GOEIE!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
Ik heb een keer de buurvrouw doodgereden met m'n zatte kop.
Geniaalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
Ik heb een keer de buurvrouw doodgereden met m'n zatte kop.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:13 schreef J-DOGG het volgende:
-te koop borden bij andere huizen in de tuin zetten.
-
je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgenMaar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
![]()
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?
hahaha idiootquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:
[..]
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"![]()
best linkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgenMaar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
![]()
en is het bij een drankje geblevenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:
[..]
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"![]()
Dat weet ze dus niet meerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en is het bij een drankje gebleven?
geen blunder, maar wel leuk om te doen...:quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef furanku het volgende:
Leuk verhaaltje over een kameraad van mij..
Die maat is een behoorlijke drinker en die avond had hij weer behoorlijk wat gehad. Dus hij komt naar me toe lopen en gaat naast me staan. We praten een klein beetje en hij haalt wat drinken. Naast ons zaten 2 dames ook wat te praten en mijn maat komt er weer aan met zijn drankjes. Struikelt hij over zijn eigen voeten en giet zo die drank bij 1 van die dame op schoot.
Wat doet die malloot. Gebruikt hij zijn mouw om alles op te vegen en wrijft hij behoorlijk hard over haar gevoelig plekjeen krijgt een mep in zijn gezicht
![]()
Nog steeds moet ik lachen als ik daaraan terugdenk.![]()
Volgens mij was je op weg naar een volgend vers biertje bij de Bavaria-fabriek:)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
Je kent het wel, je hebt een leuk feest, drinkt flink wat en je raakt aangeschoten (of zat)
Zoiets had ik gisteren dus.. en achteraf vind ik me echt de grootste mongool die er op aarde rond loopt
hier mijn verhaaltje:
Ik had gisterenavond een examenfeest en uhm veel bier optoen moest ik iemand naar huis brengen in Helmond (waar ik zelf al woon) nadat ik diegene had afgezet fietste ik dus weer naar huis, maar ik wist de weg maar half daar.. op een gegeven moment kijk ik op een bordje Helmond 10 kilometer lieshout 4 kilometer. dus helemaal de stad uitgefietst! maar das nog niet het ergste.. ik koos om richting lieshout te fietsen omdat dat maar 4 kilometer was. WTF moet ik nou in lieshout?!
Ik had niet eens door dat ik zo achterlijk bezig was
Doen jullie ook van die rare dingen als je hebt gezopen? Gooi ze hier neer
hellmondunited heeft morgen avond weer feest, maar hoeft nu niet aan bier te denken![]()
We hebben wat gezoend en gestreeld, meer niet, gelukkigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en is het bij een drankje gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |