiteraard, helaas niet meer gehoord hoe het met die borden is afgelopen.
pi_20617906
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

We hebben wat gezoend en gestreeld, meer niet, gelukkig
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_20619254
Ik gedraag me altijd vrij normaal als ik dronken ben. Natuurlijk ben ik wel melig enzo, maar nix ernstigs, hooguit wat slap ouwehoeren.

Vrienden van me kunnen echter wel een verhaal over mij vertellen. Ik weet er niet veel van, maar het had iets te maken met 3 uur aan de hartbewaking op de EHBO in het ziekenhuis en een rolstoel :S

Daar komt ook de volgende uitspraak vandaan: "Ook voor jou hebben ze loopgips en een rolstoel waar je uit kan vallen!"
pi_20642738
Ik denk altijd achteraf, "wat heb ik toch weer in de godsnaam tegen iedereen zitten zeuren!"
Zo van, mensen die je een week later weer ziet die jou dan wel kennen en met je beginnen te lullen over van alles en nog wat maar jij herkent ze totaal niet maar je doet maar gewoon mee...
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:52:28 #223
82589 S-Two
barba macacu
pi_20647331
meisjes sms-en dat ze lekker zijn
alles wat te roken valt bietsen en daarna oproken (ik rook normaal niet)
en tja... nog heel wat meer dingen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20647393
oh ja, soms bel ik ook met m'n mobiel naar Israel, Tsjechie, Zwitserland, Finland of iets dergelijks als ik lam ben. dure grap is dat.
All good things must come to an end...
pi_20647411
oh ja, ik vergeet ook bijna altijd namen van mensen die ik ontmoet op een avond. erg irritant kan dat zijn.
All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')